-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів
Завершена
52 438 714.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 19 596.59 UAH
мін. крок: 0% або 19 596.59 UAH
Номер:
b6a341a491cc4b70b6e81fedc070ba3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-30-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2020 00:00
Період моніторингу:
30.10.2020 15:33 - 21.11.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2020 № 212
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.10.2020 № 212.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-25-002383-c, 25.06.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK1-2_1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частин третьої та шостої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» (лот 1, 2, 3, 6 та 7), ТзОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту» (лот 4) та Державного підприємства «Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (лот 5) установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами моніторингу щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо:
усунення порушення вимог частин третьої та шостої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону шляхом недопущення таких порушень в подальшому;
усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом вжиття заходів щодо розірвання договорів від 17.08.2020 № 567-20, № 568-20, № 569-20, № 570-20 та № 571-20, від 20.08.2020 № 573-20 та від 21.08.2020 № 576-20 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможців, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Зпорізькій області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-06-25-002553-c), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету та внесені зміни до неї; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» (лоти 1, 2, 3, 6, 7), ТзОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту» (лот 4) та Державного підприємства «Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (лот 5), повідомлення про намір уклати договір від 04.08.2020, договори від 17.08.2020 № 567-20, № 568-20, № 569-20, № 570-20 та № 571-20, договір від 20.08.2020 № 573-20, від 21.08.2020 № 576-20, повідомлення про внесння змін до договору, відповідь Замовника від 17.11.2020 на запит Західного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації (Додаток 6) не встановив для переможця процедури закупівлі спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою цієї статті.
Крім цього, на порушення частини шостої статті 17 Закону тендерна документація замовника (пункт 6.3.6 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») містить вимогу Закону «Про публічні закупівлі» в старій редакції, а саме: «переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 11, 12, 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону».
Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 4 Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимогу, що для підтвердження, зокрема кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати фінансову звітність за останні 2 звітних періоди. (уточнення щодо можливості подання за певний період чи проміжної фінансової звітності Замовником не вказано).
Водночас відповідно до статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» у складі своєї тендерної пропозиції учасником ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» надано фінансову звітність малого підприємства за І та ІІ квартал 2020 року, однак фінансову звітність за останні 2 звітних періоди, зокрема за 2 останні роки учасником ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» не надано, чим недотримав пункт 4 Додатку 1 тендерної документації.
Аналогічно, за лотом 4 учасник ТзОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту» та за лотом 5 учасник Державне підприємство «Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» у складі своїх тендерних пропозицій надано фінансову звітність малого підприємства за І квартал 2020 року та 2019 рік, чим недотримали пункт 4 Додатку 1 тендерної документації.
Таким чином, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» (за Лотами № 1, № 2, № 3, № 6, № 7), ТзОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту» (лот 4) та Державного підприємства «Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (лот 5), як такі, що не відповідають кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону та тендерною документацією.
Також, слід зазначити, що відповідно до п. 1 Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ).
При цьому, приміткою до вищезазначеного пункту визначено, що «якщо Учасник не платник ПДВ, то до ціни не включається ПДВ».
Згідно тендерної пропозиції учасника торгів ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ», зокрема відомостей про учасника, зазначене ТзОВ не є платником ПДВ.
Водночас, на вебпорталі Уповноваженого органу за процедурою UA-2020-06-25-002383-c (Лот № 1) остаточна пропозиція ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ», яке є переможцем торгів за Лотом № 1, становить 3 889 000,00 грн з ПДВ.
Крім цього, згідно п. 2.1 договору від 17.08.2020 № 567-20, укладеного між Замовником та ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ», вартість робіт по цьому договору становить 3 889 000,00 грн, в т.ч. ПДВ 648 166,67 грн, без ПДВ 3 240 833,33 грн, та підтверджується Зведеним кошторисом, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 1).
Водночас, згідно Зведеному кошторису (Додаток № 1 до договору) вартість робіт по кошторису становить 3 694 550,00 грн, єдиний податок 194 450,00 грн, всього 3 889 0000,00 гривень.
Таким чином, Замовником укладено договір з ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» на загальну суму 3 889 000,00 грн (з ПДВ), в той час як в зведеному кошторисі, який є невід”ємною частиною договору відсутнє ПДВ, оскільки ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» не є його платником.
На запит Західного офісу Держаудитслужби Замовником надано відповідь, що «на підставі письмового звернення ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» було внесено відповідні зміни до п. 2.1 Договору № 567-20 від 17 серпня 2020 року, про що свідчить додаткова угода № 3ДУ/567-20 від 29.09.2020 року, яка завантажена на веб-порталі Уповноваженого органу. Також, хочемо зауважити на тому, що у зведеному кошторисі, який є невід’ємною частиною договору, а саме: додаток № 1 до договору, розрахунок ціни відповідає остаточної цінової пропозиції ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» та ціни Договору № 567-20 від 17 серпня 2020 року».
Згідно додаткової угоди від 29.09.2020 № 3 ДУ/567-20 до договору від 17.08.2020 № 567-20 на підставі листа ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» від 28.09.2020 № 157 внесено зміни до п. 2.1 договору від 17.08.2020 № 567-20, зокрема: вартість робіт по цьому договору становить 3 889 000,00 грн без ПДВ.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював індикатор ризиків RISK1-2_1 – не підтвердилась.
