-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Завершена
20 078 983.22
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 49 703.55 UAH
мін. крок: 0.2% або 49 703.55 UAH
Період оскарження:
07.05.2021 16:27 - 01.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення яке оформлене протоколом № 639/21 від 01.11.2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіс Експерт М» та рішення про визначення переможцем ТОВ Консорціум «Об’єднані геодезичні компанії»
Номер:
319e5ff390724a5fba6c686c05d83115
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-002577-a.b10
Назва:
Вимога щодо скасування рішення яке оформлене протоколом № 639/21 від 01.11.2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіс Експерт М» та рішення про визначення переможцем ТОВ Консорціум «Об’єднані геодезичні компанії»
Вимога:
ВИМОГА
02.11.2021 оприлюднено протокол № 639/21 від 01.11.2021 року засідання тендерного комітету філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця», яким оформлено рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Сервіс Експерт М» за процедурою закупівлі Послуг землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення и правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (Оголошення у ЦБД № UA-2021-05-07-002577-а) по Лоту № 1, № 2 на підставі абзацу 8 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»; визнання переможцем процедури закупівлі Послуг землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення и правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (Оголошення у ЦБД № UA-2021-05-07-002577-а) по Лоту № 1, № 2 Консорціум «Об’єднані геодезичні компанії» та розмітити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір на суму: Лот № 1 – 7 980 000,00 грн. (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят тисяч гривень і 00 копійок), Лот № 2 – 7 890 000,00 грн. (сім мільйонів вісімсот дев’яносто тисяч гривень і 00 копійок).
В обґрунтування відхилення пропозиції учасникам ТОВ «Сервіс Експерт М» тендерний комітет зазначив, що учасником ТОВ «Сервіс Експерт М», який за результатом аукціону надав найбільш економічно вигідну пропозицію за Лотом № 1, № 2, надано в складі пропозиції цінові пропозиції, які визначив як конфіденційний документ.
Відповідно до абз. 8 пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
ТОВ «Сервіс Експерт М» не погоджується із вказаним рішенням Замовника з огляду на наступне:
Відповідно до п. 3.1. Тендерної документації (спосіб подання тендерної документації) учасник повинен розмістити всі документи, які передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (пункт 4.1.). Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, учасник повинен забезпечити, щоби у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій (пункт 4.1.), зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкрилися всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. В іншому випадку пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Рекомендується надавати кожний документ окремим файлом, який іменується відповідно до змісту документа. Документи рекомендується завантажувати у вигляді сканованих файлів PDF (Portable Document Format), які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів, рекомендовано з накладанням удосконаленого електронного цифрового підпису* (УЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Допускається об’єднання файлів в електронні архіви та/або окремі електронні архіви із накладанням загального УЕП або КЕП на кожний архівний файл. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів.
Учасник – ТОВ «Сервіс Експерт М» подавало тендерну пропозицію в порядку та у спосіб, передбачений ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», якою визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином, учасник – ТОВ «Сервіс Експерт М» на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в електронному вигляді подало тендерну пропозицію, в складі якої була інформація про ціну, яка для замовника не була конфіденційною.
Після подання учасником – ТОВ «Сервіс Експерт М» тендерної пропозиції Замовником було виявлено невідповідності в інформації, що подана учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, після чого Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель в порядку ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник, зазначаючи про невідповідність в інформації учасника не зазначав про те, що учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону, таким чином не вбачаючи у вказаному порушень учасника.
01.09.2021 р. учасником було усунуто невідповідності в інформації та допущено Замовником учасника до участі, таким чином Замовником не виявлено порушень з боку учасника, в тому числі з питань визначення конфіденційною інформації, яка не може бути конфіденційною в силу положень ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 28 Закону «Про публічні закупівлі» перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону (оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро) у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Відповідно до ч. 1. Ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
Саме на даному етапі замовник зобов’язаний був провести розгляд тендерних пропозицій учасників на предмет їх відповідності кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам документації та визначити наявність або відсутність підстав для відхилення відповідно до статті 31 Закону.
У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника та приведеної ціни.
Після проведення аукціону відбувається оцінка тендерних пропозицій/пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Таким чином, Замовник, допустивши учасника до аукціону, вже розглянув та оцінив тендерну пропозицію. Отже, після допуску тендерної пропозиції учасника до аукціону, тендерна пропозиція вже не може бути відхилена на підставі ст. 31 ЗУ. Після проведення аукціону тендерна пропозиція оцінюється лише за ціновим критерієм.
Посилання Замовника на відхилення тендерної пропозиції з підстав визначення цінової пропозиції як конфіденційної не відповідає фактичним обставинам справи, оскільки для замовника інформація про ціну ніколи не була конфіденційною для замовника, та не визначалась такою на стадії подачі тендерної пропозиції.
