• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

21П-243_79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги (Проведення рекламних кампаній для пального Shebel з партнерськими мережами АЗС)

Торги не відбулися

9 277 522.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 185 000.00 UAH
Період уточнення: 30.12.2021 12:50 - 21.01.2022 00:00
Відповідь надана

Інтернет-реклама

Номер: 2d6a0083624e4cd69cf0da7a3ab7fb06
Дата опублікування: 20.01.2022 20:10
Опис: Чи правильно ми розуміємо, що під взаємодією маються на увазі стандартні пост інгейджменти: перегляди відео/наведення на картинку курсора/кліки, і кампанія налаштовається саме на цю метрику? (тобто під взаємодією не маються на увазі лайки/шери/- коменти/збереження)
Відповідь: Під взаємодією (Engagement) маються на увазі будь-які дії користувача з постом (лайки, реакції, поширення, коментарі, переходи, перегляди статичного зображення чи відео)
Дата відповіді: 24.01.2022 11:16
Відповідь надана

Розкриття тендерної пропозиції (стор 13)

Номер: fa0b7c60c26f4377aa1ce505bf1589d7
Дата опублікування: 20.01.2022 01:28
Опис: "учасники не подають файли, які містять інформацію про ціну/приведену вартість/приведену ціну тендерної пропозиції" Запитання 1. При цьому загальна розрахована учасником Вартість все одно вказується в обовЄязковому для заповнення полі, так? Запитання 2. ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», а також Додаток 7 Розрахунок приведеної вартостї послуги - подаються лише переможцем?
Відповідь: Доброго дня! 1. В системі Учасники заповнюють поле щодо загальної вартості пропозиції, але для забезпечення виконання вимог ст. 28 Закону, учасники не подають файли, які містять інформацію про ціну/приведену вартість/приведену ціну тендерної пропозиції. Подання таких файлів, та відповідно, розкриття інформації про ціну/приведену вартість/приведену ціну тендерної пропозиції буде вважатися невідповідністю вимогам абз. 3 частини 1 ст. 28 Закону та підставою для відхилення такого учасника, як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства та вимогам Замовника визначеним в цій тендерній документації. 2.Документи зазначені у додатку № 2.1 до тендерної документації вимагаються Замовником для завантаження учасником-переможцем.
Дата відповіді: 24.01.2022 16:04
Відповідь надана

Додаток 1

Номер: 2a4817a678ca495b855d13f4af32fd42
Дата опублікування: 20.01.2022 00:22
Опис: "Аналогічним договором вважається договір де будуть зазначені в предметі договору або специфікації до договору «проведення рекламних кампаній», «промоційні послуги». - Чи можемо вважати аналогічним договір не з точним, але схожим за змістом формулюванням? Наприклад, замість "проведення рекламних кампаній - "планування рекламних кампаній", замість «промоційні послуги» - "організація та проведення рекламної акції"
Відповідь: Так. Зазначені формулювання можуть вважатися аналогічним договором
Дата відповіді: 23.01.2022 19:08
Відповідь надана

Пакет документів в разі залучення учасником спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг.

Номер: 1d663d72165249a2a3c2f8764752c551
Дата опублікування: 20.01.2022 00:07
Опис: На с.12 тендерної документації зазначено «відповідно до переліку документів в додатку №1-2.1 до цієї тендерної документації». Документи, перечислені в додатках починаючи з Додатка 1 до Додатка 2.1, описані на с.с. 29-37 і повністю дублюють документи учасника, включаючи документи у випадку перемоги. На інших сторінках також є, але часткове, згадування про документи на субпідрядника. - Уточніть будь ласка точний перелік документів, що подаються на субпідрядника.
Відповідь: Доброго дня! Вичерпний перелік документів зазначений в додатку №1-2.1 до тендерної документації
Дата відповіді: 24.01.2022 08:45
Відповідь надана

Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Номер: cd0703289e044df98492b02573a90916
Дата опублікування: 19.01.2022 22:16
Опис: 1. Інформаційна довідка про власників голосуючих акцій акціонерних товариств, пакет яких становить 5 і більше відсотків від статутного капіталу (з урахуванням Регламент НДУ https://reglament.csd.ua/reglaments/4-6-info-5-and-more-percentage-shares/). - В якому вигляді подається дана довідка, чи є форма? Чи буде достатньо заповненного файла Додаток 5 «Опитувальник (юридичної особи)»?
Відповідь: Довідка надається у довільній формі. Додаток № 5 надається на вимогу п.2 Додатку №2 Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Дата відповіді: 24.01.2022 08:33
Відповідь надана

додаток №3 до тендерної документації

Номер: 2065eb46a90e4a3c9243e7c53190132a
Дата опублікування: 19.01.2022 17:28
Опис: 10. Чи потрібно на етапі тендеру пропонувати додаткові прояви під час заходів зі спонсорськими проявами (інформаційний стенд, бренд-зона, сувенірна продукція тощо)?
Відповідь: Ні. План заходів / інформаційних проектів для спонсорських проявів «паливний партнер» у Києві та Харкові для Акції 6 та Акції 7 визначається на етапі визначених пп.6.1. та 7.1.
Дата відповіді: 24.01.2022 11:08
Відповідь надана

додаток №3 до тендерної документації

Номер: 8705f45238134502bfc1a7fc49c07697
Дата опублікування: 19.01.2022 17:28
Опис: 9. Чи потрібно на етапі тендеру надавати план заходів / інформаційних проектів для спонсорських проявів «паливний партнер» у Києві та Харкові для Акції 6 та Акції 7?
Відповідь: Ні. План заходів / інформаційних проектів для спонсорських проявів «паливний партнер» у Києві та Харкові для Акції 6 та Акції 7 визначається на етапі визначених пп.6.1. та 7.1.
Дата відповіді: 23.01.2022 19:04
Відповідь надана

додаток №3 до тендерної документації

Номер: 45efc68c1a934dd8bc065fa4d10f43cf
Дата опублікування: 19.01.2022 17:27
Опис: 8. Акція 5 – вказана механіка акції, чи є вона коректною/фінальною?
Відповідь: Так. Все вірно. Це узгоджено з Партнером.
Дата відповіді: 23.01.2022 19:02
Відповідь надана

додаток №3 до тендерної документації

Номер: 25dfff9cb70340f1b9ac97970f5c28aa
Дата опублікування: 19.01.2022 17:27
Опис: 7. Акція 4 – вказано, що призовий фонд буде забезпечено силами АЗК Партнера 4. Прохання уточнити щодо участі Агенції у організації розіграшу та врученні сертифікатів, чи це також забезпечує Партнер? Якщо вручення на стороні Агенції, прохання надати розподіл по кількості та номіналу сертифікатів для коректного розрахунку бюджету.
Відповідь: Це власна мережа АЗС АТ УГВ, призовий фонд буде формуватися власними силами УГВ.
Дата відповіді: 23.01.2022 19:00
Відповідь надана

додаток №3 до тендерної документації

Номер: ffd9e003781349e49d0dcf2ef0574a2d
Дата опублікування: 19.01.2022 17:26
Опис: 6. По Акція 4 (АЗС UGO, Харків та Харківська обл.) не вказані адреси доставки рекламних матеріалів (п.4.4.) – чи буде це одна адреса чи декілька?
Відповідь: *Адреса доставки рекламних матеріалів: Розміщення рекламних матеріалів буде здійснено працівниками та ресурсами АЗК Партнера 4. Необхідно буде передати матеріали в офіс, на одну адресу у м. Харків. Далі доставлять працівники АЗК Партнера 4.
Дата відповіді: 23.01.2022 18:58