Період усунення порушень:
25.11.2020 15:54 - 10.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2020 15:54
Оскарження висновку в суді
Опис:
Щодо прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження
Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 06.01.2021 року отримано копію ухвали від 28.12.2020 року про відкриття Запорізьким окружним адміністративним судом загального позовного провадження в адміністративній справі № 280/9494/20 за позовною заявою Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (вих. № 9/2830 від 08.12.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-10-30-000025) закупівлі "Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів" (Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-06-25-002383-c).
Дата публікації:
06.01.2021 11:41
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
20d828f83e0e444a98c485e5f1283d34
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.11.2020 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2020 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-06-25-002383-c, яка проводилась Службою автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, відповідно до п. 1 Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ).
При цьому, приміткою до вищезазначеного пункту визначено, що «якщо Учасник не платник ПДВ, то до ціни не включається ПДВ».
Згідно тендерної пропозиції учасника торгів ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ», зокрема відомостей про учасника, зазначене ТзОВ не є платником ПДВ.
Водночас, на вебпорталі Уповноваженого органу за процедурою UA-2020-06-25-002383-c (Лот № 1) остаточна пропозиція ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ», яке є переможцем торгів за Лотом № 1, становить 3 889 000,00 UAH з ПДВ.
Крім цього, згідно п. 2.1 договору від 17.08.2020 № 567-20, укладеного між Замовником та ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ», вартість робіт по цьому договору становить 3 889 000,00 грн, в т.ч. ПДВ 648 166,67 грн, без ПДВ 3 240 833,33 грн.
Також, згідно додаткової угоди від 29.09.2020 № 3 ДУ/567-20 до договору від 17.08.2020 № 567-20 на підставі листа ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» від 28.09.2020 № 157 внесено зміни до п. 2.1 договору від 17.08.2020 № 567-20, зокрема: вартість робіт по цьому договору становить 3 889 000,00 грн без ПДВ.
Аналогічні ситуації наявні за Лотами № 2, 3, 6, 7.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином, здійснювалась оцінка остаточної цінової пропозиції учасника торгів ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» за Лотом № 1 (3 889 000,00 UAH з ПДВ), якщо ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» не є платником ПДВ?
2. На підставі чого Замовником укладено з ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» договір від 17.08.2020 № 567-20 вартістю 3 889 000,00 грн, в т.ч. ПДВ 648 166,67 грн, якщо ТзОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» не є платником ПДВ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
20ee7afe6f8249d1a90eec289b46e725
Назва:
Пояснення по суті Запиту стосовно закупівлі № UA-2020-06-25-002383-c на закупівлю робіт «Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів»
Дата опублікування:
17.11.2020 17:03
Опис:
лужба автомобільних доріг у Запорізькій області (надалі – Служба) за результатами розгляду Запиту вважає за необхідне надати наступні пояснення.
1. Стосовно здійснення оцінки остаточної цінової пропозиції учасника торгів ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» за Лотом № 1 (3 889 000,00 UAH з ПДВ), якщо ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» не є платником ПДВ.
Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон):
Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Критеріями оцінки є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників
Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п. ст.. 31 Закону:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Згідно із вимог п. 5 Розділу 1 тендерної документації вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до вимог п. 1 Розділу 5 тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. У разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/не включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ). Критерієм оцінки є ціна. Також у примітці п. розділу 5 тендерної документації передбачено недискримінаційні вимоги, а саме: - якщо Учасник платник податку на додану вартість (ПДВ), то до ціни включається ПДВ; - якщо Учасник не платник ПДВ, то до ціни не включається ПДВ.
Після електронного аукціону, замовником було розглянуто тендерну пропозицію учасник-переможець який надав найбільш економічну ціну відповідно до Закону. Відповідно до ст.. 31 закону у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
2. Стосовно укладеного з ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» Договір № 567-20 від 17.08.2020 вартістю 3 889 000,00 грн, в т.ч. ПДВ 648 166,67 грн, якщо ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» не є платником ПДВ.
На підставі письмового звернення ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» було внесено відповідні зміни до п. 2.1 Договору № 567-20 від 17 серпня 2020 року, про що свідчить додаткова угода № 3ДУ/567-20 від 29.09.2020 року, яка завантажена на веб-порталі Уповноваженого органу. Також, хочемо зауважити на тому, що у зведеному кошторисі, який є невід’ємною частиною договору, а саме: додаток № 1 до договору, розрахунок ціни відповідає остаточної цінової пропозиції ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» та ціни Договору № 567-20 від 17 серпня 2020 року.
На підставі вищевикладеного, Замовником укладено Договір № 567-20 від 17.08.2020 року відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер:
9ccc250e5ece4e94b3073e5c5a657826
Назва:
Щодо подання Позовної заяви про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
08.12.2020 15:33
Опис:
Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 08.12.2020 року подано Позовну заяву (вих. № 9/2830 від 08.12.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-10-30-000025) закупівлі "Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів" (Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-06-25-002383-c).