• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво реабілітаційного центру для дітей - інвалідів за адресою: Одеська область, м. Южне, вул. Хіміків, 8-Д

Завершена

91 411 458.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 457 057.29 UAH
Період оскарження: 08.06.2021 11:54 - 26.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: ed02879ca0eb49e69db711e19ee2d77c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-004575-b.a3
Назва: Скарга
Скарга:
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на дії (рішення) Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.08.2021 11:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.09.2021 16:31
Дата виконання рішення Замовником: 20.09.2021 15:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення Органу оскарження шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Імперія» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АЛАН-ЛТД» переможцем процедури закупівлі — «Будівництво реабілітаційного центру для дітей - інвалідів за адресою: Одеська область, м. Южне, вул. Хіміків, 8-Д», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-08-004575-b.
Автор: Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія", Лисай Ірина Леонідівна 380679155072 bug140562@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 5da0db217ab54c818e82a9830eba23f6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-004575-b.a2
Назва: Скарга
Скарга:
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
Дата розгляду скарги: 05.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.06.2021 14:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.07.2021 20:51
Дата виконання рішення Замовником: 22.07.2021 17:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення органу оскарження виконано. Порушення усунуто.
Автор: Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія", Лисай Ірина Леонідівна 380679155072, bug140562@gmail.com
Вимога
Відхилено

ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА

Номер: 2d4832f03ae94dd3a1782fd068693cf7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-08-004575-b.b1
Назва: ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА
Вимога:
Шановний Замовнику! ПП «АСК» в якості потенційного учасника оголошеної процедури закупівлі звертається до Вас із вимогою щодо усунення дискримінаційних умов, які обмежують коло можливих учасників даних відкритих торгів. 1. Відповідно до п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовник вимагає від учасників «Додатково учасник в складі своєї пропозиції надає скановану копію з оригіналу діючого свідоцтва та/або кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста. Додатково учасник повинен підтвердити взаємовідносини з цим інженером–геодезистом відповідно до вимог Додатку № 2.». Звертаємо увагу Замовника, що у відповідності до норм Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 N 45 та норм ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» залучення спеціалістів з геодезичної діяльності є необхідним на етапі розроблення проектно-кошторисної документації. В зв’язку з тим, що Замовником ніяким чином необґрунтовано залучення до робіт такого фахівця, та того факту що серед штату ПП «АСК» відсутній такий спеціаліст, вимогу щодо обов’язкової наявності в штаті підприємства-учасника інженера-геодезиста вважаємо дискримінаційною, та такою що направлена на штучне заниження кола учасників процедури закупівлі. 2. Відповідно до п.6,7 Розділу ІІІ Тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації» Замовник вимагає від учасників документального підтвердження наявності таких робітників як: хімік-технолог, спеціаліст з сейсміки, еколог. Замовник ніяким чином не обґрунтував необхідність залучення таких спеціалістів до виконання будівельних робіт. У технічному завданні до предмету закупівлі, та наведених обсягах робіт відсутня необхідність залучення: хіміка-технолога чи еколога. Залучення ж фахівця зі сейсміки на етапі будівництва є недоцільним, оскільки відповідні знання та висновки щодо можливості виконання будівельних робіт з точки зору сейсмологічних характеристик ділянки, регіону, встановлюються на етапі розробки проектно-кошторисної документації та ніяким чином не використовуються саме під час виконання робіт. Дані вимоги тендерної документації унеможливлюють участь ПП «АСК» і багатьох інших потенційних учасників, оскільки заявлена Замовником вимога не стосується будівельної діяльності, та є такою, що направлена на штучне обмеження потенційного кола учасників. 3. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації обов'язковою умовою є наявність у учасника не менше 10-12 працівників, що будуть залучені до виконання договору підряду згідно цього оголошення та знаходяться постійно у трудових відносинах з учасником. Крім того, відповідно до п.6,7 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником виставляється вимога щодо обов’язкової відповідності наступному - «працівники які знаходяться постійно у трудових відносинах з учасником та працювали до публікації оголошення про проведення процедури закупівлі). Зазначивши обов’язкову наявність саме трудових відносин між учасником та залученими робітниками Замовник порушив права тих підприємств, які мають законне право щодо укладення правовідносин із виконавцями робіт на цивільно-правових умовах. Так, відповідно до норм діючого законодавства України виконання робіт, що пов’язані з будівництвом об’єктів будівництва може здійснюватись на умовах підрядних, трудових та цивільно-правових правовідносин. Так, зазначивши у тендерній документації вимогу щодо обов’язкових трудових правовідносин між учасником та задіяними спеціалістами Замовник заздалегідь обмежив коло потенційних учасників, що призведе не неможливості участі у дані процедурі закупівлі тих підприємств-учасників, які залучають до виконання робіт спеціалістів на підставі цивільно-правових угод, підрядних контрактів тощо. Зазначивши обов’язкову кількість працівників Замовник прямо порушив права тих підприємств, які мають законне право залучити працівників вже після завершення процедури закупівлі. Вимога щодо обов’язкової наявності саме трудових відносин між учасником та залученими до виконання робіт спеціалістами, які повинні бути зазначені у довідці про наявність працівників, та які повинні знаходитись постійно у трудових відносинах з учасником та працювати до публікації оголошення про проведення процедури закупівлі є також дискримінаційною в зв’язку з тим, що це прямо порушує права тих підприємств які мають законне право прийняти на роботу (залучити на цивільно-правових підставах) відповідного спеціаліста після оголошення даної процедури. Дана вимога тендерної документації прямо порушує права ПП «АСК», в зв’язку з тим, що унеможливлює участь нашого підприємства навіть при умові залучення відповідних спеціалістів до моменту завершення періоду подачі пропозицій за даною процедурою закупівлі. Зазначивши таку норму у тендерній документації Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників даної процедури закупівлі. Необґрунтованою та такою, що прямо порушує права ПП «АСК», та унеможливлює участь у даній процедурі закупівлі також є вимога щодо обов’язкової наявності двох працевлаштованих осіб, що будуть відповідальними за електрогосподарство, так як серед працівників ПП «АСК» є спеціаліст енергетик з відповідною вищою освітою, який може бути призначений відповідальним за електрогосподарство. При цьому, наявність ще одного такого спеціаліста нічим не обґрунтовано, та обмежує кількість потенційних учасників. Звертаємо увагу Замовника, що встановлення вимог щодо необхідної кількості працівників, певних посад, та вимог щодо обов’язкової наявності трудових відносин віднесено до Узагальненої практики Колегії АМКУ, дотримання та вивчення якої є обов’язковим для усіх сторін публічних закупівель. Рішення Колегії АМКУ щодо необґрунтованих аналогічних вимог Замовників: № 14379-р/пк-пз від 07.10.2019, №10669-р/пк-пз від 29.05.2020, № 22608-р/пк-пз від 07.12.2020, UA-2020-11-13-002167-a, № 14091-р/пк-пз 21.07.2020, UA-2020-07-01-008104-a Вимагаємо від Замовника усунути дані дискримінаційні умови тендерної документації та викласти тендерну документацію у новій редакції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, відповідь на Вашу вимогу викладено у завантаженому файлі з назвою "Відповідь на вимогу реабілітаційний центр".
Статус вимоги: Відхилено