• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Чудель Сарненського району Рівненської області

Торги не відбулися

8 885 924.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 429.62 UAH
Номер: b262dfe6fc674bfba9ef572b97c33bb6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-21-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 21.04.2021 10:34 - 18.05.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 20.04.2021 № 274 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 19.04.2021 № 003100-18/4913-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.04.2021 № 274. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-08-27-001383-c 27.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, RISK-1-16; Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення Органу оскарження - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі –Колегія АМКУ, Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік за номером UA-P-2020-04-14-011327-b, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію з додатками до неї затверджену рішенням тендерного комітету від 27.08.2020, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «КОМПАНІЯ «ГАЛЕОН», та пропозиції учасників ТОВ «Західметал», ПП «БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ» (в частині правомірності відхилення) на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, протокол засідання тендерного комітету № 144 від 21.09.2020 щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій № 149/1 від 29.09.2020, № 150/1 та № 150/2 від 30.09.2020, повідомлення про намір укласти договір, скаргу за номером ID: UA-2020-08-27-001383-c.a1 на неправомірні дії та рішення Замовника, рішення колегії АМКУ від 02.11.2020 № 20341-р/пк-пз (опубліковане 05.11.2020) та його виконання Замовником, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 22.04.2021. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. За результатами аналізу питання дотримання стану виконання рішення Органу оскарження, встановлено наступне. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Частиною двадцять першою статті 18 Закону встановлено, що протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі закупівель автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. Згідно частини двадцять другої статті 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Відповідно до частини двадцять третьої статті 18 Закону, рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель по відкритих торгах (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-08-27-001383-c) 05.11.2020 року опубліковано рішення Органу оскарження від 02.11.2020 № 20341-р/пк-пз, яким зобов’язано Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Західметал» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ГАЛЕОН» переможцем процедури закупівлі «Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Чудель Сарненського району Рівненської області». Однак, станом на 21.04.2021 Замовником рішення Колегії АМКУ від 02.11.2020 № 20341-р/пк-пз, не виконано. Замовником у своїх поясненнях вказано, що «…рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.11.2020 № 20341-р/пк-пз не виконане, в зв’язку із оскарженням Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації даного рішення до окружного адміністративного суду міста Київ. Згідно Ухвали окружного адміністративного суду міста Київ від 14.12.2020р. по справі № 640/30422/20 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі (посилання https://reyestr.court.gov.ua/Review/93538702). Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру судових рішень, інших рішень по даній справі не приймалось. При надходженні рішення суду будуть прийняті відповідні рішення та розміщено в електронній системі закупівель». Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-16 (несвоєчасне укладення замовником договору про закупівлю за результатами проведення конкурентної процедури закупівлі), не підтвердилася.
Період усунення порушень: 13.05.2021 16:34 - 19.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.05.2021 16:34

Запити/Пояснення