• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (відновлення) покриття доріг та тротуарів по пр. Соборний в м. Болград Одеської області» (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Всі інші документи, що стосуються тендерної пропозиції, викладаються українською/російською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою ніж українська потребують надання перекладу, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками - нерезидентами України. можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено будь-якою сертифікованою компанією, яка спеціалізується у наданні послуг з перекладу. Такий переклад має бути завірено підписом уповноваженої особи цієї компанії. Критерій оцінки - 100% ціна.

Торги відмінено

34 355 104.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 171 775.52 UAH
Номер: 427517c2cff3495bab3594a903faa788
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-16-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.06.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 16.06.2021 17:10 - 10.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.06.2021 Одеса № 319 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.06.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 16.06.2021 № 319 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 1 2 3 4 8. UA-2021-05-13-002443-c 13.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, annushka_8212@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції та виконання учасником, своєчасності надання інформації та документів у випадках, визначених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених статтею 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності надання інформації та документів у випадках, визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства Болградської міської ради «Горводоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника 13.05.2021 № 13 (далі – ТД), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАЇР-БУД» (далі – ТОВ АЛЬТАЇР-БУД»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 07.06.2021 № 18, повідомлення від 03.06.2021 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником ТОВ АЛЬТАЇР-БУД» у тендерній пропозиції, виправлення учасником ТОВ АЛЬТАЇР-БУД» виявлених Замовником невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ АЛЬТАЇР-БУД», оприлюднене в електронній системі закупівель 07.06.2021, пояснення Замовника від 22.06.2021 на запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.06.2021. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Так, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД не зазначено всі підстави, встановлені статтею 17 цього Закону. Також відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Замовник у пункті 3 Додатку 2 ТД визначив спосіб надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону: довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону. Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини першої статті 17 Закону. Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018, довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС № 1256. Отже, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД для переможця процедури закупівлі невірно визначено спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлено наступне. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Так, Замовником 03.06.2021 розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ АЛЬТАЇР-БУД» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією наступного змісту: «1. Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (ів) привести у відповідність. Замовником вимагається вказати ціну договору (ів) в тис. грн., у довідці, яка надана, ціна вказана в грн.». Таким чином, на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, яке не містить посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Під час моніторингу встановлено, що Замовником 21.05.2021 в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію щодо внесення змін до оголошення проведення відкритих торгів, а саме: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893, замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. Варто зауважити, що Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів.
Період усунення порушень: 24.06.2021 16:53 - 10.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2021 16:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-13-002443-c, оприлюдненого в системі державною аудиторською службою Північно-східний офіс Держаудитслужби 24 червня 2021 на засіданні тендерного комітету КП Болградської міської ради «Горводоканал» було прийнято рішення від 01.07.2021 № 23 відмінити відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт (відновлення) покриття доріг та тротуарів по пр. Соборний в м. Болград Одеської області» (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) на підставі п. 2 ч. 1 ст.32 Закону, а саме: неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Дата публікації звіту: 01.07.2021 16:42

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 02.07.2021 09:01

Запити/Пояснення