• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція місцевої водопровідної мережі по вул. Сонячна, вул. Б. Хмельницького, вул. Набережна, вул. Пушкіна, вул. Молодіжна, вул. Лісова, вул. Матросова, вул. Дм. Філімонова, вул. М. Марчака, вул. Романчука, вул. Л. Українки, вул. Світла, вул. Гагаріна, вул. Декоративна, вул. Зелена, вул. Садова, вул. І. Франка, вул. Щастя, вул. Шевченка, пров. Лісовий, пров. Світлий, пров. Зелений, пров. Річний в с. Залісці, Дунаєвецького р-ну, Хмельницької обл.

Завершена

7 567 091.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 835.46 UAH
Період оскарження: 15.07.2021 11:57 - 28.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

невідповідність тендерної пропозиції технічному завданню

Номер: 9278c33be96748ad94a47991d996796f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-15-002016-a.a3
Назва: невідповідність тендерної пропозиції технічному завданню
Вимога:
Шановний Замовнику, наполегливо просимо Вас переглянути рішення щодо оголошення переможцем закупівлі ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" та оприлюднення наміру про підписання з ним договору про закупівлю від 06.08.2021 року. Звертаємо Вашу увагу на вказані нижче невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс", а саме невідповідність кошторисних розрахунків вимогам Додатку №2 тендерної документації «Технічні вимоги», та просимо прийняти виважене, аргументоване, вмотивоване рішення згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник пропонує виконання робіт з матеріалів відмінних від тих, що вимагаються технічним завданням, в деяких випадках з погіршенням технічних, якісних показників, та які не можна віднести до рівнозначних чи еквівалентних тощо. На нашу суб’єктивну думку та, враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14527-р/пк-пз від 29.06.2021 з розгляду аналогічного питання, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам документації щодо предмета закупівлі. Виявлені невідповідності тендерної документації та пропозиції ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс": 1. Згідно пункту 27 Розділу 1 «Будівництво насосної станції» Технічного завдання замовником вимагалося «Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 2-3,75 м, ширина 75-150 мм, товщина 19,22 мм». Учасником подано у пункті 27 Локального кошторису на будівельні роботи №6-1-1 «Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина75-150мм, товщина 19,22 мм». 2. Згідно пункту 34 Розділу 1 «Будівництво насосної станції» Технічного завдання замовником вимагалося «Конькова планка, сталь листова оцинкована…». Учасником подано у пункті 34 Локального кошторису на будівельні роботи №6-1-1 «Конькова планка, сталь листова…». 3. Згідно пункту 57 Розділу 1 «Будівництво насосної станції» Технічного завдання замовником вимагалося «Утеплення фасадів пінополістирольними плитами товщиною 20 мм». Учасником подано у пункті 57 Локального кошторису на будівельні роботи №6-1-1 «Утеплення фасадів пінополістирольними плитами товщиною 50 мм.» 4. Згідно пункту 96 Розділу 2 «Монтаж технологічного обладнання насосної станції» Технічного завдання замовником вимагалося «Відвод 90 град. ПЕ 100 SDR 11-110 терморезисторний». Учасником подано у пункті 96 Локального кошторису на будівельні роботи №6-1-1 «Відвод 90 град. ПЕ 100 SDR 11 діам 110». 5. Згідно пункту 99 Розділу 2 «Монтаж технологічного обладнання насосної станції»Технічного завдання замовником вимагалося «Трійник терморезисторний редукційний ПЕ 100 SDR 11 Д.63/32». Учасником подано у пункті 99 Локального кошторису на будівельні роботи №6-1-1 «Трійник з поліетилену діам.63/32 мм для терморезисторного зварювання ПЕ труб». 6. Пунктом 111 Розділу 2 «Монтаж технологічного обладнання насосної станції» Технічного завдання замовником вимагалося «Установлення фільтрів для очищення води у трубопроводах діаметром 40 мм». Учасником подано у пункті 111 Локального кошторису на будівельні роботи №6-1-1 «Установлення фільтрів для очищення води у трубопроводах систем опалення діаметром 40 мм». 7. Пунктом 188 Розділу 4 Технічного завдання замовником вимагалося «Прокладання трубопроводів водопостачання з напірних поліетиленових труб високого тиску…». Учасником подано у пункті 188 Локального кошторису на будівельні роботи №6-1-1 «Прокладання трубопроводів водопостачання з напірних поліетиленових труб…». 8. Згідно пункту 189 Розділу 4 «Реконструкція артезіанської свердловини №3734» Технічного завдання замовником вимагалося «Труба ПЕ 100 SDR 11-63х5,8 питна 16 бар ДСТУ Б В.2.7-151:2008». Учасником подано у пункті 189 Локального кошторису на будівельні роботи №6-1-1 «Труба РЕ 100 SDR-11 (1,6 МПа), зовнішній діаметр 63х5,8 мм ДСТУ Б В.2,7-151:2008». 9. Згідно пункту 192 Розділу 4 «Реконструкція артезіанської свердловини №3734» Технічного завдання замовником вимагалося «Коліно терморезисторне 90 град. ЗНЕ ПЕ100 SDR 11-63». Учасником подано у пункті 192 Локального кошторису на будівельні роботи №6-1-1 «Коліна з поліетилену діам.63 мм/90 град. терморезисторного зварювання ПЕ100 SDR 11-63». 