Відхилення тендерної пропозиції з підстав, зазначених в рішенні, оформленому протоколом № 639/21 від 01.11.2021 року засідання тендерного комітету не відповідає ані вимогам тендерної документації, ані вимогам ст. ст. 26, 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене вважаємо рішення тендерного комітету неправомірним, -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення, оформлене протоколом № 639/21 від 01.11.2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіс Експерт М» та рішення про визначення переможцем ТОВ Консорціум «Об’єднані геодезичні компанії»
2. Прийняти рішення, яким визнати ТОВ «Сервіс Експерт М» переможцем процедури закупівлі Послуг землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення и правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (Оголошення у ЦБД № UA-2021-05-07-002577-а) по Лоту № 1, № 2 як учасника який запропонував найнижчу ціну та розмістити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір на суму: Лот № 1 – 6200 000,00 грн. (шість мільйонів двісті тисяч гривень і 00 копійок), Лот № 2 – 6600 000,00 грн. (шість мільйонів шістсот тисяч гривень і 00 копійок).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2021 11:25
Вирішення:
Відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про запропоновану ціну не може бути визначена конфіденційною.
З огляду на зазначене, Замовник вважає, що правомірно відхилив тендерну пропозицію учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення яке оформлене протоколом № 639/21 від 01.11.2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіс Експерт М» та рішення про визначення переможцем ТОВ Консорціум «Об’єднані геодезичні компанії»
Номер:
0fb88cf3ea324fa0ae8bb2f823e6ee67
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-002577-a.b9
Назва:
Вимога щодо скасування рішення яке оформлене протоколом № 639/21 від 01.11.2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіс Експерт М» та рішення про визначення переможцем ТОВ Консорціум «Об’єднані геодезичні компанії»
Вимога:
ВИМОГА
02.11.2021 оприлюднено протокол № 639/21 від 01.11.2021 року засідання тендерного комітету філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця», яким оформлено рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Сервіс Експерт М» за процедурою закупівлі Послуг землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення и правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (Оголошення у ЦБД № UA-2021-05-07-002577-а) по Лоту № 1, № 2 на підставі абзацу 8 пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»; визнання переможцем процедури закупівлі Послуг землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення и правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (Оголошення у ЦБД № UA-2021-05-07-002577-а) по Лоту № 1, № 2 Консорціум «Об’єднані геодезичні компанії» та розмітити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір на суму: Лот № 1 – 7 980 000,00 грн. (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят тисяч гривень і 00 копійок), Лот № 2 – 7 890 000,00 грн. (сім мільйонів вісімсот дев’яносто тисяч гривень і 00 копійок).
В обґрунтування відхилення пропозиції учасникам ТОВ «Сервіс Експерт М» тендерний комітет зазначив, що учасником ТОВ «Сервіс Експерт М», який за результатом аукціону надав найбільш економічно вигідну пропозицію за Лотом № 1, № 2, надано в складі пропозиції цінові пропозиції, які визначив як конфіденційний документ.
Відповідно до абз. 8 пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
ТОВ «Сервіс Експерт М» не погоджується із вказаним рішенням Замовника з огляду на наступне:
Відповідно до п. 3.1. Тендерної документації (спосіб подання тендерної документації) учасник повинен розмістити всі документи, які передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (пункт 4.1.). Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, учасник повинен забезпечити, щоби у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій (пункт 4.1.), зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкрилися всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. В іншому випадку пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Рекомендується надавати кожний документ окремим файлом, який іменується відповідно до змісту документа. Документи рекомендується завантажувати у вигляді сканованих файлів PDF (Portable Document Format), які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів, рекомендовано з накладанням удосконаленого електронного цифрового підпису* (УЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Допускається об’єднання файлів в електронні архіви та/або окремі електронні архіви із накладанням загального УЕП або КЕП на кожний архівний файл. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів.
Учасник – ТОВ «Сервіс Експерт М» подавало тендерну пропозицію в порядку та у спосіб, передбачений ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», якою визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином, учасник – ТОВ «Сервіс Експерт М» на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в електронному вигляді подало тендерну пропозицію, в складі якої була інформація про ціну, яка для замовника не була конфіденційною.
Після подання учасником – ТОВ «Сервіс Експерт М» тендерної пропозиції Замовником було виявлено невідповідності в інформації, що подана учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, після чого Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель в порядку ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник, зазначаючи про невідповідність в інформації учасника не зазначав про те, що учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону, таким чином не вбачаючи у вказаному порушень учасника.
01.09.2021 р. учасником було усунуто невідповідності в інформації та допущено Замовником учасника до участі, таким чином Замовником не виявлено порушень з боку учасника, в тому числі з питань визначення конфіденційною інформації, яка не може бути конфіденційною в силу положень ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 28 Закону «Про публічні закупівлі» перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону (оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро) у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Відповідно до ч. 1. Ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
учасник процедури закупівлі:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
Саме на даному етапі замовник зобов’язаний був провести розгляд тендерних пропозицій учасників на предмет їх відповідності кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам документації та визначити наявність або відсутність підстав для відхилення відповідно до статті 31 Закону.
У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника та приведеної ціни.
Після проведення аукціону відбувається оцінка тендерних пропозицій/пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Таким чином, Замовник, допустивши учасника до аукціону, вже розглянув та оцінив тендерну пропозицію. Отже, після допуску тендерної пропозиції учасника до аукціону, тендерна пропозиція вже не може бути відхилена на підставі ст. 31 ЗУ. Після проведення аукціону тендерна пропозиція оцінюється лише за ціновим критерієм.
Посилання Замовника на відхилення тендерної пропозиції з підстав визначення цінової пропозиції як конфіденційної не відповідає фактичним обставинам справи, оскільки для замовника інформація про ціну ніколи не була конфіденційною для замовника, та не визначалась такою на стадії подачі тендерної пропозиції.
Відхилення тендерної пропозиції з підстав, зазначених в рішенні, оформленому протоколом № 639/21 від 01.11.2021 року засідання тендерного комітету не відповідає ані вимогам тендерної документації, ані вимогам ст. ст. 26, 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене вважаємо рішення тендерного комітету неправомірним, -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення, оформлене протоколом № 639/21 від 01.11.2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіс Експерт М» та рішення про визначення переможцем ТОВ Консорціум «Об’єднані геодезичні компанії»
2. Прийняти рішення, яким визнати ТОВ «Сервіс Експерт М» переможцем процедури закупівлі Послуг землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення и правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (Оголошення у ЦБД № UA-2021-05-07-002577-а) по Лоту № 1, № 2 як учасника який запропонував найнижчу ціну та розмістити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір на суму: Лот № 1 – 6200 000,00 грн. (шість мільйонів двісті тисяч гривень і 00 копійок), Лот № 2 – 6600 000,00 грн. (шість мільйонів шістсот тисяч гривень і 00 копійок).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2021 11:21
Вирішення:
Відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про запропоновану ціну не може бути визначена конфіденційною.
З огляду на зазначене, Замовник вважає, що правомірно відхилив тендерну пропозицію учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
35784ce12771468e82c0f25da7ce0ebe
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-002577-a.a2
Назва:
СКАРГА
Скарга:
дивитись скаргу в приєднаному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 02.06.2021 18:29
- Надання документального підтвердження 10.06.2021 15:11
- рішення від 04.06.2021№12570+лист замовнику+лист скаржнику.pdf 07.06.2021 12:10
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 15.06.2021№11359.pdf 16.06.2021 11:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.06.2021 №14524.pdf 30.06.2021 19:25
- рішення від 29.06.2021 №14524.pdf 02.07.2021 18:52
- UA-2021-05-07-002577-а (ЗАПЕРЕЧЕННЯ).docx 10.06.2021 16:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2021 19:21
Дата розгляду скарги:
15.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.06.2021 12:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.07.2021 18:52
Дата виконання рішення Замовником:
28.07.2021 15:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.06.2021 № 14524-р/пк-пз замовником внесено зміни в тендерну документацію за процедурою закупівлі — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки) (код ЄЗС 71250000-5) (Оголошення у ЦБД № UA-2021-05-07-002577-a).
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
7298255df961434bb0f5476689409e31
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-002577-a.c1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник!
07 травня 2021 року Вами було опубліковане оголошення №UA-2021-05-07-002577-а, в Тендерній документації якого нами були виявлені дискримінаційні вимоги, а саме у Додатку 2.
Відповідно до пункту 1.1 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати: не менше 3-х договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) та внесення за результатами наданих послуг відомостей по земельних ділянках до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, виконаних протягом 2018-2021 років, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображанням даних що містяться в зразку.
До зазначеної довідки необхідно надати копії засвідчених підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) наступних документів:
- копії договорів на аналогічні послуги з усіма додатками, виконаних протягом 2018-2021 років безпосередньо Учасником. При цьому максимальний строк складання документації із землеустрою не повинен перевищувати шести місяців з моменту укладення договору, відповідно до ст.28 Закону України «Про землеустрій» від 22 травня 2003 року № 858-IV із змінами та доповненнями);
- копії актів приймання-передачі виконаних учасником послуг до наданих договорів;
- копії витягів з Державного земельного кадастру по земельних ділянках, зазначених в аналогічних договорах;
- інформаційні довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельних ділянках, зазначених в аналогічних договорах;
- позитивні листи-відгуки про якість та своєчасність виконання аналогічних послуг по наданим договорам.
Вважаємо дискримінаційними вимогами:
- надання не менше 3-х аналогічних договорів;
- предмет аналогічних договорів – розробка документації із землеустрою земель залізничного транспорту;
- надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельних ділянках, зазначених в аналогічних договорах;
По-перше, Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність встановлення вимоги про надання саме 3-х і більше аналогічних договорів у Тендерній документації. Наявність одного договору уже є достатнім фактом, що учасник процедури закупівлі має досвід виконання аналогічного договору.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше трьох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація в цій частині.
