-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля камяне
Завершена
819 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 095.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 095.00 UAH
Номер:
321216bee13e42dda7ee391e549f6d55
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-28-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2021 00:00
Період моніторингу:
28.05.2021 11:08 - 19.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2021 № 344
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 27.05.2021 №344
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-02-004415-a від 02.03.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, встановлено порушення п. 4 ст. 33 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (далі – Закон) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісуДержаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень під час оприлюднення інформації про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 7 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік КЗ Головненська спеціальна школа "Центр освіти" Волинської обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 04.03.2021 №6, зі змінами внесеними протокольним рішення Уповноваженої особи від 15.03.2021 №7 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Еско-Захід" (далі – ТзОВ "Еско-Захід"), Приватного підприємства "САМ-Моторс" (далі ПП «"САМ-Моторс"), Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРРЕСУРС." (далі – ТзОВ "УКРРЕСУРС.").
Моніторинг проведено в частині, що не була предметом розгляду органу оскарження.
Проведеним моніторингом встановлено, що 04.04.2021 Учасником ТОВ "УКРРЕСУРС." через електронну систему закупівель на адресу Замовника було подано вимогу за номером UA-2021-03-02-004415-a.a5. Рішення Замовника щодо даної вимоги було надано шляхом завантаження в електронну систему закупівель 12.04.2021, або на 8 день з дня надходження такого звернення, чим порушено терміни надання роз’яснень згідно вимог п. 4 ст. 33 Закону.
Період усунення порушень:
08.07.2021 13:36 - 23.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2021 13:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, по закупівлі «Вугілля кам’яне» (UA-2021-03-02-004415-a). Після проведеного моніторингу встановлено, що 04.04.2021 Учасником ТОВ "УКРРЕСУРС." через електронну систему закупівель на адресу Замовника було подано вимогу за номером UA-2021-03-02-004415-a.a5. Рішення Замовника щодо даної вимоги було надано шляхом завантаження в електронну систему закупівель 12.04.2021, або на 8 день з дня надходження такого звернення, про те у електронному кабінеті Замовника електронного майданчика DZO не було повідомлення, про наявність вимоги без відповіді від ТОВ «УКРРЕСУРС.» у зв’язку з чим Замовник порушив терміни надання роз’яснень згідно вимог п. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Для уникнення порушень та надання роз’яснення, щодо технічних причини не повідомлення Замовника у електронному кабінеті електронного майданчика DZO Замовником направлений лист на майданчик DZO.
Також повідомляємо, що вплинути на технічну недосконалість системи електронного майданчика DZO, замовник не в змозі.
Дата публікації звіту:
09.07.2021 12:03
Запити/Пояснення
Номер:
a1562ecb2cf84ac796a90646a285c491
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
08.06.2021 10:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.06.2021 № 369
Луцьк
Про зупинення рішення
про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2021-03-02-004415-а.
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2021-03-02-004415-а (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 28 травня 2021 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 28 липня 2020 року № 344 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК