• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт санітарно-гігієнічних приміщень корпусу № 1 Кобеляцького психоневрологічного будинку-інтернату за адресою вул. Миру, 63, село Лісне, Полтавського району, Полтавської області» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади/ Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартоісті, а саме: 27 728,00 грн. (двадцять сім тисяч сімсот двадцять вісім грвень 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів за письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA848201720355109002001009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації, 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку (або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: 1. Кількість відсотків по критерію «Ціна» - 100%. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

5 545 610.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 728.05 UAH
Період уточнення: 20.01.2022 18:16 - 01.02.2022 00:00
Відповідь надана

працівник

Номер: 27c5b295610546b28de98043a50e9f2d
Дата опублікування: 25.01.2022 15:58
Опис: Пане замовнику, навіщо Вам потрібен Монтажник будівельний 3-го розряду? Вважаємо замість нього має бути вимога надати паркетника третього розряду. Внесіть зміни!
Відповідь: Шановний Учасник! Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тендерною документацією чітко встановлено мінімально-необхідний перелік та кількість працівників котрі є необхідними для виконання робіт.
Дата відповіді: 26.01.2022 16:23
Відповідь надана

працівники

Номер: fc6b58e8e14046039f3e213ac5bdd2ac
Дата опублікування: 25.01.2022 15:55
Опис: З огляду на специфіку робіт (технічне завдання) не є зрозумілим вимога щодо наступних працівників: штукатур, штукатур третього розряду, Монтажник будівельний 3-го розряду, Електромонтажник силових мереж та електроустаткування. Вищезазначені фахівці не зовсім відповідають вимогам закупівлі. З огляду на специфіку робіт потрібні маляри (мінімум двоє), а не штукатури. Монтажник будівельний 3-го розряду не зовсім коректний при виконанні робіт, чи не логічніше було б замість монтажника будівельного третього розряду вимагати газорізальника третього розряду?Електромонтажник силових мереж та електроустаткування взагалі не потрібен, замість нього, як мінімум логічно вимагати Електрогазозварювальника або газозварювальника. Також незрозумілим є наявність ЛИШЕ ОДНОГО ІНЖЕНЕРА-БУДІВЕЛЬНИКА. Відповідно до чинних стандартів у сфері будівництва з огляду на обсяг ваших робіт їх повинно бути МІНІМУМ ЧОТИРИ. ВНЕСІТЬ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ!
Відповідь: Шановний Учасник! Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тендерною документацією чітко встановлено мінімально-необхідний перелік та кількість працівників котрі є необхідними для виконання робіт.
Дата відповіді: 26.01.2022 16:23
Відповідь надана

підсобний робітник

Номер: f3e1b46714864b4c9e7fbafc6d4ba94d
Дата опублікування: 25.01.2022 15:48
Опис: відповідно до вимог тендерної документації вимагається підсобний робітник. Яка має бути освіта? Такої професії як підсобний робітник не передбачено
Відповідь: Шановний Учасник! Розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до п. 2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація про працівників обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею №2. Згідно графи 5 Таблиці № 2, Учасник повинен вказати відповідну інформацію про одержану освіту працівників з зазначенням навчального закладу. Таким чином, відповідна графа Таблиці заповнюється у відповідності до отриманої освіти відповідним працівником у відповідному закладі освіти.
Дата відповіді: 26.01.2022 16:22
Відповідь надана

незаконна вимога

Номер: a7749518dbac46f796b1a0e2a578392d
Дата опублікування: 25.01.2022 15:46
Опис: Розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Учасник відповідає за одержання всіх необхідних для виконання робіт даної закупівлі дозволів, ліцензій, сертифікатів на предмет закупівлі, та інших документів, обов’язкова наявність яких передбачена чинним законодавством України, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Окремим документом слід подати календарний графік виконання робіт на основі форми, що затверджена Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.12.2011 № 361. Можливе уточнення календарного графіка виконання робіт, після надходження або уточнення інших документів та рішень, які впливають на показники плану фінансування. / переможцем буде лише один учасник, а витрати нестимуть всі, видаліть дану незаконну вимогу!
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що всі документи тендерної пропозиції повинні бути чинними не менше, ніж строк виконання робіт, що зазначений в цій тендерній документації (за виключенням документів, перебіг дії та порядок пролонгації перебігу дії яких регламентований окремими правовими нормами чинного законодавства, з відповідною гарантією Учасника щодо забезпечення заходів з поновлення перебігу терміну дії таких документів). Зокрема, тендерною документацією передбачено надання в складі тендерної пропозиції Учасника, копії ліцензії, дозволів, сертифікатів, що є чинними на весь період виконання робіт. Пунктом 3 Розділу 5 тендерної документації передбачено, що Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою, поданням тендерної пропозиції та укладанням договору не включаються до ціни пропозиції та не відшкодовуються (в тому числі і в разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). Учасник несе повну відповідальність за достовірність пред’явлених документів, які підтверджують вартісні показники цінової пропозиції. Таким чином, зазначені вимоги тендерної документації щодо відповідальності за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, що запропоновані на торги, не є такими, що обмежуює конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, обов’язок наявності котрих передбачено чинним законодавством, без наявності яких неможливо виконати роботи передбачені закупівлею.
Дата відповіді: 26.01.2022 16:22
Відповідь надана