10. Згідно пункту 235 Розділу 4 «Реконструкція артезіанської свердловини №3734» Технічного завдання замовником вимагалося «Різьба коротка DN42x3,5». Учасником подано у пункті 235 Локального кошторису на будівельні роботи №6-1-1 «Різьба коротка діам.15мм». 11. Згідно пункту 109 Розділу 1 «Водопровідний колодязь В1.1» Технічного завдання замовником вимагалося «Улаштування стяжок бетонних товщиною 20 мм». Учасником подано у пункті 109 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Улаштування стяжок цементних товщиною 20 мм». 12. Відповідно, пунктом 110 Розділу 1 «Водопровідний колодязь В1.1» Технічного завдання замовником вимагалося «Додавати або виключати на кожні 5 мм зміни товщини бетонних стяжок». Учасником подано у пункті 110 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Додавати або виключати на кожні 5 мм зміни товщини стяжок цементних». 13. Згідно пункту 123 Розділу 2 «Водопровідний колодязь В1.2» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП 10», а учасником подано у пункті 122 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Плити покриття ПП 10-1…». 14. Згідно пункту 152 Розділу 3 «Водопровідний колодязь В1.3» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП 10», а учасником подано у пункті 152 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Плити покриття ПП 10-1…». 15. Згідно пункту 165 Розділу 3 «Водопровідний колодязь В1.3» Технічного завдання замовником вимагалося «Втулка під фланець ПЕ 100 д.110», а учасником подано у пункті 165 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Втулка під фланець ПЕ, діаметр 110 мм». 16. Згідно пункту 169 Розділу 3 «Водопровідний колодязь В1.3» Технічного завдання замовником вимагалося «Установлення чавунних засувок або клапанів зворотних діаметром до 80 мм», а учасником подано у пункті 169 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1«Установлення чавунних засувок або клапанів зворотних діаметром 80 мм». 17. Згідно пункту 187 Розділу 4 «Водопровідний колодязь В1.4» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП 15», а учасником подано у пункті 187 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Плити покриття ПП 15…». 18. Згідно пункту 192 Розділу 4 «Водопровідний колодязь В1.4» Технічного завдання замовником вимагалося «Люк важкий Т (С250)», а учасником подано у пункті 192 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Люк важкий С-2 (250)». 19. Згідно пункту 197 Розділу 4 «Водопровідний колодязь В1.4» Технічного завдання замовником вимагалося «Втулка під фланець ПЕ 100 д.110», а учасником подано у пункті 197 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Втулка під фланець ПЕ, діаметр 110 мм». 20. Згідно пункту 220 Розділу 5 «Водопровідний колодязь В1.5» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП 10», а учасником подано у пункті 220 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Плити покриття ПП 10-1…». 21. Згідно пункту 251 Розділу 6 «Водопровідний колодязь В1.6» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП 10», а учасником подано у пункті 251 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Плити покриття ПП 10-1…». 22. Згідно пункту 281 Розділу 7 «Водопровідний колодязь В1.7» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП 15», а учасником подано у пункті 281 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Плити покриття ПП 15…». 23. Згідно пункту 286 Розділу 7 «Водопровідний колодязь В1.7» Технічного завдання замовником вимагалося «Люк важкий Т (С250)», а учасником подано у пункті 286 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Люк важкий С-2 (250)». 24. Згідно пункту 288 Розділу 7 «Водопровідний колодязь В1.7» Технічного завдання замовником вимагалося «Втулка під фланець подовжена ПЕ 100 д.63», а учасником подано у пункті 288 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Втулка під фланець ПЕ 100, діаметр 63». 25. Згідно пункту 292 Розділу 7 «Водопровідний колодязь В1.7» Технічного завдання замовником вимагалося «Втулка під фланець ПЕ 100 д.110», а учасником подано у пункті 292 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Втулка під фланець ПЕ, діаметр 110 мм» 26. Згідно пункту 294 Розділу 7 «Водопровідний колодязь В1.7» Технічного завдання замовником вимагалося «Установлення чавунних засувок або клапанів зворотних діаметром до 80 мм», а учасником подано у пункті 294 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Установлення чавунних засувок або клапанів зворотних діаметром 80 мм» 27. Згідно пункту 313 Розділу 8 «Водопровідний колодязь В1.8» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП 10», а учасником подано у пункті 312 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Плити покриття ПП 10-1…». 