• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво реабілітаційного центру для дітей - інвалідів за адресою: Одеська область, м. Южне, вул. Хіміків, 8-Д

Завершена

91 411 458.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 457 057.29 UAH
Період уточнення: 08.06.2021 11:54 - 20.07.2021 00:00
Відповідь надана

Працівники

Номер: ce16dc468c9c41a3b2e12eabd6982a22
Дата опублікування: 13.06.2021 21:00
Опис: Просимо надати роз'яснення,чому Замовник вимагає надання працівників, які не мають ЖОДНОГО відношення до робіт, передбачених технічним завданням?? Для чого потрібен "хімік-технолог", "фахівець-еколог", "спеціаліст з сейсміки"? Такі працівники та ще й на постійній основі працюють лише у спеціалованих підприємствам, та можуть залучатися до виконання проектних робіт, але жодним чином не до будівельних робіт, які зазначені у Додатку 5 та є предметом цієї закупівлі. Така вимога є цілком дискримінаційною, адже прямо суперечить принципу проведення публічних закупівель, передбачених законом та значно та штучно обмежує можливість учасників на участь в процедурі закупівлі. Дана вимога носить явно дискримінаційний характер та виглядяє таким чином, нібито вона створена під конкретного "потрібного" Учасника. Наголошуємо на тому, що практика АМКУ щодо подібних питань визначає такі умови як дискримінаційні. На основі вищевикладеного вимагаємо прибрати дискримінаційні умови Тендерної документації та виключити необхідність надання працівників, що не мають жодного відношення до технічного завдання (Додатку 5), а саме: "хімік-технолог", "фахівець-еколог", "спеціаліст з сейсміки". У разі невиконання нашої вимоги будемо змушені звернутися зі Скаргою до АМКУ на дискримінаційни вимоги Тендерної документації, що призведе до призупинення процедури закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику, стосовно Вашого питання, роз’яснюємо наступне: Відповідно до законодавства України, а саме: Господарського кодексу України, Земельного кодексу України, Цивільного кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінального кодексу України, Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності», «Порядку виконання підготовчих і будівельних робіт», затверджених постановою КМУ від 13.04.2011 р. № 466 та інших нормативно правових документів, - право займатися певною господарською діяльністю надає будівельна ліцензія. Будівництво об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягає ліцензуванню згідно п.9ч.1ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Проте, окрім вищезазначеного законодавства, відповідно до Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» від 14.10.1994 р. за № 208 та Постанови КМУ «Про затвердження Порядку накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» від 06.04.1995 р. за № 244 на суб’єктів містобудування (юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) накладаються штрафи за правопорушення у сфері містобудівної діяльності. Ліцензія є документом державного зразка, що засвідчує право ліцензіата на провадження зазначеного в ньому виду господарської діяльності протягом визначеного строку за умови виконання ліцензійних умов та служить, в першу чергу, інструментом регулювання особливих, складних видів діяльності. Згідно п.1. Загальної частини Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками від 30.03.2016 р. за № 256, (далі по тексту – Ліцензійні умови), встановлюється вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних і спеціальних вимог до провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, що обов’язкові для виконання ліцензіатом, а також вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії. Згідно п.3. Ліцензійних умов, Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги Ліцензійних умов. Відповідно до п.4. дія Ліцензійних умов поширюється на всіх суб’єктів господарювання незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які виконують роботи з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, за переліком робіт. Згідно п. 7. Ліцензійних умов, господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, здійснюється з дотримання вимог ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ», ДБН A.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва», інших нормативно-правових актів, будівельних норм та нормативних документів у сфері містобудівної діяльності. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» до заяви на отримання ліцензії здобувач ліцензії повинен додавати підтвердні документи (перелік встановлюється Ліцензійними умовами і є виключним), а саме: відомості про виробничо-технічну базу, склад працівників за професійним та кваліфікаційним рівнем, технологію виробництва, інформаційно-правове забезпечення, наявну систему контролю якості виконання робіт, виконані заявником будівельно-монтажні роботи. Згідно п.8. Ліцензійних умов, одними з Організаційних вимог є: п.8.1.