• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги гарячого харчування

Місцезнаходження замовника: 50031, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Е. Фукса, 9; категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

2 255 052.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 276.00 UAH
Період оскарження: 04.01.2022 23:15 - 30.01.2022 00:00
Скарга
Відхилено

дискримінаційні вимоги

Номер: bdead7de248347a884aee9b2d72b84db
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-04-005059-c.c1
Назва: дискримінаційні вимоги
Скарга:
Фізична особа підприємець Коновалова Світлана Петрівна 50096; місто Кривий Ріг ; вулиця Ватутіна ; будинок 43/9 квартира 16; іпн 22276069823 телефон 0970619218;e-mail; konovalova_cp@ukr.net Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, ул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Коновалова Світлана Петрівна код ІПН 2227606823 місцезнаходження: 50096, Україна, Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Ватутіна, буд.,43/9, кв.16 тел.0970619218; e-mail- konovalova_cp@ukr.net Замовник: Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Сузір'я" Дніпропетровської обласної ради" 50031, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Е. Фукса, 9 СКАРГА на умови тендерної документації Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Сузір'я" Дніпропетровської обласної ради" (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оприлюднив оголошення та тендерну документацію за № UA-2022-01-04-005059-c на проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування 17 січня 2022 р. замовником внесено зміни до Тендерної документації. Вважаємо, що внесені зміни містять дискримінаційні умови. Наші твердження грунтуються на наступному. 1. Умови Тендерної документації Відповідно до п.18 Додатку 4 Тендерної документації учасник повинен надати: - Скановані копії не менш як двох листів-відгуків від контрагентів (бюджетних установ) за договорами про надання кейтерингових послуг та/або послуг їдалень та/або послуг з організації харчування тощо з інформацією, яка підтверджує, що учасник має безперервний досвід роботи на ринку надання кейтерингових послуг та/або послуг їдалень та/або послуг з організації харчування тощо не менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (прізвище, ім’я, по батькові, посада, телефон контактної особи замовника, назва замовника, ідентифікаційний код юридичної особи/реєстраційний номер облікової картки платника податків та інших обов’язкових платежів замовника) за підписом керівника або уповноваженої особи контрагента та завірені печаткою такого контрагента. Дискримінаційність умов Вимога Замовника є дискримінаційною зважаючи на те, що виконати її зможуть лише ті суб’єкти, які нададуть не менш як двох листів-відгуків від контрагентів (бюджетних установ) за договорами про надання кейтерингових послуг та/або послуг їдалень та/або послуг з організації харчування тощо з інформацією, яка підтверджує, що учасник має безперервний досвід роботи на ринку надання кейтерингових послуг та/або послуг їдалень та/або послуг з організації харчування тощо не менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (прізвище, ім’я, по батькові, посада, телефон контактної особи замовника, назва замовника, ідентифікаційний код юридичної особи/реєстраційний номер облікової картки платника податків та інших обов’язкових платежів замовника) за підписом керівника або уповноваженої особи контрагента та завірені печаткою такого контрагента. Я маю досвід роботи на ринку забезпечення харчування 1,5 роки і бажаю прийняти участь в цій процедурі закупівлі. Проте зважаючи на те, що надання послуг з харчування я почала здійснювати лише після дати моєї реєстрації 22.05.2020 р., то встановлений Замовником критерій наявності не менше 5 років роботи до дати оголошення цієї закупівлі є для мене дискримінаційним. Замовником не обгрунтовано чому саме такий досвід повинен мати учасник процедури закупівлі. Слід зазначити, що навіть місячний досвід роботи і наявність відповідного персоналу, цілком є достатнім для виконання технічних вимог Замовника за цією процедурою закупівлі. Зазначивши дискримінаційні умови в Тендерні документації, Замовником було порушено норми чинного законодавства, в тому числі і закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Я приймаю активну участь на ринку забезпечення харчуванням організацій та установ України та маю значний відповідний досвід поставки. Діями Замовника порушуються мої права і інтереси прийняти участь в процедурі закупівлі, стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір про закупівлю та отримати прибуток. Враховуючи викладене вище, на підставі», ст.ст. 1, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації. Додатки: - Витяг з ЄДР. - Копія аналогічного договору Інші документи для розгляду скарги наявні в системі закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.01.2022 16:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.02.2022 13:07
Автор: ФОП Коновалова Світлана Петрівна, Коновалова Світлана Петрівна +380970619218 konovalova_cp@ukr.net