• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт санітарно-гігієнічних приміщень корпусу № 1 Кобеляцького психоневрологічного будинку-інтернату за адресою вул. Миру, 63, село Лісне, Полтавського району, Полтавської області» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади/ Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартоісті, а саме: 27 728,00 грн. (двадцять сім тисяч сімсот двадцять вісім грвень 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів за письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA848201720355109002001009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації, 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку (або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: 1. Кількість відсотків по критерію «Ціна» - 100%. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

5 545 610.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 728.05 UAH
Номер: c530c5e648d342fa8d6603e2dc8cb37b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-23-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2022 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 23.05.2022 12:59 - 15.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.05.2022 № 8-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 20.05.2022 № 8-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-20-014576-b 20.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 053-62-63, mitkovailona98@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини 8 статті 26, абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення частини 8 статті 26, абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов'язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи – протокол від 20.01.2022 зі змінами, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ОТЕКО», товариства з обмеженою відповідальністю НВП «ТЕРМОТЕХ» (далі – ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ»»), протокол щодо розгляду тендерної пропозиції учасника від 17.02.2022 № 79/Г, протокол щодо розгляду тендерної пропозиції учасника від 04.03.2022 № 96/Г, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 15.03.2022 № 03-22/28, укладений між Замовником та ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ»» (далі – Договір), пояснення Замовника, надані в електронній системі закупівель. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ»», як такого, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, пунктом 3 «Інша інформація» Розділу V «Розгляд, оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» тендерної документації передбачено, що «учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015. Сертифікатом Учасник закупівлі повинен підтвердити, що системи управління/менеджменту якості Учасника стосовно: електромонтажних робіт; монтажу водопроввідних мереж, систем опалення та кондинціонування; покриття підлоги й облицювання стін та інших спеціалізованих будівельних робіт відповідають вимогам стандарту ISO 9001:2015. Сертифікат системи повинен бути чинний протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі». Проте, учасником-переможцем ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ»», яким подано тендерну пропозицію 09.02.2022, не надано копії чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015, як це передбачено пунктом 3 розділу V тендерної документації. Слід зазначити, що учасником ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ»» оприлюднено 03.03.2022 Сертифікат системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 від 17.03.2021, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій – 11.02.2022. Відповідно до частини 8 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, учасником ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ»» внесено зміни до тендерної пропозиції після закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, враховуючи вищевикладене, учасник ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ»» не надав інформацію та її документальне підтвердження, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Період усунення порушень: 10.06.2022 14:47 - 30.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2022 14:47

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду.
Дата публікації: 13.07.2022 15:06
Дата відкриття провадження: 06.07.2022 00:00
Номер відкриття провадження: 440/5380/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо надання заперечення на Висновок моніторингу
Дата публікації звіту: 17.06.2022 12:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 19.01.2023 11:54

Запити/Пояснення