• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини (Сульфат алюмінію (алюміній сірчанокислий)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

479 258 220.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 792 582.20 UAH
Період оскарження: 27.01.2021 13:04 - 26.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Your answer

Номер: ddebac7b30c44593b8bf83d7a8ca698b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-003147-c.a4
Назва: Your answer
Вимога:
Pereliakalisj? Vashi diji duzhe shozhi na zradu. I ranishe chi pizdnishe vam dovedetsia vidpovidati. A mi vihodimo z ciogo tendera i bayhaemo vam uspihiv u vashij nelehkij praci. Ne treba vidpovidati. Bilshe vashi tenderi rozgliadati ne budemo.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому Законом. Замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону. Так, з урахуванням вимог, встановлених статтею 2 Закону та у зв’язку з тим, що основною діяльністю ПрАТ «АК «Київводоканал» є забезпечення виробництва, транспортування та постачання питної води, забезпечення функціонування централізованого водовідведення, вказане підприємство належить до категорії замовників, таких як юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначених у пункті 4 частини першої цієї статті цього Закону та зобов’язаний здійснювати закупівлю товарів, робіт та послуг у порядку, встановленому Законом. Ураховуючи викладене, тендерна документація Замовника розроблена з урахуванням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі правил до виробництва та постачання питної води та відповідає вимогам Закону у повному обсязі та в цілому.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.03.2021 16:02
Вимога
Залишено без розгляду

Other logistic

Номер: 8b299dd9e381463c8a649e412ddc995f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-003147-c.a3
Назва: Other logistic
Вимога:
Dear Buyer, Thank you for clarification. In this case is reasonable to schedule monthly deliveries of 4000 tons. When one lot arrives, next lot will be under loading and so on. Such lots is easily tossible to transship in any Ukraine port (Odessa, Mykolaiv, Cherson) into sea-river barges type - Volda-Don and ship directly to Kyiv river port. From there - by trucks to warehouse. Thats realistic and double securing you for case your local source will be blocked in case of war. I am doing such or similar operations since 1992. Please note, that we are going to arrange your DIRECT contract with manufacturer and act as agents only, helping in performance of this supply. Respectfully, ------------------------------------- Шановний покупце, Дякую за роз'яснення. У цьому випадку розумно планувати щомісячні поставки 4000 тонн. Коли прибуде одна партія, наступна партія буде під завантаженням тощо. Такі партії легко перевантажити в будь-якому порту України (Одесі, Миколаєві, Херсоні) на морські річкові баржі типу Волда-Дон і доставити безпосередньо до річкового порту Київ. Звідти - вантажівками до складу. Це реалістично і подвійно захистить вас на випадок, якщо місцеве джерело буде заблоковано у разі війни. Я роблю подібні або подібні операції з 1992 року. Будь ласка, зауважте, що ми збираємось укласти ваш ПРЯМИЙ контракт із виробником і діяти лише як агенти, допомагаючи у виконанні цього постачання. З повагою,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Основною процедурою закупівлі є відкриті торги (частина перша статті 20 Закону). Так, статтею 21 Закону встановлені вимоги до інформування про проведення відкритих торгів, зокрема оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, а саме, крім іншого: кількість та місце поставки товарів; строк поставки товарів. Крім того, на підставі статті 22 Закону у тендерній документації Замовника для здійснення відповідної закупівлі встановлюються усі потрібні умови, які Замовник вважає за необхідне до неї включити, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з урахуванням застосування заявленої продукції у виробничо-технологічному процесі суб’єкта господарювання. Отже, встановлення вимог до учасників, умов до предмета закупівлі та надання документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик предмета закупівлі, у тому числі умов щодо транспорту відвантаження продукції, обсягів та строків поставки товарів є виключно прерогативою ПрАТ «АК «Київводоканал» як суб’єкта господарювання, що забезпечує місто Київ водопостачанням господарсько-побутового призначення та є виробником питної води, якість якої повинна відповідати санітарно-гігієнічним правилам, установленим чинним законодавством. Ураховуючи викладене, тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням порядку, установленого Законом, у тому числі принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, При цьому звертаємо увагу, що відповідно до положень статті 3 Цивільного кодексу України загальні засади цивільного законодавства здійснюються на принципі, зокрема свободи договору, зміст якого згідно зі статтею 628 Цивільного кодексу України становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. При цьому зауважуємо, що Учасником уже вдруге акцентується увага на подіях, які не відбуваються та які у відкритому доступі згідно з Законом України «Про інформацію» можуть бути розцінені як заклики проти миру та безпеки людства, що в свою чергу спонукає Замовника до інформування правоохоронних органів про подібні випадки.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.03.2021 16:02
Вимога
Відхилено