По-друге, вимога Замовника надати аналогічні договори, предметом яких є розробка документації з землеустрою саме земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) також вважається нами дискримінаційною. Предметом даної закупівлі є: Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки. Для надання даної послуги передбачена ЄДИНА законодавча процедура, яка не передбачає будь-яких змін у виконанні послуг, що не залежить від цільового призначення даних земель (в нашому випадку земель за кодом КВЦПЗ 12.01). Наказом № 548 від 23.07.2010 Державного комітету України із земельних ресурсів затверджено класифікатор видів цільового призначення земель (всього 19 видів). Законом не передбачено розробку документації із землеустрою окремо по кожному виду земельної ділянки з прив’язкою до її цільового призначення. Тому стає не зрозуміло чому Замовником вимагається аналогічний договір, предметом якого є розробка документації із землеустрою земель залізничного транспорту.
Таким чином, вимога Замовника щодо надання документального підтвердження виконання аналогічного договору з розробки документації з землеустрою земель саме залізничного транспорту слід вважати дискримінаційною вимогою, яка порушує ч.1 ст.5, ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 Закону 922-VIII.
По-третє, на підтвердження виконання аналогічних договорів одним із документів Замовник вимагає інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельних ділянках. Розробка землевпорядної документації не передбачає внесення даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Дана процедура може здійснюватися Замовником особисто та не є обов’язковою, а додатковою послугою в рамках розробки будь-якої із видів документації на відміну від внесення даних до Державного земельного кадастру та отримання відповідного витягу.
Отже, в даному випадку внесення даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не є обов’язковою вимогою, що підтверджує факт виконання договору з розробки землевпорядної документації.
Пунктом 1.2 Додатку 2 Тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
- засвідчені копії сертифікатів зазначених працівників, які мають бути чинними до кінця строку дії договору;
- копію документа про вищу землевпорядну освіту учасника за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
- копії документа про вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії, що підтверджує отримання кваліфікації інженера-геодезиста за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра інженера-геодезиста;
- засвідчені копії трудових книжок на кожного працівника;
- засвідчену копію штатного розкладу;
- довідка довільної форми про внесення до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників, не більше двомісячної давнини, засвідчених підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Стаж роботи за фахом сертифікованих інженерів-землевпорядників не повинен бути меншим 5 років;
- копії кваліфікаційних сертифікатів на кожного інженера-геодезиста, яких внесено до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, засвідчених підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником);
- довідка довільної форми про внесення інженерів-геодезистів до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів у довільній формі, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Стаж роботи за фахом сертифікованих інженерів-геодезистів не повинен бути меншим двох років;
- копії свідоцтв про підвищення кваліфікації інженерів-землевпорядників/ інженерів-геодезистів (подається у разі виконання обов’язку підвищення кваліфікації цими спеціалістами у встановлений законом строк: сертифіковані інженери-землевпорядники/ інженери-геодезисти зобов’язані не рідше одного разу на чотири роки підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації, засвідчену (засвідчені) підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником);
- копія диплому юриста, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником);
- копія наказу про призначення відповідальної особи за якість робіт із землеустрою. Відповідальною особою має бути сертифікований інженер-землевпорядник зі стажем роботи за фахом не менше п’яти років;
- копія наказу про призначення відповідальної особи за якість топографо-геодезичних і картографічних робіт. Відповідальною особою має бути сертифікований інженер-геодезист зі стажем роботи за фахом не менше двох років;
- копія диплому ГІС спеціаліста (інженера-геоінформатика), засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником).
Стаж роботи зазначених працівників у штаті Учасника повинен бути не менше 1 місяця до дати подання тендерної пропозиції.
Наявність ГІС спеціаліста слід вважати дискримінаційною вимогою так як предметом даної закупівлі є: Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки. Тобто метою Замовника є отримання оформлених/переоформлених правовстановлюючих документів на земельні ділянки (Згідно Додатку 1 ТД).
Важливо відмітити, що діяльність пов’язана із землеустроєм регулюється положеннями Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про державний земельний кадастр» та з урахуванням інших нормативно-правових актів, що регулюють питання у даній сфері.
Відповідно до ст. 66 Закону України «Про землеустрій» професійною діяльністю у сфері землеустрою можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі знань землеустрою.
Відповідальними особами за якість робіт із землеустрою можуть бути лише сертифіковані інженери-землевпорядники.
Законодавством не передбачено обов’язково мати в штаті ГІС спеціаліста. На даний час, інженери-землевпорядники, які мають вищу освіту виконують усі функції та обов’язки ГІС спеціаліста, а саме: робота з базами даних та специфічними програмами).
Також Замовник вимагає, щоб стаж роботи зазначених працівників у штаті Учасника був не менший ніж 1 місяць до дати подання тендерної пропозиції. Наявність досвіду роботи працівників у штаті Учасника є втручання у господарську діяльність будь-якого підприємства, а вимога Замовника є дискримінаційною та антиконституційною. Будь-який період роботи працівників у штаті Учасника не є фактором, який визначає професіоналізм спеціаліста так як він міг працювати на інших підприємствах багато років та здобути великий досвід.
