• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво реабілітаційного центру для дітей - інвалідів за адресою: Одеська область, м. Южне, вул. Хіміків, 8-Д

Завершена

91 411 458.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 457 057.29 UAH
Номер: c1875cb9fa844f90b94a3a8939c6cf04
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-22-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.09.2021 16:55 - 14.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.09.2021 № 332 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2021-06-08-004575-b 08.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, savchenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Строй Імперія», ТОВ «АЛАН-ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.07.2021 № 143, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Імперія» (далі – ТОВ «Строй Імперія»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛАН-ЛТД» (далі – ТОВ «АЛАН-ЛТД»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.08.2021 № 1/5-ТД, від 13.08.2021 № 1/6-ТД, від 14.08.2021 № 1/9-ТД, від 20.09.2021 № 1/11-ТД, від 21.09.2021 № 1/13-ТД, повідомлення про намір укласти договір від 21.09.2021, договір підряду від 04.10.2021 № Т-РЦ-2021 (далі – Договір), додаткова угода від 05.10.2021 № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 23.06.2021. рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 16.07.2021 № 16274-р/пк-пз, від 13.09.2021 № 20767-р/пк-пз. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Проте Замовник розмістив в електронній системі закупівель дві вимоги про усунення невідповідностей до 14 серпня 2021 13:22 та до 21 вересня 2021 16:28 учаснику ТОВ «АЛАН-ЛТД», чим не дотримав вимоги частини 16 статті 29 Закону.
Період усунення порушень: 13.10.2021 15:02 - 30.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.10.2021 15:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Дякуємо Державній аудиторській службі України за проведений моніторинг закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі – Закон), Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/ або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Звертаємо увагу на речення «крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Так, перша вимога про усунення невідповідностей була оприлюднена учаснику ТОВ «АЛАН-ЛТД» 13.08.2021 – із строком виконання до 14.08. 2021 13:22 за самостійним рішенням Замовника у зв’язку із виявленими невідповідностями в інформації та документах, що були подані учасником у тендерній пропозиції. А друга вимога про усунення невідповідностей була оприлюднена учаснику ТОВ «АЛАН-ЛТД» 20.09.2021 - із строком виконання до 21.09.2021 16:28, після того як, на виконання рішення органу оскарження № 20767-р/пк-пз від 13.09.2021, було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Строй Імперія» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 1/5-ТД від 09.08.2021) та рішення про визначення ТОВ «АЛАН ЛТД» переможцем процедури закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 1/9-ТД від 14.08.2021) та учасників було повернуто на повторну кваліфікацію (замовником було проведено повторну оцінку тендерних пропозицій) (протокол додається). Ця вимога про усунення невідповідностей була оприлюднена у зв’язку із виконанням рішення органу оскарження № 20767-р/пк-пз від 13.09.2021. Так, Колегія у своєму рішенні № 20767-р/пк-пз від 13.09.2021 зазначила в тому числі наступне на 43-й сторінці: «Разом з тим, у наданій Переможцем довідці про наявність працівників відсутня інформація про наявність відповідальної особи за сейсміку. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції Переможця, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши наведені невідповідності та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону». Враховуючи вищевказане рішення органу оскарження та з метою неухильного його виконання в тому числі в цій частині щодо прийняття рішення про визначення переможцем ТОВ «АЛАН-ЛТД», Замовник розмістив другу вимогу про усунення невідповідностей, яка була висунута учаснику ТОВ «АЛАН-ЛТД» 20.09.2021 - із строком виконання до 21.09.2021 16:28, на виконання рішення органу оскарження № 20767-р/пк-пз від 13.09.2021, про що було зазначено у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 1/12-ТД від 20.09.2021 року (протокол додається). Висування такої вимоги двічі до одного і того ж учасника передбачено Законом та процитовано Вами у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-08-004575-b від 13.10.2021. З повагою, Замовник.
Дата публікації звіту: 22.10.2021 18:39

Запити/Пояснення