Your answer

Номер: c379255953cb4df1b8f10e72691dc266
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-003147-c.a2
Назва: Your answer
Вимога:
Dear Buyer, It is absolutely clear how important is proper water supply. But in your scheme you seems expecting delivery from local factory/ies. But if really big war happens? Did you hear what Putin recently said? You MUST have strategic stock of water purification agents in your warehouses. We can arrange delivery by one big vessel to Odessa from China. It is realistic. Your idea of supply "by spoons" seems to us dangerous strategically. Respectfully, ---------------------------------- Шановний покупце, Абсолютно ясно, наскільки важливим є правильне водопостачання. Але у вашій схемі ви, здається, очікуєте доставки від місцевих заводів. Але якщо трапиться справді велика війна? Ви чули, що недавно сказав Путін? На ваших складах ПОВИНЕН бути стратегічний запас засобів для очищення води. Ми можемо організувати доставку одним великим судном до Одеси з Китаю. Це реалістично. Ваша ідея постачання "ложками" здається нам стратегічно небезпечною. З повагою,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» визначає правові, економічні та організаційні засади функціонування системи питного водопостачання, спрямовані на гарантоване забезпечення населення якісною та безпечною для здоров'я людини питною водою. Державні санітарні норми та правила «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), затверджені наказом Міністерства охорони здоров'я України від 12.05.2010 N 400 встановлюють вимоги до безпечності та якості питної води, призначеної для споживання людиною, а також правила виробничого контролю та державного санітарно-епідеміологічного нагляду у сфері питного водопостачання населення. Таким чином, керуючись діючими технічними вимогами та нормативами, що застосовуються ПрАТ «АК «Київводоканал» у єдиному технологічному процесі виробництва та постачання питної води для споживачів, розрахунок і планування витрат та поставки коагулянту проводяться щомісячно. Поставки коагулянту здійснюються відповідно до щомісячних заявок та графіку поставок. При цьому відповідно до п.10.27 Державних будівельних норм України «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування» (ДБН В.2.5-74:2013) та проектів Дніпровської та Деснянської водопровідних станцій передбачено умови для зберігання реагентів (коагулянту), які розраховані на 30-добовий запас. Водночас зауважуємо, що в особливих умовах надзвичайного стану, визначеного Законом України «Про правовий режим надзвичайного стану» відповідно до положень Водного кодексу України суб’єктам господарювання, що здійснюють діяльність у сфері забезпечення централізованого водопостачання питної води необхідно мати штучні водосховища для створення запасу води та регулювання її стоку та закриті споруди для створення запасу питної води, необхідної для компенсації можливої невідповідності між об'ємом подачі води та її споживанням в окремі години доби. Зазначена інформація не підлягає розголошенню на підставі статті 21 Закону України «Про інформацію». Ураховуючи викладене, вимога Учасника є некоректною, безпідставною та такою, що не ґрунтується на нормах чинного законодавства, у тому числі не стосується здійснення відповідної закупівлі Замовником у рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та яка може містити ознаки для створення провокаційних закликів до розв’язування конфліктів, за що встановлена відповідальність згідно з законами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

non-residents????