28. Аналогічно пунктом 339 Розділу 9 «Водопровідний колодязь В1.9» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП 10», а учасником подано у пункті 338 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Плити покриття ПП 10-1…». 29. Згідно пункту 369 Розділу 10 «Водопровідний колодязь В1.10» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП 10», а учасником подано у пункті 369 Локального кошторису на будівельні роботи №6-2-1 «Плити покриття ПП 10-1…». 30. Згідно пункту 27 Розділу 1 «Будівництво насосної станції» Технічного завдання замовником вимагалося «Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 2-3,75 м, ширина 75-150 мм, товщина 19,22 мм». Учасником подано у пункті 27 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-1 «Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина75-150мм, товщина 19,22 мм». 31. Згідно пункту 157 Розділу 3 «Внутрішні електричні мережі насосної станції» Технічного завдання замовником вимагалося «Світильники ЛПО 2х15-001-У3» в кількості 2 шт. Учасником подано у пункті 157 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-1 «Світильники ЛПО 2х15-001-У3» в кількості 4 шт. 32. Згідно пункту 5 Відділу 1 «Реконструкція водопроводів» Технічного завдання замовником вимагалося «Розробка грунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група грунтів 1…». Учасником подано в пункті 5 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Розробка грунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група грунтів 2…». 33. Згідно пункту 24 Відділу 1 «Реконструкція водопроводів» Технічного завдання замовником вимагалося «Протягування у футляр труб діаметром до 100 мм». Учасником подано в пункті 24 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Протягування у футляр труб діаметром 100 мм». 34. Аналогічно згідно пункту 67 Відділу 1 «Реконструкція водопроводів» Технічного завдання замовником вимагалося «Протягування у футляр труб діаметром до 100 мм». Учасником подано в пункті 67 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Протягування у футляр труб діаметром 100 мм». 35. Згідно пункту 86 Відділу 1 «Реконструкція водопроводів» Технічного завдання замовником вимагалося «Протягування у футляр труб діаметром до 100 мм». Учасником подано в пункті 86 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Протягування у футляр труб діаметром 100 мм». 36. Згідно пункту 106 Відділу 1 «Реконструкція водопроводів» Технічного завдання замовником вимагалося «Протягування у футляр труб діаметром до 150 мм». Учасником подано в пункті 106 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Протягування у футляр труб діаметром 100 мм». 37. Згідно пункту 136 Розділу 1 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП15». Учасником подано в пункті 135 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття 1ПП15-1…». 38. Аналогічно згідно пункту 184 Розділу 3 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП15». Учасником подано в пункті 184 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття 1ПП15-1…». 39. Аналогічно пунктом 214 Розділу 4 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП15». Учасником подано в пункті 214 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття 1ПП15-1…». 40. Аналогічно пунктом 251 Розділу 5 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП15». Учасником подано в пункті 251 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття 1ПП15-1…». 41. Аналогічно пунктом 285 Розділу 6 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП10». Учасником подано в пункті 214 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття ПП10-1…». 42. Аналогічно пунктом 312 Розділу 7 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП10». Учасником подано в пункті 312 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття ПП10-1…». 43. Аналогічно пунктом 340 Розділу 8 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП15». Учасником подано в пункті 340 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття 1ПП15-1…». 44. Аналогічно пунктом 371 Розділу 9 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП10». Учасником подано в пункті 371 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття ПП10-1…». 45. Аналогічно пунктом 399 Розділу 10 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП15». Учасником подано в пункті 399 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття 1ПП15-1…». 46. Аналогічно пунктом 437 Розділу 11 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП15». Учасником подано в пункті 437 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття 1ПП15-1…». 47. Аналогічно пунктом 465 Розділу 12 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП15». Учасником подано в пункті 465 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття 1ПП15-1…». 48. Аналогічно пунктом 498 Розділу 13 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП10». Учасником подано в пункті 497 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття ПП10-1…». 