-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів
Завершена
52 438 714.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 19 596.59 UAH
мін. крок: 0% або 19 596.59 UAH
Період оскарження:
25.06.2020 19:03 - 23.07.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо квалифікаційних крітеріїв
Номер:
d1b71ae2fb964b3383fa26d12a7f7be1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-25-002383-c.b1
Назва:
Щодо квалифікаційних крітеріїв
Вимога:
Абзац 4 пункту 3 розділу 2 ("Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.") Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу:
"Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність електронного кабінету в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва після запровадження цієї системи відповідно до вимог чинного законодавства України."
Просимо надати роз'яснення з приводу відповідності цієї вимоги чинному законодавству України у сфері публічних закупівель та:
1. Щодо нормативного врегулювання цього питання в цілому та зокрема, що мається на увазі у формулювання Замовника - "...після запровадження цієї системи відповідно до вимог чинного законодавства України."
2. Щодо обґрунтування включення цієї вимоги до складу Тендерної документації взагалі.
3. Щодо нормативного обґрунтування включення цієї вимоги саме до кваліфікаційного критерію "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід." - стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, які, до того ж, зазначені Замовником у пункті 5.2 частини 5 розділу 3 Тендерної документації.
4. Яку спроможність/неспроможність визначає наявність/відсутність "...електронного кабінету в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва..." в учасника торгів по предмету закупівлі по виконанню робіт з розробки проєктної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2020 09:31
Вирішення:
1. 01 грудня 2019 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (199-IX від 17.10.2019 року). Окремі положення Закону, зокрема, щодо запровадження електронного кабінету набирають чинності не пізніше 01.01.2020 року, а Єдина електронна система у сфері будівництва буде впроваджена поетапно — з 01.12.2020 до 01.12.2022 року.
Відповідно до практичного впровадження електронної системи Учасник набуває обов’язків щодо оформлення та подання документів до контролюючих органів.
2. Єдина державна електронна система у сфері будівництва регулює правовідносини та документообіг у сфері об’єктів будівництва, а саме:
• посилено відповідальності суб'єктів надання адміністративних послуг;
• обмежено деякі повноваження посадових осіб державного архітектурно-будівельного контролю (ДАБІ), зокрема щодо скасування будівельних паспортів та містобудівних умов та обмежень (МУО);
• запроваджено подання документів в електронній формі для отримання всіх адміністративних та інших послуг у сфері будівництва, а також отримання таких послуг в електронній формі 24 години на добу 7 днів на тиждень;
• запроваджено отримання результатів надання адміністративних послуг в електронній формі, отримання паперового примірника лише за бажанням;
• запроваджено ідентифікатор об’єкта будівництва та завершеного будівництвом об’єкта, який буде незмінними протягом життєвого циклу об’єкта;
• передбачено включення до електронної системи контрольних примірників будівельних норм, обов’язкових для виконання національних стандартів, інших нормативних документів технічного характеру, які є обов’язковими для виконання відповідно до закону;
• запроваджено відкритий доступ до інформації, яка міститься в електронній системі (крім персональних даних), через портал електронної системи;
• запроваджено єдиний порядок присвоєння та зміни адрес об’єктам нерухомого майна.
Згідно предмету закупівлі, ця вимога Тендерної документації обґрунтована чинним законодавством України.
3. Відповідно до закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (199-IX від 17.10.2019 року).» видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат, тому вимоги тендерної документації відповідають чинному законодавству України.
4. Вимога про наявність електронного кабінету в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва на момент впровадження системи відповідає чинному законодавству та встановлена Тендерною Документацією на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (199-IX від 17.10.2019 року).»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.07.2020 20:04