- наявність:в організаційній структурі суб’єкта господарювання підрозділів та/або спеціалістів, які забезпечують виконання адміністративно-керівних, виробничо-технічних, планово-договірних, виробничих, юридичних функцій та функцій з контролю якості, промислової безпеки та охорони праці, оформлення, ведення та збереження виконавчої документації; створення та ведення фонду національних стандартів, будівельних норм та нормативно-правових актів у сфері містобудівної діяльності;укладених трудових договорів з усіма найманими працівниками;документа, який підтверджує впровадження системи управління якістю продукції суб’єкта господарювання;п.8.3. - укомплектованість суб’єкта господарювання керівниками, професіоналами, фахівцями і робітниками необхідних професій та кваліфікацій відповідно до організаційної структури суб’єкта господарювання, положень Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» та вимог Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (випуск 64).Згідно п.9. Ліцензійних умов, Кадровими вимогами є наявність у здобувача ліцензії працевлаштованих за основним місцем роботи керівника суб’єкта господарювання і головного інженера. Для інших працівників суб’єкта господарювання і керівників його виконавчих та функціональних підрозділів допускається працевлаштування не за основним місцем роботи, однак кількість таких працівників повинна становити не більш як 50 відсотків їх загальної кількості - для провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками, та не більш як 20 відсотків - для провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками.Згідно п.10. Ліцензійних умов, Технологічними вимогами є:наявність будівельних машин, технологічних комплектів засобів малої механізації, устаткування, оснащення, інвентарю, пристроїв та інструменту відповідно до технологічних вимог виконання робіт;дотримання вимог із забезпечення промислової безпеки та охорони праці.Згідно п.12. Ліцензійних умов, Організаційними вимогами є:наявність: техніки, устаткування, обладнання, приладів та інструментів згідно з технологічними вимогами виконання робіт, передбачених переліком робіт;-засобів вимірювальної техніки, методик, інструкцій, необхідних для проведення перевірки встановлених параметрів та якості продукції і технологічних операцій;забезпечення: своєчасного оформлення та ведення виробничої та виконавчої документації, передбаченої ДБН A.3.1-5-2016 “Організація будівельного виробництва”, будівельними нормами та нормативними документами у сфері містобудівної діяльності.Згідно п.14. Ліцензійних умов Ліцензіат зобов’язаний забезпечити здійснення контролю якості виконаних робіт щодо:ґрунтових споруд та основ - шляхом проведення лабораторних випробувань з метою визначення міри ущільнення;зварних з’єднань - із застосуванням неруйнівних методів до зварних конструкцій;монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій - шляхом проведення лабораторних випробувань зразків товарного бетону або розчину;здійснення контролю якості будівельних матеріалів шляхом проведення лабораторних випробувань;документальне підтвердження відповідності та якості будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у випадках, передбачених нормативно-правовими актами та будівельними нормами;документальне підтвердження належного технічного стану та допуск до експлуатації кранів, люльок, строп, бурових установок;проведення своєчасної повірки засобів вимірювальної техніки. Для виконання робіт з монтажу внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, а також інженерних споруд професіонали та фахівці повинні мати спеціалізацію за відповідною освітою. Кваліфікація працівників для роботи в електроустановках повинна відповідати вимогам Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.1998 р. № 4. Висуваючи вимогу підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації» документального підтвердження наявності таких робітників еколог, Замовник мав на меті впевнитися, що Учасник при виконанні договору про закупівлю буде неухильно дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи» та має працівника, який постійно здійснюватиме контроль за додержанням технологічних режимів природоохоронних об’єктів, запобігатиме забрудненню довкілля, викидам шкідливих речовин в атмосферу, зменшуватиме технологічні відходи, аналізуватиме їх роботу, стежитиме за додержанням екологічних стандартів і нормативів, за станом довкілля в районі виконання робіт та на об’єктах. Наявність такого працівника є бажаною для Замовника. Відсутність такого працівника у Учасника не буде вважатися підставою для відхилення пропозиції Учасника, про що будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію Замовника. Також звертаємо Вашу увагу, що п.8. Ліцензійних умов ПРЯМО ПЕРЕДБАЧЕНО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЛІЦЕНЗІАТА (УЧАСНИКА) ЗБЕРІГАННЯ ПРОТЯГОМ СТРОКУ ДІЇ ЛІЦЕНЗІЇ ДОКУМЕНТІВ (КОПІЙ), які підтверджують достовірність даних, що зазначалися здобувачем ліцензії у документах, які подавалися органові ліцензування. Окремо слід зазначити, що згідно ч. 15 ст. 29 Закону Замовник може звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Якщо за результатами такого звернення виявиться, що учасник надав недостовірну інформацію в складі своєї пропозиції, то Замовник має відхилити таку пропозицію.
Дата відповіді: 16.06.2021 17:03
Відповідь надана

Працівники

Номер: 3a63d89c0ce64892ac2240c4cd1397a5
Дата опублікування: 13.06.2021 20:55
Опис: Відповідно до Зразку 1 Додатку 2 Замовник вимагає надання ВСІХ колісних транспортних засобів, генераторів, компресів, насосів, підйомників (власних або залучених). Просимо надати роз'яснення, що саме має на увазі Замовник під формулюванням "ВСІХ", про яку кількість техніки йдеться, та яким чином буде оцінюватися відповідність кількості вимогам? Вкажіть будь ласка перелік необхідної колісної техніки, яка на думку Замовника буде підпадити під поняття "Всіх", яке зазначено у Тендерній документації.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та стосовно нього роз’яснюємо наступне: Відповідно до Тендерної документації (Додаток № 2, Зразок № 1) Учасникам необхідно підтвердити наявність транспортних засобів, обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до технічних вимог виконання робіт (Додаток № 5). Обов’язковою умовою є підтвердження наявності у учасника всіх колісних транспортних засобів, генераторів, компресів, насосів, підйомників (власних або залучених). Під формулюванням «всіх» розуміється підтвердження наявності у Учасника всіх транспортних засобів, обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися для виконання робіт відповідно до технічних вимог тендерної документації (Додаток № 5). З переліком необхідних для виконання робіт колісних транспортних засобів, генераторів, компресів, насосів, підйомників детально можна ознайомитися в розділі ІІ (Будівельні машини і механізми) Підсумкової відомості ресурсів, яка входить до договірної ціни відповідно до цієї закупівлі (Вивчивши технічне завдання, Учасник повинен сформувати свою матеріально-технічну базу, яка буде залучена до виконання робіт).
Дата відповіді: 16.06.2021 17:02
Відповідь надана