49. Аналогічно пунктом 526 Розділу 14 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП10». Учасником подано в пункті 525 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття ПП10-1…». 50. Аналогічно пунктом 553 Розділу 15 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП10». Учасником подано в пункті 552 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття ПП10-1…». 51. Аналогічно пунктом 577 Розділу 16 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП10». Учасником подано в пункті 576 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття ПП10-1…». 52. Аналогічно пунктом 611 Розділу 17 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних 1колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП10». Учасником подано в пункті 610 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття ПП10-1…». 53. Аналогічно пунктом 636 Розділу 18 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП10». Учасником подано в пункті 635 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття ПП10-1…». 54. Аналогічно пунктом 668 Розділу 19 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Плита перекриття ПП10». Учасником подано в пункті 667 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Плити покриття ПП10-1…». 55. Пунктом 700 Розділу 20 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Улаштування стяжок бетонних товщиною 20 мм». Учасником подано в пункті 700 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Улаштування стяжок цементних товщиною 20 мм». 56. Аналогічно пунктом 701 Розділу 20 Відділу 2 «Реконструкція водопровідних колодязів» Технічного завдання замовником вимагалося «Додавати або виключати на кожні 5 мм зміни товщини бетонних стяжок». Учасником подано в пункті 701 Локального кошторису на будівельні роботи №6-3-2 «Додавати або виключати на кожні 5 мм зміни товщини стяжок цементних». У випадку незадоволення вимоги будемо вимушені звернутися за захистом своїх порушених прав до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Відповідь на вимогу у вкладенні.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги щодо надання сертифікату ISO 45001

Номер: 0c9e254973d04ab8a20ff51016b24948
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-15-002016-a.a2
Назва: дискримінаційні вимоги щодо надання сертифікату ISO 45001
Вимога:
Просимо вилучити дискримінаційну вимогу про наявність сертифікату ISO 45001 — збірника найсучасніших світових вимог до охорони здоров’я і безпеки праці, які були зібрані з передового досвіду Міжнародної Організації Праці, та всіх існуючих до цього норм та стандартів. Підприємство, що працює за вимогами цього стандарту має можливість: зменшити рівень травматизму і професійних захворювань; зменшити витрати на лікарняні і страхові виплат та ін. Знову ж таки звертаємо увагу, отримання даного сертифіката є добровільним. В першу чергу усі учасники зобов’язані дотримуватися загальнообов’язкових державних вимог та стандартів у сфері охорони праці, зокрема отримання дозволу/декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин , механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства» від 25 серпня 2010 р. № 725, Постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 3 лютого 2021 р. № 77. Крім того обов’язковим є проходження працівниками учасника навчання з питань охорони праці, види та порядок проведення якого визначені Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженим наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 р, що підтверджується видачею відповідного посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. Просимо вилучити дану дискримінаційну вимогу тендерної документації або доповнити її альтернативними, рівнозначними вимогами про надання копії дозволу/декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівниками учасника. У випадку незадоволення вимоги будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою вилучення з тендерної документації дискримінаційної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! За розглядом Вашої вимоги, Замовником вирішено внести відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги щодо надання ISO 37001 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги»

Номер: 226d664e8dcf463a99419f60a5573b43
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-15-002016-a.a1
Назва: дискримінаційні вимоги щодо надання ISO 37001 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги»
Вимога:
Доброго дня! Вивчивши вимоги тендерної документації закупівлі, виявили наявність нових, додаткових вимог (у порівнянні з попередньою закупівлею за аналогічним предметом UA-2021-04-29-000975-a, що не відбулася), які значно звужують коло потенційних учасників закупівлі, є дискримінаційними та теоретично можуть вказувати на орієнтованість даної закупівлі на перемогу конкретного учасника. В тендерній документації до повторно оголошеної закупівлі передбачено наявність в учасника вже не 2 , а одразу 4 сертифікатів ISO. Звертаємо увагу усіх зацікавлених осіб, що дана сертифікація в Україні НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ, носить добровільний характер, а сфери дії двох додатково включених у вимоги сертифікатів ISO перекриваються дозвільними та іншими документами, які прямо передбачені вимогами національного законодавства, і їх отримання є якраз обов’язковим для суб’єктів господарювання. Просимо вилучити дискримінаційну вимогу про наявність сертифікату ISO 37001 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги» — стандарту, який описує вимоги до впровадження протикорупційних систем управління, або доповнити дану вимогу альтернативним варіантом підтвердження застосування в учасника антикорупційних механізмів – підтвердити наявність антикорупційної програми. Метою стандарту ISO 37001 є формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальність та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організації. Згідно ст. 62 Закону України «Про запобігання корупції» антикорупційною програмою юридичної особи є комплекс правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності юридичної особи. Водночас, згідно інформації з офіційного сайту НАБУ, антикорупційна програма юридичної особи є ключовим елементом антикорупційної комплаєнс-системи та комплексом правил, стандартів і процедур, спрямованих на зменшення впливу корупції у діяльності юридичної особи. Антикорупційна програма, заснована на нульовій терпимості до корупції, є основою для сталого розвитку юридичної особи та її корпоративної культури. Відповідно до ст. 61 Закону України «Про запобігання корупції», юридичні особи забезпечують розробку та вжиття заходів, які є необхідними та обґрунтованими для запобігання і протидії корупції у діяльності юридичної особи. Керівник, засновники (учасники) юридичної особи забезпечують регулярну оцінку корупційних ризиків у її діяльності і здійснюють відповідні антикорупційні заходи. Для виявлення та усунення корупційних ризиків у діяльності юридичної особи можуть залучатися незалежні експерти, зокрема для проведення аудиту. Посадові та службові особи юридичних осіб, інші особи, які виконують роботу та перебувають з юридичними особами у трудових відносинах, зобов’язані: 1) не вчиняти та не брати участі у вчиненні корупційних правопорушень, пов’язаних з діяльністю юридичної особи; 2) утримуватися від поведінки, яка може бути розціненою як готовність вчинити корупційне правопорушення, пов’язане з діяльністю юридичної особи; 3) невідкладно інформувати посадову особу, відповідальну за запобігання корупції у діяльності юридичної особи, керівника юридичної особи або засновників (учасників) юридичної особи про випадки підбурення до вчинення корупційного правопорушення, пов’язаного з діяльністю юридичної особи; 4) невідкладно інформувати посадову особу, відповідальну за запобігання корупції у діяльності юридичної особи, керівника юридичної особи або засновників (учасників) юридичної особи про випадки вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень іншими працівниками юридичної особи або іншими особами; 5) невідкладно інформувати посадову особу, відповідальну за запобігання корупції у діяльності юридичної особи, керівника юридичної особи або засновників (учасників) юридичної особи про виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів. Тобто будь-яка юридична особа з метою впровадження антикорупційних стандартів діяльності та схем управління (навіть якщо вартість предмету закупівлі не перевищує 20 млн. грн. згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»), може згідно вимог законодавства затвердити на підприємстві антикорупційну програму, зокрема, керуючись Типовою антикорупційною програмою юридичної особи, затвердженою рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції 02.03.2017 № 75. Тому за наявності затвердженої антикорупційної програми в учасника немає обов’язку чи потреби отримувати за додаткові кошти сертифікату ISO 37001, крім того, оскільки строки проведення закупівлі обмежені у часі, в учасників не вистачить чисто технічно цього ж таки часу на отримання нових сертифікатів. Вимоги щодо великої кількості сертифікатів ISO в межах однієї закупівлі останнім часом є широковживаним важелем впливу на результат торгів щодо надання переваг певним суб’єктам господарювання. Просимо вилучити дану вимогу тендерної документації або доповнити її альтернативною, рівнозначною вимогу про надання копії антикорупційної програми учасника. У випадку незадоволення вимоги будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою вилучення з тендерної документації дискримінаційної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! За розглядом Вашої вимоги, Замовником вирішено внести відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено