-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги гарячого харчування
Місцезнаходження замовника: 50031, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Е. Фукса, 9; категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
2 255 052.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 276.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 276.00 UAH
Номер:
099ce0e7d54f451098e90283d0d2e131
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-05-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2022 00:00
Період моніторингу:
06.10.2022 12:10 - 28.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.10.2022 № 35-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 05.10.2022 №35-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2022-01-04-005059-c 04.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Сузір'я» Дніпропетровської обласної ради» (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.01.2022 (протокол № 11), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 09.01.2022, роз’яснення Замовника від 12.01.2022, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 01.02.2022 № 2039-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.02.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІКЕА», товариства з обмеженою відповідальністю фірми «АРТ-СИНТЕЗ», товариства з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», вимоги про усунення невідповідностей до 11.02.2022, до 15.02.2022, до 18.02.2022, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.02.2022 № 15, від 15.02.2022 № 17, від 18.02.2022 № 19, повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2022, договір від 10.03.2022 № 13, додаткові угоди від 24.06.2022 № 1, від 25.07.2022 № 2, від 26.08.2022 № 3,
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
21.10.2022 09:37 - 27.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.10.2022 09:37