• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту фасаду адміністративної будівлі Укрпатенту по вул. Глазунова, 1

Торги відмінено

2 040 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
Номер: 502aaa0e2ea9417aae4fb75479f60f9d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-12-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.05.2020 13:31 - 13.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2020 № 83 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 21.05.2020 № 83 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-04-17-003272-c 17.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 673-95-18, amaks13@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, встановлено порушення норм ч. 1 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, розгляду тендерної пропозиції порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 02.04.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.04.2020 № 98 зі змінами (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ», протокол засідання тендерного комітету від 29.05.2020№ 148, повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2020. Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником 30.04.2020 надано відповідь на вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі щодо ТД, опубліковані 24.04.2020, чим порушено ч. 1 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, а саме замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року.
Період усунення порушень: 11.06.2020 14:58 - 26.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2020 14:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку за результатами моніторингу 22.05.2020 Державною аудиторською службою України було розпочато здійснення моніторингу процедури закупівлі Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності» (далі – Замовник) «Послуги з поточного ремонту фасаду адміністративної будівлі Укрпатенту по вул. Глазунова, 1 (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)», оголошення № UA-2020-04-17-003272-c, про проведення якої оприлюднене в електронній системі закупівель. 11.06.2020 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок за результатами вказаного моніторингу у відповідності до якого: «аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником 30.04.2020 надано відповідь на вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі щодо ТД, опубліковані 24.04.2020, чим порушено ч. 1 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, а саме замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року.». Проте, твердження про наявність у діях Замовника порушень Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції від 02.04.2020) (далі – Закон) не відповідають дійсності зважаючи наступне. 24.04.2020 через електронну систему закупівель до Замовника надійшли звернення щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Згідно частини 1 статті 23 Закону усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. У відповідності до статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Таким чином, з урахуванням вихідних днів 25 та 26 квітня 2020 року, кінцевою датою надання роз’яснення на звернення, що 24.04.2020 оприлюдненні в електронній системі закупівель, було 29.04.2020. 29 квітня 2020 року Замовник, у відповідності до норм частини 1 статті 23 Закону, протоколами №№ 112 та 113 (додаються) прийняв рішення відмовити у задоволенні звернень оприлюднених в електронній системі закупівель 24.04.2020 та надати відповідні відповіді. Враховуючи викладене, Замовником було дотримано строки щодо надання роз’яснень на звернення встановлені частиною 1 статті 23 Закону. Звертаємо увагу, що у відповідності до частини 1 статті 23 Закону Замовник зобов’язаний оприлюднити роз'яснення на звернення на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Згідно частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень. Таким чином, враховуючи норми Цивільного кодексу України щодо початку перебігу строку, кінцевою датою оприлюднення роз’яснення на звернення, 24.04.2020 оприлюдненні в електронній системі закупівель, було 30.04.2020. На виконання вимог частини 1 статті 10 Закону, 30.04.2020 Замовником було оприлюднено відповіді на звернення надані 29.04.2020 протоколами №№ 112 та 113. Враховуючи викладене, Замовником було повністю дотримано строки надання та оприлюднення роз’яснень на звернення, що встановлені Законом.
Дата публікації звіту: 18.06.2020 16:14