• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

контейнери на самонаправляючих колесах для збору твердих побутових відходів

Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно з додатком 4 тендерної документації. Номенклатурні позиції: 1. контенейри для збору твердих побутових відходів - ДК 2021:2015 - (44613800-8) - контейнери для відходів. Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується забезпеченням у формі: - електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5). Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 19 000,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимого до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року № 2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 4 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення, тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель* (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема: - повне найменування Учасника (Принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; - повне найменування Бенефіціара; - повне найменування Гаранта; - дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) та дата закінчення строку дії гарантії; У разі відсутності по тексту банківської Гарантії конкретних дат початку та закінчення строку/терміну дії банківської Гарантії, тендерна пропозиція Учасника відхиляється відповідно до п. 1 ч. 1ст. 31 Закону, оскільки забезпечення тендерної пропозиції не відповідатиме умовам до забезпечення тендерної пропозиції, що визначені замовником у тендерній документації. - унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель процедурі для участі в якій подається тендерна пропозиція забезпечена даною банківською гарантією; - суму гарантії зазначена цифрами та словами, назва валюти – словами (в разі, якщо за умовами тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції вимагається забезпечення в іноземній валюті – зазначається цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління національного банку України від 04.02.1998 року № 34); - зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України. Після чого вони стають невід’ємною частиною гарантії. - обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. 4. Текст банківської гарантії не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); • умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; • умов про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від Принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції, тощо); • будь – яких умов, що ускладнюють, обмежують або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому Учасником.

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Номер: 2863391e79814117b6df9d0d729e4f5c
Внутрішній номер закупівлі: 9469367
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-12-003233-b   
Замовник: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тискуАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 650 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 500.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 19 000.00 UAH
Період уточнення: 12.04.2021 14:26 - 18.05.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 12.04.2021 14:26 - 28.05.2021 11:00
Аукціон: 31.05.2021 12:09 - 31.05.2021 12:42
Період кваліфікації: 31.05.2021 12:42 - 03.06.2021 10:29
Період завантаження договору: 03.06.2021 10:29 - 23.06.2021 10:29
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
контейнери на самонаправляючих колесах для збору твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Кількість 100 одиниця
Період постачання до 15.10.2021
Місце постачання 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Кузнецька, 199 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "НВП "Укрресурс"

Оскарження: 03.06.2021 10:29 - 14.06.2021 00:00
Початкова пропозиція 522 402.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
502 470.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.06.2021 10:29
Відповіді на вимоги 10
Документи 138
Скарги 0
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
Початкова пропозиція 543 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
507 357.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 56
Скарги 0
ТОВ Елкопласт Україна
Початкова пропозиція 533 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
513 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 22
Скарги 0
ТОВ "СКС"
Початкова пропозиція 634 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
513 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 22
Скарги 0

Контракти

Номер: d31ff1fd14464eaeaff5b407d3c65d13
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-12-003233-b-b1
Постачальник: ТОВ "НВП "Укрресурс"
Номер договору: 331
Сума договору: 502 470.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 418 725.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 15.06.2021 00:00
Статус:
Розірваний
PDF
Договір №331 від 15.06.2021.PDF
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ № 1 від 17.09.2021 - розірвання.pdf
p7s
sign.p7s