• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

контейнери на самонаправляючих колесах для збору твердих побутових відходів

Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно з додатком 4 тендерної документації. Номенклатурні позиції: 1. контенейри для збору твердих побутових відходів - ДК 2021:2015 - (44613800-8) - контейнери для відходів. Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується забезпеченням у формі: - електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5). Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 19 000,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимого до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року № 2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 4 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення, тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель* (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема: - повне найменування Учасника (Принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; - повне найменування Бенефіціара; - повне найменування Гаранта; - дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) та дата закінчення строку дії гарантії; У разі відсутності по тексту банківської Гарантії конкретних дат початку та закінчення строку/терміну дії банківської Гарантії, тендерна пропозиція Учасника відхиляється відповідно до п. 1 ч. 1ст. 31 Закону, оскільки забезпечення тендерної пропозиції не відповідатиме умовам до забезпечення тендерної пропозиції, що визначені замовником у тендерній документації. - унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель процедурі для участі в якій подається тендерна пропозиція забезпечена даною банківською гарантією; - суму гарантії зазначена цифрами та словами, назва валюти – словами (в разі, якщо за умовами тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції вимагається забезпечення в іноземній валюті – зазначається цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління національного банку України від 04.02.1998 року № 34); - зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України. Після чого вони стають невід’ємною частиною гарантії. - обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. 4. Текст банківської гарантії не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); • умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; • умов про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від Принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції, тощо); • будь – яких умов, що ускладнюють, обмежують або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому Учасником.

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 12.04.2021 14:26 - 24.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження дискримінаційних умов закупівлі.

