-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Завершена
20 078 983.22
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 49 703.55 UAH
мін. крок: 0.2% або 49 703.55 UAH
Номер:
545b9b5a3b3c4d6baaf69b8419c1b834
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-07-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2021 00:00
Період моніторингу:
07.12.2021 11:54 - 30.12.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.12.2021 № 416
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-05-07-002577-a 07.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій Консорціума «Об’єднані геодезичні компанії», Командитного товариства Науково-впроваджувальна фірма «Нові технології», ТОВ «Сервіс Експерт М», ТОВ «Ленд.Ком», ТОВ «Юрістек Груп», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію у новій редакції, затверджену рішенням тендерного комітету від 28 липня 2021 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Консорціума «Об’єднані геодезичні компанії», Командитного товариства Науково-впроваджувальна фірма «Нові технології», товариств з обмеженою відповідальністю «Сервіс Експерт М» (далі – ТОВ «Сервіс Експерт М»), «Ленд.Ком» (далі – ТОВ «Ленд.Ком»), «Юрістек Груп» (далі – ТОВ «Юрістек Груп») - за лотом 1, 2, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.06.2021 №14524-р/пк-пз, від 21.09.2021 № 21501-р/пк-пз (далі – рішення Колегії АМКУ), повідомлення про намір укласти договір за лотом 1, 2 від 01.11.2021 № 4366/318-21Т, договір від 22.11.2021 №ЦЗВ-15-00621-03 (лот 1), договір від 22.11.2021 №ЦЗВ-15-00721-03 (лот 2), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 14.12.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ (рішення від 29.06.2021 №14524-р/пк-пз, від 21.09.2021 № 21501-р/пк-пз), не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.12.2021 15:29 - 06.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.12.2021 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
10a7d72ee5ba452ea2e89f455b386a5b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2021 14:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-07-002577-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 7.5 розділу 7 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9eb1e087dedd4a31a56b96ebca4ca7d7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.12.2021 13:18
Опис:
1. Повідомляємо, що на виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
2. За результатами проведення Процедури закупівлі з переможцем торгів – Консорціумом «Об’єднані геодезичні компанії» укладено договір від 22.11.2021 № ЦЗВ-15-00621-03 про придбання послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки.
Відповідно до п. 7.5 розділу 7 тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа.
Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку № 7 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору.
Розділом ІІ Додатку № 7 до тендерної документації визначено вимоги до гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті договірного забезпечення, де однією із вимог передбачено, що забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору, до повного виконання договору в частині поставки продукції.
Консорціум «Об’єднані геодезичні компанії» надав АТ «Укрзалізниця» в особі філії «Центр забезпечення виробництва» документи, визначені тендерною документацією, що необхідні для укладання договору про закупівлю (копії додаються).
Додатки (тільки адресату):
1. Копія банківської гарантії від 19.11.2021 № 8774-21Г на 1 арк.
2. Копія банківської гарантії від 19.11.2021 № 8775-21Г на 1 арк.
3. Копія довіреності від 21.12.2020 № 127 на 1 арк
4. Копія витягу АТ «РВС Банк» з державного реєстру банків на 1 арк.
5. Копія банківської ліцензії від 24.11.2016 № 277 на 1 арк.