Номер: eaab3036bcb848cb8050ce6ff1237a13
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-27-003147-c.b1
Назва: non-residents????
Вимога:
Шановний покупце, Проект Вашого контракту загалом нормальний, він складається виключно для резидентів-продавців. 1. Розділ 3.13. Для доставки DAP Київ протягом 5 днів з моменту замовлення є абсолютно необхідним наявність готових товарів на складі в Україні. Більше того недалеко від Києва, оскільки замовлення та прибуття залізничних вагонів вимагає часу. Але доставка за такий короткий час абсолютно неможлива, якщо товар буде виготовлений за кордоном і відправлений морем, а потім перевезений на сушу до вас вантажівками чи залізницею. Навіть якщо відправити по повітрю неможливо. Отже, лише це робить участь нерезидентів ФІЗИЧНО неможливою. 2. Розділ 5.2. Ви просите надати зареєстровану податкову накладну, зареєстровану в Реєстрі податкових накладних та електронний підпис. Але нерезиденти не платять податки в Україні, тому не можуть надати такий документ. Окрім того, зобов'язання щодо надання електронного підпису торкаються лише резидентів, але не іноземних компаній. Український електронний підпис може отримати лише український платник податків = РЕЗИДЕНТ. Отже, виконання цієї вимоги неможливо для нерезидентів ЗАКОННО. Виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас внести умови до розділів 3.13 та 5.2 вашого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ» ЗАКУПІВЛЯ ”І ДЕЯКІ ІНШІ ПРАВОВІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ”. Для цього, будь ласка: 1. Замініть термін 5 днів на розумний 90 днів. Це дозволить уникнути дискримінації учасників, які не є резидентами розділу 3.13 вашого контракту. Якщо вам потрібна щомісячна доставка - ми можемо узгодити щомісячний графік. Оскільки вам потрібна доставка до кінця року, надзвичайна ситуація на 5 днів не здається обґрунтованою. 2. Зауважте, що податкова накладна застосовується лише до резидентів. З повагою,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Питання 1: Розділ 3.13. Для доставки DAP Київ протягом 5 днів з моменту замовлення є абсолютно необхідним наявність готових товарів на складі в Україні. Більше того недалеко від Києва, оскільки замовлення та прибуття залізничних вагонів вимагає часу. Але доставка за такий короткий час абсолютно неможлива, якщо товар буде виготовлений за кордоном і відправлений морем, а потім перевезений на сушу до вас вантажівками чи залізницею. Навіть якщо відправити по повітрю неможливо. Отже, лише це робить участь нерезидентів ФІЗИЧНО неможливою. Замініть термін 5 днів на розумний 90 днів. Це дозволить уникнути дискримінації учасників, які не є резидентами розділу 3.13 вашого контракту. Якщо вам потрібна щомісячна доставка - ми можемо узгодити щомісячний графік. Оскільки вам потрібна доставка до кінця року, надзвичайна ситуація на 5 днів не здається обґрунтованою Відповідь 1: Діяльність ПрАТ «АК «Київводоканал» з централізованого водопостачання та водовідведення населенню та підприємствам міста Києва має стратегічне значення для країни, оскільки від безперебійного водопостачання та водовідведення залежить діяльність оборонного комплексу, органів управління країни, безпека життєдіяльності населення та підприємств міста. Дестабілізація роботи Товариства може привести до непоправних наслідків, тому під час формування тендерної документації, у тому числі проекту договору, що є частиною тендерної документації, Товариством було передбачено всі ризики не поставки чи поставки не у повному обсязі сульфату алюмінію. При цьому договірні відносини між Сторонами за договорами, укладеними за результатами процедури закупівлі, регулюються відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Частиною першою статті 627 Цивільного кодексу України встановлено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Згідно з частиною першою статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Сульфат алюмінію використовується на Дніпровській та Деснянській водопровідних станціях для очистки води річок Дніпро та Десна. Для забезпечення належної якості питної води річок технологічні режими роботи очисних споруд та дози коагулянту коригуються. Тому витрати коагулянту також коливаються в широкому діапазоні по сезонам року, місяцям та рокам. Розрахунок