Номер: 3f0ce602c62e4242b51f3d183b19343a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-12-003233-b.c1
Назва: Оскарження дискримінаційних умов закупівлі.
Скарга:
Скарга щодо усунення Замовником Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-04-12-003233-b 12.04.2021р. Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (надалі – «Замовник») оголошені відкриті торги відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон»), назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: (44610000-9) - цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери на самонаправляючих колесах для збору твердих побутових відходів) На веб-сайті уповноваженого державного органу з питань публічних закупівель такі торги отримали власний номер UA-2021-04-12-003233-b . ТОВ ТОВ «Сучасні контейнерні системи» має намір взяти участь у вищезазначеній закупівлі та має змогу поставити якісний товар, який використовуватиметься протягом тривалого строку, згідно вказаного цільового призначення. Проте, уважно вивчивши умови закупівлі даного тендеру, було виявлено наявність дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів, які позбавляють нас права прийняти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Виходячи зі змісту ст. 24 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. З метою недопущення порушення основоположних засад та принципів проведення публічних закупівель, потенційний учасник вважає за необхідне повідомити про наступні невідповідності документації ст. 5, ч.4 ст. 22, ст. 23 Закону. 1. На веб-сайті уповноваженого державного органу з питань публічних закупівель такі торги отримали власний номер UA-2021-04-12-003233-b при цьому замовник зазначив : «Інформація про предмет закупівлі Вид предмету закупівлі: Товари ; Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску у той же час у графі категорія замовника зазначено : «Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно з додатком 4 тендерної документації. Номенклатурні позиції: 1. контенейри для збору твердих побутових відходів - ДК 2021:2015 - (44613800-8) - контейнери для відходів. У графі : Опис окремої частини або частин предмета закупівлі замовником зазаначено : ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. Безпосередньо у тендерній документації замовника зазначено назва предмета закупівлі ДК 021:2015: (44610000-9) - цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери на самонаправляючих колесах для збору твердих побутових відходів). Враховуючи зазначене просимо усунути розбіжності у інформацією оприлюдненою на веб-сайті уповноваженого державного органу з питань публічних закупівель (такі торги отримали власний номер UA-2021-04-12-003233-b) та у тендерній документації щодо предмету закупівлі та номенклатури позіції . 2 .На веб-сайті уповноваженого державного органу з питань публічних закупівель такі торги отримали власний номер UA-2021-04-12-003233-b при цьому замовник не зазначено вимог щодо Забезпечення тендерної пропозиції в той час як у Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.2 передбачено : «Забезпечення тендерної пропозиції : Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується забезпеченням у формі:- електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5). Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 19 000,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимого до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року № 2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 4 тендерної документації. Враховуючи зазначене просимо зобов’язати замовника усунути розбіжності у інформацією оприлюдненою на веб-сайті уповноваженого державного органу з питань публічних закупівель (такі торги отримали власний номер UA-2021-04-12-003233-b) та у тендерній документації щодо забезпечення тендерної пропозиції . 3. Замовник у Додатку № 2 до тендерної документації зазначивши технічне завдання до контейнерів на самонаправляючих колесах для збору ТПВ а саме вимогу : « Товщина пластика не менше 5,5 мм на бокових поверхнях и 6 мм на дні» , що штучно обмежує конкуренцію та порушує норми ч. 4 ст. 22 Закону. Дана вимога Замовника не описана в стандарті EN 840-2, відповідність якому передбачив замовник у предмета закупівлі . Зважаючи на те, що стандарт EN 840-2 (додається у складі скарги) на який посилається Замовник не передбачає вимоги щодо товщини пластика , для того щоб передбачити дану вимогу Замовник виходив не з меж стандарту, а з опису конкретної конструкції контейнера. Повідомляємо, що вимога товщини пластика стінок контейнера зі всіх сторін визначається на розсуд виробника, оскільки, стандарт не містить такої технічної характеристики. Тому, у контейнерах різних виробників дана характеристика може відрізнятися. Повідомляємо, що контейнери можуть виготовлятися з іншою товщиною стінок проте бути якісними та використовуватися протягом тривалого часу при цьому витримувати навантаження значно більше ніж то яке вимагає замовник 510 кг. (замовник вимагає 450 кг.). Вказуємо, що зазначаючи конкретну технологію виробництва контейнера Замовник не дає можливості нам прийняти участь у закупівлі. Крім того ми позбавлені можливості і запропонувати еквівалент. Оскільки, будь яка невідповідність технічних параметрів буде вважатися Замовником як товар гіршої якості, та не вважатиметься еквівалентом. Проте насправді виробництво контейнерів не залежно від товщини стінок виготовляються таким чином щоб мати змогу витримувати навантаження передбачене документацією, та належним чином експлуатуватися сміттєвозом. Наше підприємство, маючи змогу поставити контейнери якість та відповідність яких підтверджується сертифікатом якості TUW/RАL-GZ 951/1 який видано Німецьким інститутом з питань гарантії якості) та сертифікатом відповідності EN 840-2 не має змоги прийняти участі у закупівлі. Оскільки контейнери, які має змогу поставити наше підприємство обладнані стінками товщиною 5-5,5мм. Проте, функціональне призначення контейнера при цьому не змінюється та погіршення якості не відбувається, а гарантоване навантаження, яке витримує контейнер, значно вище ніж вимагає замовник 510кг. замість 450 кг.. Замовник обмежує конкуренцію прописуючи дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі. З метою уникнення порушень норм ст. 5 та ч.4 ст.22 Закону, просимо зобов’язати Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації. 4. Замовник у Додатку № 2 до тендерної документації зазначивши технічне завдання до контейнерів на самонаправляючих колесах для збору ТПВ а саме вимогу : «Кількість коліс 4 (мін. колеса з колісними гальмами)» що штучно обмежує конкуренцію та порушує норми ч. 4 ст. 22 Закону. Дана вимога Замовника відсутня в стандарті EN 840-2, відповідність якому передбачив замовник у предмета закупівлі . Зважаючи на те, що стандарт EN 840-2 (додається у складі скарги) на який посилається Замовник не передбачає вимоги щодо забезпечення 4 коліс колісними гальмами, для того щоб передбачити дану вимогу Замовник виходив не з меж стандарту, а з опису конкретної конструкції контейнера. Вказуємо, що зазначаючи конкретну технологію виробництва контейнера Замовник не дає можливості нам прийняти участь у закупівлі. Крім того ми позбавлені можливості і запропонувати еквівалент. Оскільки, будь яка невідповідність технічних параметрів буде вважатися Замовником як товар гіршої якості, та не вважатиметься еквівалентом. Замовник обмежує конкуренцію прописуючи дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі. З метою уникнення порушень норм ст. 5 та ч.4 ст.22 Закону, просимо зобов’язати Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації або привести її у відповідність стандарті EN 840-2, відповідність якому передбачив замовник у предмета закупівлі . Зважаючи на те, що стандарт EN 840-2 (додається у складі скарги) на який посилається Замовник, кількість коліс обладнаних колісними гальмами повинно бути 2 штуки.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.04.2021 11:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.05.2021 17:00
Дата виконання рішення Замовником: 20.05.2021 10:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10313-р/пк-пз від 11.05.2021, Замовник вніс зміни до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації, оприлюднив нову редакцію тендерної документації та протокол про внесення змін і окремо оприлюднив протокол тендерного комітету про виконання рішення органу оскарження від 20.05.2021.
Автор: ТОВ "СКС", Пугачова Наталія Володимирівна +380504327078 nnvsks@gmail.com