незаконна дискримінаційна вимога

Номер: d5257bc5c1de4b7dadb8b9f33e5c8f49
Дата опублікування: 25.01.2022 15:45
Опис: Учасник у складі своєї пропозиції надає копії чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015. Сертифікатом Учасник закупівлі повинен підтвердити, що системи управління/менеджменту якості Учасника стосовно: електромонтажних робіт; монтажу водопроввідних мереж, систем опалення та кондинціонування; покриття підлоги й облицювання стін та інших спеціалізованих будівельних робіт відповідають вимогам стандарту ISO 9001:2015. Сертифікат системи повинен бути чинний протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі./видаліть дану явно дискримінаційну вимогу!
Відповідь: Шановний Учасник! Розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, п. 3 Розділу 5 тендерної документації передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції надає копії чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015. Сертифікатом Учасник закупівлі повинен підтвердити, що системи управління/менеджменту якості Учасника стосовно: електромонтажних робіт; монтажу водопроввідних мереж, систем опалення та кондинціонування; покриття підлоги й облицювання стін та інших спеціалізованих будівельних робіт відповідають вимогам стандарту ISO 9001:2015. Сертифікат системи повинен бути чинний протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. Зазначена вимога тендерної документації, не є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки передбачена чинним законодавством та кожен Учасник має можливість отримати відповідні документи.
Дата відповіді: 26.01.2022 16:21
Відповідь надана

субпідрядник

Номер: ae3e09f26cf446eb98c9421a89bf510c
Дата опублікування: 25.01.2022 15:37
Опис: якщо учасник не планує залучати субпідрядника, які документи потрібно надавати?
Відповідь: Шановний Учасник! Розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Пунктом 7 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що якщо учасник не планує залучати субпідрядника, він надає у складі тендерної пропозиції лист про незалучення субпідрядника до виконання робіт в довільній формі, а у разі залучення інформацію відповідно до п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону із зазначенням відсотка від вартості договору.
Дата відповіді: 26.01.2022 16:20
Відповідь надана

уточнення

Номер: 9d9b677e00364d2aadc82583f684b7d0
Дата опублікування: 25.01.2022 15:32
Опис: В проекті договору зазначено наступне: При цьому вартість, виконаних робіт, що підлягає оплаті визначається з урахуванням: · середньомісячної заробітної плати 14 100,00 грн. (визначається відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281); · довідки-підтвердження за даними бухгалтерії підрядної організації про фактичні витрати по орендованій техніці та наявної власної; · витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх кількості та відстані по усередненим показникам провізної плати або фактичні витрати; · величина заготівельно-складських витрат визначається в розмірі 2% - для будівельних, санітарно-технічних і електротехнічних матеріалів, виробів і конструкцій, 0,75% - для металоконструкцій; при цьому загальновиробничі витрати розрахувати у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» на підставі фактичних показників. При цьому граничний розмір загальновиробничих витрат не може перевищувати усереднених показників, наведених у Кошторисних нормах України «Настанова з визначення вартості будівництва» із застосуванням за потреби понижуючих коефіцієнтів. Другий блок загальновиробничих витрат визначається на підставі довідки згідно Закону України «Про єдиний соціальний внесок»; · адміністративні витрати визначаються по усередненим показниках згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» або фактичні показники; · по інших витратах довідка-підтвердження за даними бухгалтерії про фактичні витрати по відрядженнях та перевезеннях (розрахунок фактичних витрат по елементах) при наявності ліміту коштів у договірній ціні. / Учасник повинен надати у складі пропозиції кошторисну з урахуванням вищезазначеного чи вимога надання кошторисної документації стосується лише переможця?
Відповідь: Шановний Учасник! Розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Проектом договору не передбачено вимог щодо надання в складі пропозиції Учасника жодних документів.
Дата відповіді: 26.01.2022 16:19