• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги гарячого харчування

Місцезнаходження замовника: 50031, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Е. Фукса, 9; категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

2 255 052.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 276.00 UAH
Період уточнення: 04.01.2022 23:15 - 24.01.2022 00:00
Відповідь надана

Запитання

Номер: 5b57c7186f7c4f339698ab8b09919849
Дата опублікування: 09.01.2022 07:07
Опис: Поясніть будь ласка чи може на протязі дії договору змінюватись ціна в сторону збільшення при зростанні індексу інфляції при відповідном зверненні Учасника відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" не частіше як 1 раз на 90 днів
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за виявлений інтерес до оголошеної закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне: порядок змін умов договору наведено в проекті договору (Додаток 7 до тендерної документації). При цьому істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 12.01.2022 21:22
Відповідь надана

Запитання

Номер: 3b1aef38a1414dbea48d1dcd766544b1
Дата опублікування: 09.01.2022 06:57
Опис: Поясніть будь ласка чи буде вважатись помилкою,що призведе до відхилення тенденої пропозиції, надання сканованого з оригіналу будь якого документу в складі тендерної пропозиції,адже ця вимога передбачена переліком формальних помилок
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за виявлений інтерес до оголошеної закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне: Перелік формальних помилок визначено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 р. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, наведено в Розділі V тендерної документації. Отже, подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа може бути віднесено до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій.
Дата відповіді: 12.01.2022 21:21
Відповідь надана

Запитання

Номер: fbc9442789f84bf583fa36323e7a3524
Дата опублікування: 09.01.2022 06:53
Опис: Відповідно до вимог тендеоної документації - 11. Учасник має врахувати та суворо дотримуватися графіку харчування дітей, визначеного керівником закладу. Страви повинні бути приготовлені за 30 хвилин до видачі їжі та за 5 хвилин засервіровані столи згідно щоденного меню-розкладу. Брудний посуд та столи повинні бути своєчасно прибрані працівниками Виконавця за договором після кожного прийому їжі. Для правильного розуміння та виконання умов договору пршу Вас додати до тендерної документації сам графік харчування дітей.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за виявлений інтерес до оголошеної закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне: для правильного розуміння та виконання умов договору до тендерної документації будуть внесені зміни та додано графік харчування дітей.
Дата відповіді: 12.01.2022 21:20
Відповідь надана

Запитання

Номер: 8d6ff4feefe24fe4840784d40043d392
Дата опублікування: 09.01.2022 06:49
Опис: Поясніть вимогу - Сканована копія документу, що підтверджує впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (системи управління безпечністю харчових продуктів) (НАССР) на потужностях,, який са ме потрібно надати документ адже наявність ІСО 22000:2019 і є підтвердженням впровадження вищесказаних вимог
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за виявлений інтерес до оголошеної закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне: учасником має бути надана сканована копія документу, що підтверджує впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (системи управління безпечністю харчових продуктів) (НАССР) на потужностях. У випадку, якщо ІСО 22000:2019 є підтвердженням впровадження вищезазначених вимог, такий документ також може бути наданий учасником.
Дата відповіді: 12.01.2022 21:20
Відповідь надана

запитання

Номер: 69e4ab2fb7a34b72b4cc468a4778e3d5
Дата опублікування: 09.01.2022 06:30
Опис: Поясніть вимогу - (Сканована копія довідки на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер), надана у довільній формі за підписом особи, що має повноваження на підписання тендерної пропозиції та договору, про наявність обладнання та матеріально-технічну базу, які необхідні та достатні для надання послуги. Учасником має бути зазначена інформація про наявність техніки, обладнання, приміщень, складів, транспортних засобів, холодильного обладнання, та надані скановані копії документів, які підтверджують наявність та правовий статус (володіння, користування тощо) складів та/або приміщень, транспортних засобів. ) які саме приміщення потрібно мати та вказати їх в довідці
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за виявлений інтерес до оголошеної закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне: учасником має бути зазначена інформація про наявність складів та/або приміщень, якими він користується на правах володіння, користування тощо , які необхідні та достатні для здійснення діяльності учасником.
Дата відповіді: 12.01.2022 21:19