-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція місцевої водопровідної мережі по вул. Сонячна, вул. Б. Хмельницького, вул. Набережна, вул. Пушкіна, вул. Молодіжна, вул. Лісова, вул. Матросова, вул. Дм. Філімонова, вул. М. Марчака, вул. Романчука, вул. Л. Українки, вул. Світла, вул. Гагаріна, вул. Декоративна, вул. Зелена, вул. Садова, вул. І. Франка, вул. Щастя, вул. Шевченка, пров. Лісовий, пров. Світлий, пров. Зелений, пров. Річний в с. Залісці, Дунаєвецького р-ну, Хмельницької обл.
Завершена
7 567 091.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 835.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 835.46 UAH
Номер:
09cc36820b9a4757a204f372ccb26912
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-26-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2022 00:00
Період моніторингу:
26.04.2022 19:48 - 20.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
25.04.2022 № 139
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2022 № 139
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2021-07-15-002016-a
15.07.2021 Дунаєвецька міська рада
(код ЄДРПОУ 04060714) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів встановлено порушення вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-07-15-003433-b Дунаєвецької міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 15.07.2021 №68, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс", протокол засідання тендерного комітету Замовника від 06.08.2021 №73, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 06.08.2021, договір від 19.08.2021 № 261, додаткову угоду від 29.12.2021 №1, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 06.05.2022.
Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04060714/info) Замовник є головним розпорядником місцевого бюджету та розпорядником нижчого рівня коштів державного бюджету.
В ході моніторингу установлено, що відповідь Замовника від 06.05.2022 на запит Східного офісу не містить посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Як наслідок, Замовником порушено вимоги передбачені пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), зокрема не оприлюднено протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Період усунення порушень:
12.05.2022 15:32 - 27.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2022 15:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Ваш висновок від 12.05.2022 року повідомляємо, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Окрім того повідомляємо, що шляхом вивчення відомостей щодо здійснених аналогічних моніторингів в системі «PROZORRO», зокрема № Оголошення UA-2021-09-28-000841-a, UA-2021-11-05-012888-b, органи оскарження порушень не встановлювали, хоча предемтом моніторингу виступало аналогічне питання. Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
Дата публікації звіту:
17.05.2022 14:36
Запити/Пояснення
Номер:
5494d47e1b5c45b7ac87f9fbf4c286fd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.05.2022 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт "Реконструкція місцевої водопровідної мережі по вул. Сонячна, вул. Б. Хмельницького, вул. Набережна, вул. Пушкіна, вул. Молодіжна, вул. Лісова, вул. Матросова, вул. Дм. Філімонова, вул. М. Марчака, вул. Романчука, вул. Л. Українки, вул. Світла, вул. Гагаріна, вул. Декоративна, вул. Зелена, вул. Садова, вул. І. Франка, вул. Щастя, вул. Шевченка, пров. Лісовий, пров. Світлий, пров. Зелений, пров. Річний в с. Залісці, Дунаєвецького р-ну, Хмельницької обл., код за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-15-002016-a), яку проведено Дунаєвецькою міською радою (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04060714/info) Замовник є головним розпорядником місцевого бюджету та розпорядником нижчого рівня коштів державного бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
9731c0d0e9a541738298480ee5e6f89c
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
06.05.2022 13:24
Опис:
Дунаєвецька міська рада за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 03.05.2022 року, може повідомити наступне. При здійсненні закупівлі по предмету: «код ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція» (Реконструкція місцевої водопровідної мережі по вул. Сонячна, вул. Б. Хмельницького, вул. Набережна, вул. Пушкіна, вул. Молодіжна, вул. Лісова, вул. Матросова, вул. Дм. Філімонова, вул. М. Марчака, вул. Романчука, вул. Л. Українки, вул. Світла, вул. Гагаріна, вул. Декоративна, вул. Зелена, вул. Садова, вул. І. Франка, вул. Щастя, вул. Шевченка, пров. Лісовий, пров. Світлий, пров. Зелений, пров. Річний в с. Залісці, Дунаєвецького р-ну, Хмельницької обл.)» Замовник залучив відповідальних фахівців для розроблення проєктно-кошторисної документації, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Окрім того очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до пункту 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Під час визначення очікуваної вартості будівництва Замовник керувався «Правилами визначення вартості будівництва» відповідно до яких визначено, що «Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва підприємств, будівель, споруд або їх черг - це кошторисний документ, що визначає повну кошторисну вартість будівництва всіх об'єктів, передбачених проектом або робочим проектом, включаючи кошторисну вартість будівельних і монтажних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також усі супутні витрати» (копія кошторисного розрахунку додається). Кошторисний розрахунок містить також інші витрати, які замовник поніс під час розроблення проєктно-кошторисної документації або ж понесе під час виконання договору підряду (10 та 12 глави зведеного кошторисного розрахунку), вказані кошти виключені з очікуваної вартості будівництва «код ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція» (Реконструкція місцевої водопровідної мережі по вул. Сонячна, вул. Б. Хмельницького, вул. Набережна, вул. Пушкіна, вул. Молодіжна, вул. Лісова, вул. Матросова, вул. Дм. Філімонова, вул. М. Марчака, вул. Романчука, вул. Л. Українки, вул. Світла, вул. Гагаріна, вул. Декоративна, вул. Зелена, вул. Садова, вул. І. Франка, вул. Щастя, вул. Шевченка, пров. Лісовий, пров. Світлий, пров. Зелений, пров. Річний в с. Залісці, Дунаєвецького р-ну, Хмельницької обл.)», за наступною формулою: 7839280 (всього по зведеному кошторисному розрахунку) – (97961×1,2) (разом по главі 10) + (128863×1,2) (разом по главі 12)) = 7 567 091,20 грн. з ПДВ.
Бюджетні призначення на «код ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція» (Реконструкція місцевої водопровідної мережі по вул. Сонячна, вул. Б. Хмельницького, вул. Набережна, вул. Пушкіна, вул. Молодіжна, вул. Лісова, вул. Матросова, вул. Дм. Філімонова, вул. М. Марчака, вул. Романчука, вул. Л. Українки, вул. Світла, вул. Гагаріна, вул. Декоративна, вул. Зелена, вул. Садова, вул. І. Франка, вул. Щастя, вул. Шевченка, пров. Лісовий, пров. Світлий, пров. Зелений, пров. Річний в с. Залісці, Дунаєвецького р-ну, Хмельницької обл.)» виділені рішенням сесії Хмельницької обласної ради від 15.09.2021 року № 48-6/2021 (копія рішення додається) з врахуванням потреби Замовника. Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі огляду об'єкту уповноваженими особами Замовника із залученням різних фахівців в сфері проектування та виготовлення на підставі цього проєктно-кошторисної документації із затвердженням уповноваженими органами «Експертного звіту» (копія додається). Також, під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано види та об'єми робіт, які передбачені проєктно-кошторисною документацією та які передбачені Додатком 2 Тендерної документації «Технічне завдання» (копія додається). Замовником здійснюються закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням принципів визначених в ст. 5 цього Закону.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
Номер:
e81c310a4b8446a7b677c24b3b15a44c
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
06.05.2022 13:43
Опис:
Кошти в сумі 1000000 гривень, на реконструкцію місцевої водопровідної мережі по вул. Сонячна, вул. Б. Хмельницького, вул. Набережна, вул. Пушкіна, вул. Молодіжна, вул. Лісова, вул. Матросова, вул. Дм. Філімонова, вул. М. Марчака, вул. Романчука, вул. Л. Українки, вул. Світла, вул. Гагаріна, вул. Декоративна, вул. Зелена, вул. Садова, вул. І. Франка, вул. Щастя, вул. Шевченка, пров. Лісовий, пров. Світлий, пров. Зелений, пров. Річний в с. Залісці, Дунаєвецького р-ну, Хмельницької області, виділені рішенням сесії Хмельницької обласної ради від 15.09.2021 року № 48-6/2021.