• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«код ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Послуги з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об'єкті: Полонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 (Корпус №3, котельня, гараж, гаражі та майстерні) Полонської ОТГ за адресою: Хмельницька область, м. Полонне, вул. Ходякова, 99)»

Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації

Торги відмінено

387 121.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 935.61 UAH
Період уточнення: 15.07.2022 19:10 - 14.08.2022 00:00
Відповідь надана

ісо

Номер: be39b5830d824b26af36f65cd4fb393d
Дата опублікування: 21.07.2022 22:31
Опис: То переможчем торгів має стати ПП "Бастіон вест" бо вони одні мають такі сертифікати в області, Ви під них написали тендер
Відповідь: Дякуємо за звернення, стосовно поставленого запитання: рішення буде прийнято за результатами тендеру.
Дата відповіді: 25.07.2022 12:43
Відповідь надана

ISO

Номер: 1bbadb6726674f6f9e514add6991b2ad
Дата опублікування: 19.07.2022 18:25
Опис: скажіть будь ласка замовнику, коли вас всіх, хто відповідає за Тендерну Документацію, ПОСАДЯТЬ У В"ЯЗНИЦЮ років так на 5?? А річ у тім що вже ті організації, котрі проводять сертифікацію в різних напрямках ISO, знають що тільки в напрямку робіт в проектуванні, обслуговуванні або монтажу в пожежному напрямку вимагаються такі безглузді умови як наявність ОФІГЕННОЇ кількості різних ISO. вони задають нам питання - навіщо це вам, мабуть для тендеру ???? нажаль держава вам дала цю статтю 16, котру ви використовуєте в своїй корупційной діяльності. ми впевненні що ви самі не розумієте навіщо вони вам (ISO – 50001:2018 та інші).
Відповідь: Дякуємо за звернення, стосовно поставленого запитання: ISO – 50001:2018 – міжнародний стандарт, створений Міжнародною організацією зі стандартизації для управління енергосистемами, який визначає вимоги для встановлення, впровадження, супроводу та покращення системи енергоменеджменту, метою якої є дозволити організації слідувати системному підходу у досягненні послідовногопокращення енергосистеми, включаючи енергоефективність, енергобезпеку та енергоспоживання. Стандарт ISO – 50001може застосовуватися з іншими стандартами, такими як ISO – 9001, ISO – 14001 тощо. Високий рівень застосування дозволяє організації інтегрувати енергоменеджмент в зусилля щодо підвищення якості безпеки надання послуг, безпеки для здоров’я. З врахуванням особливості об’єкта, надання послуг (електромонтажні роботи) Замовник вважає за необхідне щоб роботи виконувалися підприємством, організацією тощо, які в своїй діяльності застосовують міжнародні стандарти, зокрема які вказані в умовах до тендерної документації. Висловлювання припущень і погроз Замовник вважає некоректним у поставленому питанні.
Дата відповіді: 22.07.2022 09:29
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 2d29bf1fe2b8433fbfc0288577c7e332
Дата опублікування: 18.07.2022 12:43
Опис: Дискримінаційна вимога: 5.2.11. Копії сертифікатів ISO-9001:2015 – система менеджменту якості, ISO – 14001:2015 – система екологічного менеджменту, ISO – 45001:2018 – система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, ISO – 50001:2018 – система енергоменеджменту у сфері діяльності з проектування та монтажу протипожежної сигналізації з міжнародно визнаною акредитацією (UKAS, DakkS та інші). Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Окрім того, Ви вимагаєте надати сертифікати ISO з міжнародно-визнаною акредитацією (UKAS, DakkS та інші). До чого тут взагалі міжнародно-визнана акредитація. А UKAS, DakkS - це саме міжнародний орган з акредитації, і такі сертифікати з такою акредитацією можуть мати лише учасники-нерезиденти. Прохання до вас, переглянути вимогу та внести відповідні зміни та не створювати дискримінаційних умов для участі. Видаліть дану вимогу!
Відповідь: Дякуємо за звернення, стосовно поставленого запитання: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У статті 22 Закону зазначаються відомості, які мають бути зазначені в тендерній документації. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, в оголошенні про проведення закупівлі вказані всі вимоги щодо надання копій сертифікатів ISO. Законом України "Про стандартизацію" та згідно наказів ДП "УкрНДНЦ" міжнародні стандарти ISO були прийняті у якості Національного стандарту України. Ці стандарти є частиною національного законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Зазначена вимога не є дискримінаційною з огляду на те, що зазначені копії сертифікатів можуть бути з міжнародно визнаною акредитацією не одного конкретного акредитаційного органу.
Дата відповіді: 18.07.2022 13:53
Відповідь надана

ISO – 50001:2018

Номер: 1e63af6405c448d7a08f69a88ddebdd6
Дата опублікування: 18.07.2022 12:43
Опис: Встанволена вимога: 5.2.11. Копії сертифікатів ISO-9001:2015 – система менеджменту якості, ISO – 14001:2015 – система екологічного менеджменту, ISO – 45001:2018 – система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, ISO – 50001:2018 – система енергоменеджменту у сфері діяльності з проектування та монтажу протипожежної сигналізації з міжнародно визнаною акредитацією (UKAS, DakkS та інші). Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робі протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов'язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перед к вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 50001:2018 які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, як мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші ВИМОГИ». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ'ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи зміненім правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб'єкта господарювання зокрема, й в такий спосіб - як створення перешкоди для прийняття, участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ'ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб'єкта господарювання, а не обов'язок. А все що не є обов'язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінацї учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. З та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Ви, як замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Окрім того, Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 ((ISO 50001:2018, IDT) "Системи енергетичного менеджменту"» . Навіщо учасникам мати сертифікат систем енергетичного менеджменту при встановленні пожежної сигналізації? Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Враховуючи викладене, з метою дотримання необхідних принципів здійснення закупівель вимагаємо внести зміни до тендерної документації, видаливши документи, що створюють дискримінаційні вимоги. У випадку не вирішення з Вашого боку питання по суті, змушені будемо звернутись до відповідних органів контролю та АМКУ.
Відповідь: Дякуємо за звернення, стосовно поставленого запитання: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У статті 22 Закону зазначаються відомості, які мають бути зазначені в тендерній документації. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, в оголошенні про проведення закупівлі вказані всі вимоги щодо надання копій сертифікатів ISO. Законом України "Про стандартизацію" та згідно наказів ДП "УкрНДНЦ" міжнародні стандарти ISO були прийняті у якості Національного стандарту України. Ці стандарти є частиною національного законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Зазначена вимога не є дискримінаційною з огляду на те, що зазначені копії сертифікатів можуть бути з міжнародно визнаною акредитацією не одного конкретного акредитаційного органу.
Дата відповіді: 18.07.2022 13:53
Відповідь надана

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013

Номер: 7b7c728c4d254a41a79d1504323e9e3f
Дата опублікування: 18.07.2022 12:41
Опис: В Тендерній документації, в п. 3.6.6. вказано: Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю надає замовнику договірну ціну та пiдтвepджуючi poзpaхунки зa усiмa стaттями витpaт дoгoвipнoї цiни вiдпoвiднo дo ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Пpaвилa визнaчeння вapтoстi будiвництвa», з урахуванням змін та доповнень, відповідно до своєї тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону, у тому числі: локальний кошторис, розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів), розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, розрахунок прибутку тощо. Розрахунок за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» є неможливим. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва - втратив свою чинність. На даний момент діє "Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Зміни № 1", затверджена Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Просимо внести відповідні зміни
Відповідь: Дякуємо за звернення, стосовно поставленого запитання: В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 18.07.2022 13:02
Відповідь надана

уточнення

Номер: c04dd530a3aa44cb84913303f28d6c3e
Дата опублікування: 18.07.2022 12:37
Опис: Шановний Замовнику! В оприлюдненому Проекті договору (Додаток 3 до тендерної документації) в пункті 3.2. Проекту договору вказано: Ціна послуг вказується з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат Виконавця на матеріали, обладнання, усіх інших витрат та визначається у національній валюті України, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є неправомірною, так як розрахунок за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» є неможливим. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва - втратив свою чинність. На даний момент діє "Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Зміни № 1", затверджена Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Просимо внести відповідні зміни до Проекту договору та привести її у відповідність до норм чинного законодавства
Відповідь: Дякуємо за звернення, стосовно поставленого запитання: В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 18.07.2022 13:01