• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)

Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)

Завершена

20 078 983.22 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 49 703.55 UAH
Номер: 545b9b5a3b3c4d6baaf69b8419c1b834
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-07-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.12.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 07.12.2021 11:54 - 30.12.2021 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.12.2021 № 416 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-05-07-002577-a 07.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, osypova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій Консорціума «Об’єднані геодезичні компанії», Командитного товариства Науково-впроваджувальна фірма «Нові технології», ТОВ «Сервіс Експерт М», ТОВ «Ленд.Ком», ТОВ «Юрістек Груп», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію у новій редакції, затверджену рішенням тендерного комітету від 28 липня 2021 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Консорціума «Об’єднані геодезичні компанії», Командитного товариства Науково-впроваджувальна фірма «Нові технології», товариств з обмеженою відповідальністю «Сервіс Експерт М» (далі – ТОВ «Сервіс Експерт М»), «Ленд.Ком» (далі – ТОВ «Ленд.Ком»), «Юрістек Груп» (далі – ТОВ «Юрістек Груп») - за лотом 1, 2, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.06.2021 №14524-р/пк-пз, від 21.09.2021 № 21501-р/пк-пз (далі – рішення Колегії АМКУ), повідомлення про намір укласти договір за лотом 1, 2 від 01.11.2021 № 4366/318-21Т, договір від 22.11.2021 №ЦЗВ-15-00621-03 (лот 1), договір від 22.11.2021 №ЦЗВ-15-00721-03 (лот 2), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 14.12.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ (рішення від 29.06.2021 №14524-р/пк-пз, від 21.09.2021 № 21501-р/пк-пз), не здійснювався.
Період усунення порушень: 30.12.2021 15:29 - 06.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.12.2021 15:29

Запити/Пояснення