«Капітальний ремонт санітарно-гігієнічних приміщень корпусу № 1 Кобеляцького психоневрологічного будинку-інтернату за адресою вул. Миру, 63, село Лісне, Полтавського району, Полтавської області» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади/
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартоісті, а саме: 27 728,00 грн. (двадцять сім тисяч сімсот двадцять вісім грвень 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів за письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA848201720355109002001009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції.
В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін.
Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації.
Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації, 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації.
Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку (або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром.
Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.
Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: 1. Кількість відсотків по критерію «Ціна» - 100%. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
5 545 610.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 728.05 UAH
Період оскарження:20.01.2022 18:16 - 07.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ПІДХІД!!!
Необхідність відхилення Тендерної документації ТОВ "НВП "ТЕРМОТЕХ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації
Номер:a1c34264e8f74ff393c28ec9998cf51e
Пов'язана кваліфікація:ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ», UA-EDR 32460890
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-20-014576-b.a2
Назва:ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ПІДХІД!!!
Необхідність відхилення Тендерної документації ТОВ "НВП "ТЕРМОТЕХ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації
Вимога:
ТОВ "НВП "ТЕРМОТЕХ" не виконано наступні вимоги тендерної документації:
1) У складі тендерної пропозиції завантаженої 09.02.2022 (до початку аукціону), учасник ТОВ "НВП "ТЕРМОТЕХ" не надано копію чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 (передбачено ч.3 Інша інформація Розділу V. Розгляд, оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця).
2) Надано не повний договір №2 про транспортне обслуговування ст.ст. 109-111. Остання сторінка договору відсутня.
3) На виконання вимог про усунення порушень учасником ТОВ "НВП "ТЕРМОТЕХ" надано копії посвідчень, які суперечать документам тендерної пропозіції. Зокрема, посвідчення видані ТОВ "НЕЦ "Форт плюс" датовані 24.12.2020 року на підставі протоколу засідання комісії з перевіркі знань № 97-12/П. В подальшому протоколами перевірки знань від 24.12.2021 № 110-6ІРП здійснено періодичну перевірку знань по всіх працівніках, при цьому як в посвідченнях так і в протоколах місцем роботи зазначено ТОВ "НВП "ТЕРМОТЕХ". Проте згідно Наказу №3-К від 06.01.2021 (ст. 195, тендерної пропозіції ТОВ "НВП "ТЕРМОТЕХ" - далі ТП) Зубенко О.І. прийнято на посаду шпаклювальника ТОВ "НВП "ТЕРМОТЕХ" лише з 11.01.2021 тобто пізніше ніж видано посвідчення, при цьому тільки 05.05.2021 Наказом №29-К (ст. 196 ТП) "Про запровадження суміщення посад" Зубенка залучено до виконання робіт за посадою штукатур 3-го розряду. Така ж ситуація з працівником Коваленко В.Я. (ст. 216-217 ТП), Панченко Р.І. (ст. 220 ТП), Ралко В.А. (ст. 223 ТП).
4) Банківська гарантія надана в склади ТП у пункті Інформація щодо тендерної документації містить посилання на протокольне рішення 47/Г від неіснуючої дати 20.002.02.2022 що є абсурдним.
У зв'язку із вищевикладеним, вимагаємо скасувати протиправне рішення про визнання переможцем ТОВ "НВП "ТЕРМОТЕХ" (протокол №96/Г від 04.03.2022 та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції, а у разі неможливості скасування зазначеного рішення скасувати процедуру державної закупівлі вцілому.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:04.03.2022 15:49
Вирішення:Шановний Учаснику, Ваша вимога розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вказаною нормою Закону передбачено звернення учасника, якого не визнано переможцем закупівлі до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Вимога яка подана через електронну систему закупівель 04.03.2022 року ТОВ «ОТЕКО», учасником якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції не відповідає вимогам встановленим у частині 4 статті 33 Закону.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Відхилено
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:ba4bfebd7ea0467ca4a3a0fdcc726d92
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-20-014576-b.b1
Назва:Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємося до Вас з вимогою здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Встановлено, що Замовник порушив пункт 18 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації) вказавши: «Разом з довідкою про залучення субпідрядників учасники надають: - скановану копію листа від кожного субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені; - копії ліцензій необхідних для виконання робіт та діючих на весь період виконання робіт; - копії діючих на весь період виконання робіт дозволів на виконання робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для виконання заявлених робіт)». Так відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону, Замовник має право вимагати від учасника надання у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:21.01.2022 10:41
Вирішення:Шановний Учасник! Розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що вразі встановлення кваліфікаційного критерію, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, для закупівлі робіт або послуг, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
В свою чергу, відповідно ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послу.
Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема інформацію про субпідрядника (субпідрядників) якого учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, п. 7 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що разом з довідкою про залучення субпідрядників учасники надають: скановану копію листа від кожного субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені; копії ліцензій необхідних для виконання робіт та діючих на весь період виконання робіт; копії діючих на весь період виконання робіт дозволів на виконання всіх робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для виконання заявлених робіт).
Зазначена вимога тендерної документації, не є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки не суперечить чинному законодавству.