і планування витрат та поставок коагулянту проводиться щомісячно. Так, ПрАТ «АК «Київводоканал» з метою належного виконання умов договору потенційним учасником-переможцем встановлено одну із суттєвих вимог, що має істотне значення для замовника, щодо поставки Товару у заявлених обсягах його споживання з урахуванням останніх попередніх періодів за 2019, 2020 роки, а також специфіки та складності безперебійного виробничо-технологічного процесу підприємства. Замовником здійснюється постійне щомісячне планування обсягів використання реагенту протягом десятирічь, але навіть у такому випадку на практиці спрогнозувати витрати сульфату алюмінію неможливо, оскільки з незалежних об’єктивних причин якість води джерел водопостачання постійно змінюється в залежності від пори року та спостерігається тенденція до незадовільного стану води, що спричиняє різке коливання використання в досить значних обсягах товару за той же самий місяць та може сягнути критичного моменту. Якщо кількість витраченого сульфату алюмінію у процесі очищення води в липні 2019 року взяти за 100%, то в аналогічний період 2020р. – фактичні витрати збільшилися майже на 300 %, а у попередній місяць (червень 2020р.) – на 150%. За час роботи Товариства трапляються часті випадки збільшення обсягів закупівлі з 300 т на місяць до 1500 т, а тому скласти план щомісячних поставок Товару на рік (або на 90 днів) неможливо. Поставки коагулянту проводяться відповідно до щомісячних заявок та графіку поставок. Таким чином, ураховуючи, що Замовник несе відповідальність за своєчасне постачання якісної питної води, ПрАТ «АК «Київводоканал» вчиняються усі заходи, спрямовані на своєчасне постачання продукції, забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя мешканців міста, а тому вважаємо за необхідне передбачити зазначену умову у проекті договору, яка є обґрунтованою у повному обсязі. Водночас зауважуємо, що наявність вимоги не позбавляє учасників взяти участь у закупівлі, а стосується виконання умов договору про закупівлю, що в свою чергу свідчить про відсутність порушеного права, у тому числі принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону. Крім того, звертаємо увагу, що у потенційних учасників-переможців у разі укладення договору про закупівлю на умовах, визначених замовником, є можливість зберігання Товару на території України в орендованих або взятих у тимчасове користування складських приміщеннях або передачі Товару на відповідальне зберігання на території України. Питання 2: Питання 2.:Розділ 5.2. Ви просите надати зареєстровану податкову накладну, зареєстровану в Реєстрі податкових накладних та електронний підпис. Але нерезиденти не платять податки в Україні, тому не можуть надати такий документ. Окрім того, зобов'язання щодо надання електронного підпису торкаються лише резидентів, але не іноземних компаній. Український електронний підпис може отримати лише український платник податків = РЕЗИДЕНТ. Отже, виконання цієї вимоги неможливо для нерезидентів ЗАКОННО. Виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас внести умови до розділів 3.13 та 5.2 вашого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ» ЗАКУПІВЛЯ ”І ДЕЯКІ ІНШІ ПРАВОВІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ”. Зауважте, що податкова накладна застосовується лише до резидентів Відповідь 2 : Щодо умови, передбаченої у пункті 5.2 проекту договору щодо зобов’язання Постачальника надати Покупцю податкову накладну, то в останньому абзаці цієї умови вказано, що вимоги цього пункту застосовуються виключно для суб’єктів господарювання - резидентів України. Таким чином, зазначене питання врегульоване та не потребує додаткового регламентування чи внесення змін у цій частині. Крім того, учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених пунктом 5.2 проекту договору подають документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані (у разі наявності). Такі документи надаються разом із завіреним належним чином перекладом на українську мову. Документи, що не передбачені законодавством країн учасників-нерезидентів, законодавством для учасників юридичних або учасників фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, з наданням відповідних пояснень.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.03.2021 16:02