Виходячи із вищезазначеної інформації, складається враження, що учасниками у даній закупівлі можуть бути тільки ті організації, які вже виконували землевпорядні роботи для АТ «Укрзалізниця» так як даний Замовник є монополістом в Україні.
Тому, на нашу думку, вищезазначені вимоги Замовника унеможливлюють брати участь у даній процедурі закупівлі тим учасникам, які раніше не співпрацювали з АТ «Укрзалізниця», значно звужують коло учасників, являються дискримінаційними та порушують принцип добросовісної конкуренції серед учасників процедури закупівлі, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Отже, виходячи із вищевикладеної інформації, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині вимог до кваліфікаційних критеріїв Усчасників (Додаток 2), а саме:
1. Виключити обов’язкове надання 3 і більше аналогічниих договорів, предметом яких є розробка із землеустрою земель залізничного транспорту. Виключити із переліку документального підтвердження виконання аналогічних договорів інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельних ділянках.
2. Виключити обов’язкову наявність ГІС спеціаліста із переліку працівників, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання робіт даної закупівлі. Виключити вимогу, що стаж роботи працівників, вказаних у довідці має бути не менше 1 місяця до дати подання тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2021 17:56
Вирішення:
Замовник інформує:
Згідно з ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до пункту 1.1 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати: не менше 3-х договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) та внесення за результатами наданих послуг відомостей по земельних ділянках до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, виконаних протягом 2018-2021 років.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ні Закон, ні інший нормативний документ в сфері державних закупівель не містить визначення або тлумачення поняття «аналогічний договір». Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Вимога щодо кількості аналогічних договорів не є дискримінаційною, оскільки частиною 2 статті 16 Закону не обмежується кількість аналогічних договорів, які Замовник може вимагати як підтвердження досвіду Учасника, Замовник самостійно визначає кількість таких договорів.
Вимога щодо досвіду розробки документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) не є дискримінаційною, з огляду на наступне.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про залізничний транспорт» до складу земель залізничного транспорту входять землі, які є смугою відведення залізниць, а саме землі, надані під залізничне полотно та його облаштування, станції з усіма будівлями і спорудами енергетичного, локомотивного, вагонного, колійного, вантажного і пасажирського господарства, сигналізації та зв’язку, водопостачання, каналізації, захисні та укріплюючі насадження, службові, культурно-побутові приміщення та інші споруди, необхідні для забезпечення роботи залізничного транспорту.
Оформлення земель залізничного транспорту має свою специфіку, та потребує від Учасника відповідних знань, навиків та оснащення, а саме:
- знання нормативної документації щодо визначення ширини смуги відведення залізниць, визначення санітарно-захисних та охоронних зон навколо об’єктів залізничного транспорту, підземних та наземних комунікацій;
- знання умовних позначень споруд та елементів залізничного транспорту з метою нанесення їх на кадастровому плані земельної ділянки;
- наявність відповідного технічного та транспортного оснащення для здійснення геодезичної зйомки та їх оформлення зважаючи на велику протяжність земель залізниці;
- знання та досвід зі складання кадастрових планів з нанесенням великої кількості будівель та споруд, пікетів та інших елементів інженерної інфраструктури (семафори, переїзди, і т.п.) у смузі відведення;
- досвід роботи з планами смуги відведення залізниць, архівними документами, тощо.
Також зауважуємо, що переважна більшість земельних ділянок, які перебувають у постійному користуванні АТ «Укрзалізниця» є лінійними об’єктами. Отже, для оформлення такого типу земельних ділянок необхідні знання та досвід землевпорядних та топографо-геодезичних робіт лінійних об’єктів великої протяжності.
Окремо зазначаємо, що землі під залізничними коліями знаходяться у користуванні не тільки АТ «Укрзалізниця». Велика кількість підприємств різних форм власності володіє залізничними коліями, земельні ділянки під якими оформлюються із кодом цільового призначення – 12.01.
У тендерній документації Замовником не визначено, що під аналогічними договорами розуміються договори на оформлення земельних ділянок якими користується АТ «Укрзалізниця». Отже, в якості підтвердження виконання аналогічних договорів можуть надаватися договори з іншими підприємствами.
Таким чином, враховуючи специфіку предмета закупівлі, Замовником обґрунтовано встановлена вимога щодо досвіду розробки документації з землеустрою для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01).
Вимога щодо надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельних ділянках не є дискримінаційною, з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 1.1. Додатку №4 «Проєкт договору» тендерної документації Виконавець зобов'язується забезпечити реєстрацію права постійного користування за АТ «Укрзалізниця» в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно в установленому законом порядку.
Пунктом 1.2. зазначеного Додатку встановлено, що результатом надання послуг є – витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Вартість предмета закупівлі включає вартість забезпечення Учасником реєстрації права постійного користування за АТ «Укрзалізниця» в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Вимога надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно є обґрунтованою, оскільки є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду виконання аналогічного договору. Згідно до глави 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Договір може виконуватись неналежним чином, а право користування ділянкою може бути не внесено до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Вимога щодо наявності ГІС-спеціаліста у штаті Учасника буде виключена Замовником з тендерної документації, в порядку передбаченому Законом.
Вимога щодо стажу роботи працівників відповідної кваліфікації, не менше 1 місяця до дати подання тендерної пропозиції не є дискримінаційною. Замовник таким чином страхує себе від недобросовісних учасників, які приймають до свого штату працівників лише для участі у закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.08.2021 10:04
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
4bf453df574243cd8094119f83283750
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-002577-a.c4
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (надалі – Замовник) розпочато процедуру закупівлі за предметом «Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)», очікувана вартість: 20 078 983,22 грн. з ПДВ, забезпечення тендерної пропозиції: 602 369,00 грн., тип предмету закупівлі: послуги; Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-07-002577-a
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ЕКСПЕРТ М» (далі за текстом – Скаржник, ТОВ «Сервіс Експерт М») виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https:// рrozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали:
1. КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАНІ ГЕОДЕЗИЧНІ КОМПАНІЇ" (допущений до аукціону);
2. КТ НВФ "Нові технології" (тендерну пропозицію відхилено);
3. ТОВ "СЕРВІС ЕКСПЕРТ М" (допущений до аукціону) – скаржник
4. ТОВ "ЛЕНД.КОМ" (допущений до участі);
5. ТОВ Юрістек Груп (тендерну пропозицію відхилено);
Після оголошення процедури закупівлі від ТОВ «ЗЕМСПЕЦПРОЕКТ ГРУП» до Антимонопольного комітету України надійшла скарга, в якій Скаржник просив зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, вважаючи її зміст такими, що містять дискримінаційні вимоги щодо учасників, а саме вимога Замовника надати не менше 3-х аналогічних договорів, предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01).
Рішенням № 14524-р/пк-пз від 29.06.2021 р. Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скаргу задоволено частково, зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених в мотивувальній частині рішення.
28.07.2021 р. рішення АМКУ Замовником виконано, внесено відповідні зміни до тендерної документації, а саме Замовником виключено вимогу щодо надання не менше
3-х аналогічних договорів.
Одним із учасників закупівлі, який був протиправно допущений до участі Замовником, є ТОВ «ЛЕНД.КОМ».
Обґрунтовуючи неправомірне допущення до участі в процедурі закупівлі учасника, та невідхилення пропозиції, яка підлягала відхиленню, скаржник зазначає наступне:
04.08.2021 р. ТОВ "ЛЕНД.КОМ" подало пропозицію для участі у процедурі закупівлі згідно вимог Тендерної документації (нової редакції).
Розглянувши подані учасником документи Замовник 31.08.2021 р. розмістив «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕНД.КОМ"» за процедурою закупівлі «Послуг землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (№ в ЦБД UA-2021-05-07-002577-a.
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі пропозиції надано довідку від 04.08.2021 № 557-2/ТВ в якій відсутня інформація про договори предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) та відповідно не надано аналогічні договори предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: П. 1.1. Додатку № 1 тендерної документації 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати довідку за підписом службової (посадової)/уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про досвід виконання учасником договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01), та внесення за результатами наданих послуг відомостей по земельних ділянках до Державного земельного кадастру, виконаних протягом 2018-2021 років, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображанням даних що містяться в зразку.
До зазначеної довідки необхідно надати копії засвідчених підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) наступних документів: - копії договорів на аналогічні послуги з усіма додатками, виконаних протягом 2018-2021 років безпосередньо Учасником. При цьому максимальний строк складання документації із землеустрою не повинен перевищувати шести місяців з моменту укладення договору, відповідно до ст.28 Закону України «Про землеустрій» від 22 травня 2003 року № 858-IV із змінами та доповненнями); - копії витягів з Державного земельного кадастру по земельних ділянках, зазначених в аналогічних договорах; - копії актів приймання-передачі виконаних учасником послуг до наданих договорів; - позитивні листи-відгуки про якість та своєчасність виконання аналогічних послуг по наданим договорам.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
У строк, встановлений чинним законодавством для усунення порушень, ТОВ «ЛЕНД.КОМ» невідповідності в документації усунуті не були, натомість ТОВ «ЛЕНД.КОМ» 01.09.2021 р. надало Лист-пояснення, що по суті своїй є скаргою, в якому зазначало про невиконання Замовником вимог рішення АМКУ№ 14524-рп/пк-пз від 29.06.2021 та відповідність наданої пропозиції тендерній документації Замовника.
Незважаючи на відсутність факту усунення виявлених порушень у складі пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ», Замовником протиправно, в порушення вимог чинного законодавство, було прийнято рішення про допущення вказаного учасника до участі в процедурі закупівлі.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за наступними принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, допущення до участі Учасника, який не виконав вимогу Замовника, викладену у Повідомленні від 31.08.2021 р. свідчить про, антиконкурентні дії Замовника що, в свою чергу, порушує права скаржника на прозорість та відкритість, рівне ставлення до учасників на всіх стадіях закупівель.
