• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція місцевої водопровідної мережі по вул. Сонячна, вул. Б. Хмельницького, вул. Набережна, вул. Пушкіна, вул. Молодіжна, вул. Лісова, вул. Матросова, вул. Дм. Філімонова, вул. М. Марчака, вул. Романчука, вул. Л. Українки, вул. Світла, вул. Гагаріна, вул. Декоративна, вул. Зелена, вул. Садова, вул. І. Франка, вул. Щастя, вул. Шевченка, пров. Лісовий, пров. Світлий, пров. Зелений, пров. Річний в с. Залісці, Дунаєвецького р-ну, Хмельницької обл.

Завершена

7 567 091.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 835.46 UAH
Період уточнення: 15.07.2021 11:57 - 22.07.2021 00:00
Відповідь надана

дозволи/декларації

Номер: 5a77e67d20554f1c981f8eace72cc80e
Дата опублікування: 21.07.2021 15:59
Опис: Доброго дня! Просимо чітко зазаначити, надання яких саме дозволів/декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин , механізмів, устаткування підвищеної небезпеки передбачено умовами тендерної документації та відповідно наявність чи відсутність яких будуть враховуватися Замовником під час оцінки тендерних пропозицій. Просимо конкретизувати дану вимогу тендерної документації з метою її однакового тлумачення усіма учасниками та замовником, а також уникнення ймовірних "колізійних", неоднозначних ситуацій на етапі кваліфікації пропозицій. Дякуємо за розуміння!
Відповідь: • Вимогами Тендерної документації, зокрема п. 3.1.1. ч.1 Розділу ІІІ ТД визначено, що Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Якщо надання дозволу або ліцензії не передбачено відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації надати лист-пояснення щодо відсутності такого дозволу або ліцензії, а також Декларацію/дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та відповідність матеріально-технічної бази вимогам охорони праці. Тобто враховуючи вказану норму тендерної документації, Учасники закупівлі повинні надати дозвола та ліцензії, які визначені специфікою робіт визначеною Додатку 2 тендерної документації. З вказаним додатком Ви можете ознайомитися та з врахуванням нього надати в складі пропозиції документи (дозвола, ліцензії), які необхідні для виконання робіт. Окрім того повідомляємо, що у випадку відсутності дозволу/ліцензії Ви можете надати документи співвиконавця/субпідрядника у випадку залучення. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 26.07.2021 12:50
Відповідь надана

альтернатива ISO - охорона праці

Номер: c4cb2591c010491b81339178dcb09667
Дата опублікування: 18.07.2021 14:01
Опис: Просимо вилучити дискримінаційну вимогу про наявність сертифікату ISO 45001 — збірника найсучасніших світових вимог до охорони здоров’я і безпеки праці, які були зібрані з передового досвіду Міжнародної Організації Праці, та всіх існуючих до цього норм та стандартів. Підприємство, що працює за вимогами цього стандарту має можливість: зменшити рівень травматизму і професійних захворювань; зменшити витрати на лікарняні і страхові виплат та ін. Знову ж таки звертаємо увагу, отримання даного сертифіката є добровільним. В першу чергу усі учасники зобов’язані дотримуватися загальнообов’язкових державних вимог та стандартів у сфері охорони праці, зокрема отримання дозволу/декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин , механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства» від 25 серпня 2010 р. № 725, Постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 3 лютого 2021 р. № 77. Крім того обов’язковим є проходження працівниками учасника навчання з питань охорони праці, види та порядок проведення якого визначені Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженим наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 р, що підтверджується видачею відповідного посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. Просимо вилучити дану дискримінаційну вимогу тендерної документації або доповнити її альтернативними, рівнозначними вимогами про надання копії дозволу/декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівниками учасника. У випадку незадоволення вимоги будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою вилучення з тендерної документації дискримінаційної вимоги.
Відповідь: Доброго дня! За розглядом Вашого питання, Замовником вирішено внести відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.07.2021 14:47
Відповідь надана

