-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція очисних споруд в державній установі «Голопристанська виправна колонія (№ 7)» потужністю 500 м3/добу стоків в с. Стара Збурʼївка Голопристанського району Херсонської області»
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція очисних споруд в державній установі «Голопристанська виправна колонія (№ 7)» потужністю 500 м3/добу стоків в с. Стара Збурʼївка Голопристанського району Херсонської області»
Завершена
23 842 265.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 5 000.00 UAH
Номер:
3c83184812864d929f2ea12631dcc30a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-22-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2020 00:00
Період моніторингу:
22.06.2020 18:43 - 14.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-04-17-001395-b 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «703 Металообробний завод котельного обладнання», ТОВ «Херсон-Ремстройлюкс», ТОВ «БК Домінант» та ТОВ «Модультехсервіс», окрім тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю, та оприлюднення його, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нова редакція) затверджену рішенням тендерного комітету від 28.04.2020 № 1-28/04/2020, відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями та на вимоги про усунення порушень, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю
«703 Металообробний завод котельного обладнання» (далі –
ТОВ «703 Металообробний завод котельного обладнання») товариства з обмеженою відповідальністю «Херсон-Ремстройлюкс» (далі – ТОВ «Херсон-Ремстройлюкс»), товариства з обмеженою відповідальністю «БК Домінант», (далі – ТОВ «БК Домінант») та товариства з обмеженою відповідальністю «Модультехсервіс» (далі – ТОВ «Модультехсервіс»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.05.2020 № 1-14/05/2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 09.06.2020 № 11319/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2020, договір від 22.06.2020 № 96-К-20, пояснення з документами Замовника, оприлюдненні 10.07.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник в тендерній документації у пункті 1 розділу V тендерної документації зазначив перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій без зазначення питомої ваги критеріїв, чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
17.07.2020 16:43 - 01.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.07.2020 16:43
Оскарження висновку в суді
Опис:
На підставі частини 10 статті 7-1 Державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» подано позов до Окружного адміністративного суду міста Києва щодо незгоди з інформацією, яка викладена у Висновку
Дата публікації:
21.07.2020 10:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Генеральна дирекція ДКВС України опрацювала Висновок про результати моніторингу закупівлі (ID: UA-2020-04-17-001395-b), опублікований 17 липня 2020 року на веб-порталі PROZORRO та повідомляє.
Відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (у чинній на дату початку закупівлі редакції) (далі – Закон) при проведенні торгів замовник повинен підготувати тендерну документації. А згідно з п. 9 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
На виконання зазначених норм нами було складено тендерну документацію на закупівлю будівельних робіт та поточного ремонту з реконструкції очисних споруд в державній установі «Голопристанська виправна колонія (№ 7)» потужністю 500 м3/добу стоків в с. Стара Збурʼївка Голопристанського району Херсонської області», яка оприлюднена до вимог Закону.
З метою ефективного використання фінансових ресурсів ми не застосовували інші нецінові критерії. А зупинилися на одному – “ціна”.
Звертаємо увагу, що Закон не встановлює обов’язку для визначення питомої ваги при застосуванні одного цінового критерію, що є логічно. Опис методики оцінки за критерієм “ціна” повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість.
Також у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції застосовуються й інші критерії оцінки, а не лише ціна, то відповідно до частини 3 статті 28 Закону, в тендерній документації визначають їх вартісний еквівалент або питому вагу цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій.
Разом з тим, відповідно до частини першої статі 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Важливо знати, що всі показники система розраховує автоматично. Необхідно лише правильно заповнити форми при оголошенні закупівлі та прописати нецінові критерії в тендерній документації, решту зробить електронна система.
Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» правильно заповнила усі визначені електронною системою поля і в оголошенні визначила питому вагу єдиного критерію у 100%.
Отже, при складанні тендерної документації дотримано вимог Закону, та як наслідок, Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» заперечує позицію Держаудитслужби, викладену у Висновку про результати моніторингу закупівлі (ID: UA-2020-04-17-001395-b), і оскаржуватиме її у судовому порядку.
Дата публікації звіту:
20.07.2020 15:35
Запити/Пояснення
Номер:
ab982966b1254d8cb7894c5db651370f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2020 12:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції очисних споруд в державній установі «Голопристанська виправна колонія (№ 7) потужністю 500 м3/добу стоків в с. Стара Збурʼївка Голопристанського району Херсонської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-17-001395-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), щодо підстав відхилення пропозицій учасників товариств з обмеженою відповідальністю «703 Металообробний завод котельного обладання», «Херсон-Ремстройлюкс» та «БК Домінант» з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідали зазначені пропозиції учасників?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c41d73409464432c86ab50ed9691d51f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.07.2020 15:31
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 07.07.2020, що надійшов через електронну систему PROZORRO, надаємо через електронну систему закупівель запитувану інформацію, а саме:
- протокол від 14.05.2020 № 2-14/05/2020 щодо опрацювання тендерних пропозицій Учасників на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція очисних споруд в державній установі «Голопристанська виправна колонія (№ 7)» потужністю 500 м3/добу стоків в с. Стара Збурʼївка Голопристанського району Херсонської області».
Також повідомляємо, що 22 травня 2020 товариством з обмеженою відповідальністю «БК Домінант» було надіслано скаргу № UA-2020-04-17-001395-b.c4 до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Рішенням від 09.06.2020 № 11319-р/пк-пз Колегії товариству з обмеженою відповідальністю «БК Домінант» було відмовлено у задоволенні скарги.