Статтею 18 Закону «Про публічні закупівлі» зазначено порядок оскарження процедури закупівлі, тому відповідно до Закону Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням про допущення до участі у процедурі закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕНД.КОМ». Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, права та інтереси Скаржника мають бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про допущення до участі у процедурі закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕНД.КОМ» та відновити процедуру закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника.
З урахуванням вищенаведеного,
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу ТОВ «Сервіс Експерт М» до розгляду та задовольнити у повному обсязі;
2. Зобов’язати Замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» - скасувати рішення про допущення до участі у процедурі закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕНД.КОМ», оформлене протоколом тендерного комітету, сформованого 03.09.2021р..
3. Зобов’язати Замовника – відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕНД.КОМ».
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника:
- Документи тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ», що оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу;
- Протокол розгляду тендерних пропозицій;
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 08.09.2021 16:22
- Платіжне доручення (28).pdf 08.09.2021 16:34
- Рішення від 10.09.2021 № 20622.pdf 10.09.2021 16:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.09.2021 № 21454.pdf 22.09.2021 13:56
- Рішення від 21.09.2021 № 21454.pdf 24.09.2021 14:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.09.2021 17:05
Дата розгляду скарги:
21.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.09.2021 16:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.09.2021 14:55
Дата виконання рішення Замовником:
20.10.2021 15:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Колегії від 21.09.2021 № 21454-р/пк-пз, замовником скасовано рішення про допущення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЕНД.КОМ" до аукціону за процедурою закупівлі - "Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-07-002577-a, за лотом № 2.
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії замовника
Номер:
7eaa1f1ff0384508981ff029a61521da
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-002577-a.c3
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (надалі – Замовник) розпочато процедуру закупівлі за предметом «Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)», очікувана вартість: 20 078 983,22 грн. з ПДВ, забезпечення тендерної пропозиції: 602 369,00 грн., тип предмету закупівлі: послуги; Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-07-002577-a
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ЕКСПЕРТ М» (далі за текстом – Скаржник, ТОВ «Сервіс Експерт М») виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https:// рrozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали:
1. КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАНІ ГЕОДЕЗИЧНІ КОМПАНІЇ" (допущений до аукціону);
2. КТ НВФ "Нові технології" (тендерну пропозицію відхилено);
3. ТОВ "СЕРВІС ЕКСПЕРТ М" (допущений до аукціону) – скаржник
4. ТОВ "ЛЕНД.КОМ" (допущений до участі);
5. ТОВ Юрістек Груп (тендерну пропозицію відхилено);
Після оголошення процедури закупівлі від ТОВ «ЗЕМСПЕЦПРОЕКТ ГРУП» до Антимонопольного комітету України надійшла скарга, в якій Скаржник просив зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, вважаючи її зміст такими, що містять дискримінаційні вимоги щодо учасників, а саме вимога Замовника надати не менше 3-х аналогічних договорів, предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01).
Рішенням № 14524-р/пк-пз від 29.06.2021 р. Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скаргу задоволено частково, зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених в мотивувальній частині рішення.
28.07.2021 р. рішення АМКУ Замовником виконано, внесено відповідні зміни до тендерної документації, а саме Замовником виключено вимогу щодо надання не менше
3-х аналогічних договорів.
Одним із учасників закупівлі, який був протиправно допущений до участі Замовником, є ТОВ «ЛЕНД.КОМ».
Обґрунтовуючи неправомірне допущення до участі в процедурі закупівлі учасника, та невідхилення пропозиції, яка підлягала відхиленню, скаржник зазначає наступне:
04.08.2021 р. ТОВ "ЛЕНД.КОМ" подало пропозицію для участі у процедурі закупівлі згідно вимог Тендерної документації (нової редакції).
Розглянувши подані учасником документи Замовник 31.08.2021 р. розмістив «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕНД.КОМ"» за процедурою закупівлі «Послуг землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) (№ в ЦБД UA-2021-05-07-002577-a.
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі пропозиції надано довідку від 04.08.2021 № 557-2/ТВ в якій відсутня інформація про договори предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) та відповідно не надано аналогічні договори предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: П. 1.1. Додатку № 1 тендерної документації 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати довідку за підписом службової (посадової)/уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про досвід виконання учасником договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01), та внесення за результатами наданих послуг відомостей по земельних ділянках до Державного земельного кадастру, виконаних протягом 2018-2021 років, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображанням даних що містяться в зразку.
До зазначеної довідки необхідно надати копії засвідчених підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) наступних документів: - копії договорів на аналогічні послуги з усіма додатками, виконаних протягом 2018-2021 років безпосередньо Учасником. При цьому максимальний строк складання документації із землеустрою не повинен перевищувати шести місяців з моменту укладення договору, відповідно до ст.28 Закону України «Про землеустрій» від 22 травня 2003 року № 858-IV із змінами та доповненнями); - копії витягів з Державного земельного кадастру по земельних ділянках, зазначених в аналогічних договорах; - копії актів приймання-передачі виконаних учасником послуг до наданих договорів; - позитивні листи-відгуки про якість та своєчасність виконання аналогічних послуг по наданим договорам.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
У строк, встановлений чинним законодавством для усунення порушень, ТОВ «ЛЕНД.КОМ» невідповідності в документації усунуті не були, натомість ТОВ «ЛЕНД.КОМ» 01.09.2021 р. надало Лист-пояснення, що по суті своїй є скаргою, в якому зазначало про невиконання Замовником вимог рішення АМКУ№ 14524-рп/пк-пз від 29.06.2021 та відповідність наданої пропозиції тендерній документації Замовника.
