-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Чудель Сарненського району Рівненської області
Торги не відбулися
8 885 924.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 429.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 429.62 UAH
Номер:
655445c6f1be41a6886390860c2f8e81
Внутрішній номер закупівлі:
6065098
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-08-27-001383-c
Замовник:
Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
36565276
-
Адреса:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Майдан Просвіти,1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Денис Боришкевич Васильович 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
8 885 924.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
44 429.62 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
44 420.00 UAH
Період уточнення:
27.08.2020 11:17 - 04.09.2020 17:00
Період прийому пропозицій:
27.08.2020 11:17 - 14.09.2020 17:00
Аукціон:
15.09.2020 14:45 - 15.09.2020 15:12
Період кваліфікації:
з 15.09.2020 15:12
Умови оплати:
дата подання заявки - 30%
- Подіядата подання заявки
- ОписПопередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях10 банківські дні
виконання робіт - 65%
- Подіявиконання робіт
- ОписРозрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок
- Розмір65%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
виконання робіт - 5%
- Подіявиконання робіт
- ОписОстаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахуно
- Розмір5%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Чудель Сарненського району Рівненської області
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 26.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Інформація про скасування
Номер:
2a217733e1134f21b39fc03ca1384fa2
Причина скасування:
Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування:
У зв’язку з зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів бюджетні зобов’язання приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами. Відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Цією ж нормою встановлено, що розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов’язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. Уповноваженій особі стало відомо про відсутність необхідності проведення закупівлі у відповідності до рішення Рівненської обласної ради від 02.06.2021 року № 165 «Про внесення змін до обласного бюджету Рівненської області на 2021 рік», яким було погоджено перерозподіл субвенції в рамках передбачених Рівненській області асигнувань, та відповідно до п. 7 постанови Кабінету Міністрів України від 06.12.2017 № 983 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості» (із змінами) та зменшено фінансування на проведення даної закупівлі.
Відповідно п. 2 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ, замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Згідно ч. 7 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ, у разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення.
Період оскарження:
17.08.2021 09:59 - 28.08.2021 00:00
Дата опублікування:
17.08.2021 09:59
Дата виконання:
28.08.2021 00:03
Статус:
Виконано
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37411921
-
Контактна особа:
ніна горяйнова +380382650230 vbudrem@ukr.net
-
Адреса:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ЄВРОПЕЙСЬКА, будинок 5, кімната 35
Початкова пропозиція
8 804 142.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 005 000.00 UAH з ПДВ
Документи
7
Скарги
0
Початкова пропозиція
6 645 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 645 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Скасовано
16.08.2021 09:44
Документи
39
Скарги
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН"
Оскарження: 16.08.2021 09:39 - 16.08.2021 09:44
×
-
Код ЄДРПОУ:
39120927
-
Контактна особа:
Гаруліч Аліна Леонідівна +380686460160 alina-myrzuk@ukr.net
-
Адреса:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ БАНДЕРИ буд. 33/2А
Оскарження: 16.08.2021 09:39 - 16.08.2021 09:44
Початкова пропозиція
8 268 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 268 000.00 UAH з ПДВ
Документи
90
Скарги
0