альтернатива сертифікатам ISO-корупція

Номер: d4c7edb0104541d88fe5fd7376b64d86
Дата опублікування: 18.07.2021 13:58
Опис: Доброго дня! Вивчивши вимоги тендерної документації закупівлі, виявили наявність нових, додаткових вимог (у порівнянні з попередньою закупівлею за аналогічним предметом UA-2021-04-29-000975-a, що не відбулася), які значно звужують коло потенційних учасників закупівлі, є дискримінаційними та теоретично можуть вказувати на орієнтованість даної закупівлі на перемогу конкретного учасника. В тендерній документації до повторно оголошеної закупівлі передбачено наявність в учасника вже не 2 , а одразу 4 сертифікатів ISO. Звертаємо увагу усіх зацікавлених осіб, що дана сертифікація в Україні НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ, носить добровільний характер, а сфери дії двох додатково включених у вимоги сертифікатів ISO перекриваються дозвільними та іншими документами, які прямо передбачені вимогами національного законодавства, і їх отримання є якраз обов’язковим для суб’єктів господарювання. Просимо вилучити дискримінаційну вимогу про наявність сертифікату ISO 37001 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги» — стандарту, який описує вимоги до впровадження протикорупційних систем управління, або доповнити дану вимогу альтернативним варіантом підтвердження застосування в учасника антикорупційних механізмів – підтвердити наявність антикорупційної програми. Метою стандарту ISO 37001 є формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальність та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організації. Згідно ст. 62 Закону України «Про запобігання корупції» антикорупційною програмою юридичної особи є комплекс правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності юридичної особи. Водночас, згідно інформації з офіційного сайту НАБУ, антикорупційна програма юридичної особи є ключовим елементом антикорупційної комплаєнс-системи та комплексом правил, стандартів і процедур, спрямованих на зменшення впливу корупції у діяльності юридичної особи. Антикорупційна програма, заснована на нульовій терпимості до корупції, є основою для сталого розвитку юридичної особи та її корпоративної культури. Відповідно до ст. 61 Закону України «Про запобігання корупції», юридичні особи забезпечують розробку та вжиття заходів, які є необхідними та обґрунтованими для запобігання і протидії корупції у діяльності юридичної особи. Керівник, засновники (учасники) юридичної особи забезпечують регулярну оцінку корупційних ризиків у її діяльності і здійснюють відповідні антикорупційні заходи. Для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема для проведення аудиту. Посадові та службові особи юридичних осіб, інші особи, які виконують роботу та перебувають з юридичними особами у трудових відносинах, зобов’язані: 1) не вчиняти та не брати участі у вчиненні корупційних правопорушень, пов’язаних з діяльністю юридичної особи; 2) утримуватися від поведінки, яка може бути розціненою як готовність вчинити корупційне правопорушення, пов’язане з діяльністю юридичної особи; 3) невідкладно інформувати посадову особу, відповідальну за запобігання корупції у діяльності юридичної особи, керівника юридичної особи або засновників (учасників) юридичної особи про випадки підбурення до вчинення корупційного правопорушення, пов’язаного з діяльністю юридичної особи; 4) невідкладно інформувати посадову особу, відповідальну за запобігання корупції у діяльності юридичної особи, керівника юридичної особи або засновників (учасників) юридичної особи про випадки вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень іншими працівниками юридичної особи або іншими особами; 5) невідкладно інформувати посадову особу, відповідальну за запобігання корупції у діяльності юридичної особи, керівника юридичної особи або засновників (учасників) юридичної особи про виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів. Тобто будь-яка юридична особа з метою впровадження антикорупційних стандартів діяльності та схем управління (навіть якщо вартість предмету закупівлі не перевищує 20 млн. грн. згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»), може згідно вимог законодавства затвердити на підприємстві антикорупційну програму, зокрема, керуючись Типовою антикорупційною програмою юридичної особи, затвердженою рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 02.03.2017 № 75. Тому за наявності затвердженої антикорупційної програми в учасника немає обов’язку чи потреби отримувати за додаткові кошти сертифікату ISO 37001, крім того, оскільки строки проведення закупівлі обмежені у часі, в учасників не вистачить чисто технічно цього ж таки часу на отримання нових сертифікатів. Вимоги щодо великої кількості сертифікатів ISO в межах однієї закупівлі останнім часом є широковживаним важелем впливу на результат торгів щодо надання переваг певним суб’єктам господарювання. Просимо вилучити дану вимогу тендерної документації або доповнити її альтернативною, рівнозначною вимогу про надання копії антикорупційної програми учасника. У випадку незадоволення вимоги будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою вилучення з тендерної документації дискримінаційної вимоги.
Відповідь: Доброго дня! За розглядом Вашого питання, Замовником вирішено внести відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.07.2021 14:47