Незважаючи на відсутність факту усунення виявлених порушень у складі пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ», Замовником протиправно, в порушення вимог чинного законодавство, було прийнято рішення про допущення вказаного учасника до участі в процедурі закупівлі.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за наступними принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, допущення до участі Учасника, який не виконав вимогу Замовника, викладену у Повідомленні від 31.08.2021 р. свідчить про, антиконкурентні дії Замовника що, в свою чергу, порушує права скаржника на прозорість та відкритість, рівне ставлення до учасників на всіх стадіях закупівель.
Статтею 18 Закону «Про публічні закупівлі» зазначено порядок оскарження процедури закупівлі, тому відповідно до Закону Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням про допущення до участі у процедурі закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕНД.КОМ». Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, права та інтереси Скаржника мають бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про допущення до участі у процедурі закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕНД.КОМ» та відновити процедуру закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника.
З урахуванням вищенаведеного,
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу ТОВ «Сервіс Експерт М» до розгляду та задовольнити у повному обсязі;
2. Зобов’язати Замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» - скасувати рішення про допущення до участі у процедурі закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕНД.КОМ», оформлене протоколом тендерного комітету, сформованого 03.09.2021р..
3. Зобов’язати Замовника – відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕНД.КОМ».
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника:
- Документи тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ», що оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу;
- Протокол розгляду тендерних пропозицій;
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 08.09.2021 16:00
- Платіжне доручення (27).pdf 08.09.2021 16:32
- Рішення від 10.09.2021 № 20652.pdf 10.09.2021 16:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.09.2021 № 21501.pdf 22.09.2021 18:05
- Рішення від 21.09.2021 № 21501.pdf 24.09.2021 15:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.09.2021 16:49
Дата розгляду скарги:
21.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.09.2021 16:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.09.2021 15:19
Дата виконання рішення Замовником:
20.10.2021 15:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Колегії від 21.09.2021 № 21501-р/пк-пз, замовником скасовано рішення про допущення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЕНД.КОМ" до аукціону за процедурою закупівлі - "Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-07-002577-a, за лотом № 1.
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Вимога на дії Замовника
Номер:
1a8f752993ba4e5f8fc1c2ead06bf9e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-002577-a.c7
Назва:
Вимога на дії Замовника
Вимога:
Вимога на дії Замовника та на порушення умов процедури
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на дії Замовника 08.09.2021 23:23
Дата подачі:
08.09.2021 23:23
Вирішення:
Відповідно до інформації, що міститься в системі Prozorro, учасник скористався наданим йому правом оскаржити рішення Замовника відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Позиція Замовника стосовно причини відхилення тендерної пропозиції учасника буде викладена у відповідних поясненнях.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на дії Замовника
Номер:
fb42d4efde2449f0acb23df4bd5e493e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-002577-a.a5
Назва:
Вимога на дії Замовника
Вимога:
Вимога на дії Замовника та на порушення умов процедури
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо Сервіс експерт М.docx 08.09.2021 22:26
Дата подачі:
08.09.2021 22:26
Вирішення:
Відповідно до інформації, що міститься в системі Prozorro, учасник скористався наданим йому правом оскаржити рішення Замовника відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Позиція Замовника стосовно причини відхилення тендерної пропозиції учасника буде викладена у відповідних поясненнях.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на дії Замовника
Номер:
df5b02a23cc8466eaaef5c74452e0572
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-002577-a.c6
Назва:
Вимога на дії Замовника
Вимога:
Вимога на дії Замовника та на порушення процедури
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на дії Замовника 08.09.2021 22:29
Дата подачі:
08.09.2021 22:29
Вирішення:
Відповідно до інформації, що міститься в системі Prozorro, учасник скористався наданим йому правом оскаржити рішення Замовника відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Позиція Замовника стосовно причини відхилення тендерної пропозиції учасника буде викладена у відповідних поясненнях.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на дії Замовника
Номер:
eaeb080d858f4c15918cd59d88785d63
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-002577-a.b8
Назва:
Вимога на дії Замовника
Вимога:
Вимога на дії Замовника та на порушення умов процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на дії Замовника 08.09.2021 23:25
Дата подачі:
08.09.2021 23:26
Вирішення:
Відповідно до інформації, що міститься в системі Prozorro, учасник скористався наданим йому правом оскаржити рішення Замовника відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Позиція Замовника стосовно причини відхилення тендерної пропозиції учасника буде викладена у відповідних поясненнях.
Статус вимоги:
Не задоволено