-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини (Сульфат алюмінію (алюміній сірчанокислий)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
479 258 220.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 792 582.20 UAH
мін. крок: 1% або 4 792 582.20 UAH
Номер:
4d10f94d29fd4d27b8549d5276941281
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-08-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2021 00:00
Період моніторингу:
08.04.2021 13:09 - 30.04.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-01-27-003147-c 27.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Марілайф», ТОВ «Енвіротех-інжинірінг» та ТОВ «НВП «Неосинтез», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.01.2021, зі змінами затвердженими рішенням тендерного комітету від 22.02.2021; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Марілайф» (далі – ТОВ «Марілайф»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енвіротех-інжинірінг» (далі – ТОВ «Енвіротех-інжинірінг»), товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Неосинтез» (далі – ТОВ «НВП «Неосинтез»); реєстр отриманих тендерних пропозицій; надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень; протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.03.2021; повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2021; договір поставки від 31.03.2021 № 585/24/16-21 (далі – Договір), укладений між Замовником та ТОВ «НВП «Неосинтез».
Період усунення порушень:
16.04.2021 16:45 - 22.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2021 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
1e98dd8a69fc41ad97a5ef4b53a112e3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.04.2021 10:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі основних неорганічних хімічних речовин (Сульфат алюмінію (алюміній сірчанокислий), очікуваною вартістю 479 258 220,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-27-003147-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.