Працівники

Номер: 5d4b9c8be9324688a3ea1c7d2a9a231e
Дата опублікування: 13.06.2021 20:49
Опис: Просимо надати роз'яснення,чому Замовник вимагає надання працівників, що працюють в Учасника на постійній основі та працювали до публікації оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua? Така вимога є дискримінаційною, адже жодний Законодавчий акт не забороняю Учасника найняти фахівців для виконання робіт на конкретному об'єкті та найняти їх не на постійній основі, а на підставі цивільно-правових угод. Ваша Вимога штучно обмежує коло потенційних Учасників та дає можливість приймати участь лише тим, хто ЗНАВ заздалегідь про закупівлю та найняв необхідних працівників до публікації. Наголошуємо на тому, що практика АМКУ щодо подібних питань визначає такі вимоги як дискримінаційні. Просимо Вас внести зміни у Тендерну документацію, прибрати дискримінаційну вимогу щодо необхідності працівників працювати у Учасника до публікації оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua та доповнити вимоги щодо залучення працівників не тільки на постійній основі, але й на підставі цивільно-правових угод, тощо. У разі невиконання нашої вимоги будемо змушені звернутися зі Скаргою до АМКУ на дискримінаційни вимоги Тендерної документації, що призведе до призупинення процедури закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та стосовно нього роз’яснюємо наступне: Умовами даної закупівлі передбачається СИСТЕМАТИЧНЕ виконання певної роботи та виконання трудових обов’язків. Сторонні виконавці залучаються у разі необхідності виконання тільки окремих робіт, що ВИКЛЮЧАЄ НЕОБХІДНІСТЬ ВТРУЧАННЯ УЧАСНИКА - Роботодавця в цей процес та забезпечує можливість підготовки та надання готового результату ФОП-ом або ФО самостійно. Предметом трудового договору є виконання певної роботи за конкретною кваліфікацією — за професією (посадою), передбаченою штатним розписом (ст. 21 КЗпП), а Цивільний договір спрямований на надання певного обсягу послуг/виконання певного обсягу робіт, обумовленого ЦПД (ст. 837, 901 ЦК). Предметом трудового договору є безпосередньо праця працівника в процесі виробництва. Характер цивільного договору свідчить про необхідність виконання визначеного в договорі обсягу робіт. Особливістю також є те, що, на відміну від найманого працівника, залучена за цивільним договором особа не повинна дотримуватись правил внутрішнього розпорядку роботодавця (а це недопустимо на будівництві), не має власного робочого місця, а самостійно організовує процес виконання предмету договору на власний ризик та власними засобами, за що отримує винагороду, визначену в договорі (в той час як наймані працівники отримують заробітну плату, яка виплачується їм щонайменше двічі на місяць). Очевидно, що такий «працівник» не зараховується до штату, у його трудову книжку не вносяться жодні відомості про його роботу на підприємстві і він не забезпечується жодними гарантіями, передбаченими для найманих працівників КЗпП України. Звідси, метою трудового договору є виконання певних трудових функцій, що відображається у табелі обліку робочого часу, в той час як надання послуг/виконання робіт за цивільно-правовим договором супроводжується отриманням кінцевого матеріального результату, що підтверджується оформленням окремого акту. Вимога щодо підтвердження трудових відносин висувається Замовником задля того, щоб переконатись, що працівники учасника мають достатні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Враховуючи складність робіт та відношення їх до класу наслідків СС2, що законодавчо передбачає наявність у учасника і відповідної матеріально-технічної бази і працівників, які будуть виконувати такі роботи.
Дата відповіді: 16.06.2021 16:04
Відповідь надана

Щодо працівників

Номер: 2023b996304f408386304d6b6ccdf4d2
Дата опублікування: 13.06.2021 20:44
Опис: Відповідно до Зразку 2 Додатку 2 Замовник вимагає надання не менше 5 осіб робітничих професій, а саме: арматурник; бетонник; бруківник; водій; дорожній робітник; зварник; маляр; монтажник з/б; монтажник м/к; муляр; покрівельник; слюсар-сантехнік; стропальник, машиніст компресорних установок Просимо надати роз'яснення, Учасник має вказати не меньше 5 осіб серед перелічених посад, чи по кожній посаді повинен бути працівник? Якщо так, то виходить, що Учасник повинен вказати не меньше 14 осіб (якщо брати по 1 особі на посаду).
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та стосовно нього роз’яснюємо наступне: Відповідно до Зразку № 2 Додатка № 2 до Тендерної документації, до довідки Учасник має обов’язково надати інформацію про наявність у учасника фахівців та спеціалістів, що знаходяться постійно у трудових відносинах з учасником та прийняті на роботу до публікації оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, а саме працівників робітничих професій згідно переліку робіт (Додаток № 5) (кількістю не менше 5 осіб), а саме з таких як: арматурник; бетонник; бруківник; водій; дорожній робітник; зварник; маляр; монтажник з/б; монтажник м/к; муляр; покрівельник; слюсар-сантехнік; стропальник, машиніст компресорних установок (з наданням сканованих копій з оригіналів або завірених копій посвідчень, свідоцтв, дипломів). Отже Учасник має вказати не менше 5 осіб серед перелічених посад.
Дата відповіді: 16.06.2021 15:59