• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

контейнери на самонаправляючих колесах для збору твердих побутових відходів

Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно з додатком 4 тендерної документації. Номенклатурні позиції: 1. контенейри для збору твердих побутових відходів - ДК 2021:2015 - (44613800-8) - контейнери для відходів. Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується забезпеченням у формі: - електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5). Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 19 000,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимого до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року № 2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 4 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення, тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель* (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема: - повне найменування Учасника (Принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; - повне найменування Бенефіціара; - повне найменування Гаранта; - дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) та дата закінчення строку дії гарантії; У разі відсутності по тексту банківської Гарантії конкретних дат початку та закінчення строку/терміну дії банківської Гарантії, тендерна пропозиція Учасника відхиляється відповідно до п. 1 ч. 1ст. 31 Закону, оскільки забезпечення тендерної пропозиції не відповідатиме умовам до забезпечення тендерної пропозиції, що визначені замовником у тендерній документації. - унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель процедурі для участі в якій подається тендерна пропозиція забезпечена даною банківською гарантією; - суму гарантії зазначена цифрами та словами, назва валюти – словами (в разі, якщо за умовами тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції вимагається забезпечення в іноземній валюті – зазначається цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління національного банку України від 04.02.1998 року № 34); - зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України. Після чого вони стають невід’ємною частиною гарантії. - обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. 4. Текст банківської гарантії не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); • умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; • умов про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від Принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції, тощо); • будь – яких умов, що ускладнюють, обмежують або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому Учасником.

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Номер: e6489b370e954010ac8f252d848864f5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-08-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.09.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 08.09.2021 14:05 - 30.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.09.2021 № 523 Одеса Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 08.09.2021. В.о. начальника Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби від 08.09.2021 № 523 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 5 UA-2021-04-12-003233-b 12.04.2021 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзаців першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом визнання недійсним договору про закупівлю від 15.06.2021 № 331, укладеного з ТОВ «НВП «Укрресурс», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 20.05.2021) (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Укрресурс» (далі – ТОВ «НВП «Укрресурс»); протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Укрресурс» від 03.06.2021; протокол розкриття тендерних пропозицій; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 11.05.2021 № 10313-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товару за державні кошти від 15.06.2021 № 331 (далі – Договір про закупівлю). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «НВП «Укрресурс» підлягала відхиленню. Так, відповідно до вимог абзацу 12 пункту 1 розділу 3 тендерної документації (інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Замовник визначив: «В складі тендерної пропозиції необхідно надати копію документу що посвідчує особу уповноваженого на підписання договору». Учасник ТОВ «НВП «Укрресурс» в складі тендерної пропозиції не надав копію документу, що посвідчує особу уповноваженого на підписання договору, а саме: Хомича Віктора Івановича. Отже, Замовник на порушення абзаців першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВП «Укрресурс» як таку, що не відповідає вимогам до учасника, встановленим Замовником згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Як наслідок, Замовник визнав ТОВ «НВП Укрресурс» переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 13.09.2021 15:09 - 28.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.09.2021 15:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підтвердження усунення виявлених порушень, оприлюднюємо додаткову угоду про розірвання Договору № 331 від 15.06.2021 (додається).
Дата публікації звіту: 17.09.2021 14:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 20.09.2021 16:25