-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Олексіївського навчально-виховного комплексу (шкільний підрозділ) за адресою: Харківська область Первомайський район с. Олексіївка вул. Шкільна, 15 (коригування).
Завершена
21 763 616.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 217 636.16 UAH
мін. крок: 1% або 217 636.16 UAH
Номер:
cf7d7dd4cb0c4174928539c3161d4b62
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-15-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2020 00:00
Період моніторингу:
15.05.2020 17:02 - 06.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2020 №91
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П.від 13.05.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 13.05.2020 № 91
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
15 UA-2020-03-23-002625-b 23.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення абзацу другому пункту другому частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Первомайської районної державної адміністрації Харківської області (далі – Замовник) від 23.03.2020 №20, тендерну пропозицію ТОВ «ЛАДА СТОРЙ ГРУП» (далі - учасник-переможець), протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 14.04.2020 №25, від 16.04.2020 №26 та від 21.04.2020 року №27, повідомлення про намір укласти договір від 21.04.2020, договір від 08.05.2020 №8, Додаткова угода №1 від 08.05.2020 року.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «ЛАДА СТОРЙ ГРУП» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: відповідно до пункту п’ятого розділу третього тендерної документації Учасник з метою підтвердження його відповідності визначеним замовником кваліфікаційним критеріям повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку за формою з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання всього обсягу робіт.
Однак, моніторингом тендерної пропозиції ТОВ «ЛАДА СТОРЙ ГРУП» встановлено, що надана у складі тендерної пропозиції учасника-переможця довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка від 03.04.2020 №25) не містить даних про бульдозер та кран 6,3 тон.
Також, в складі тендерної пропозиції учасника, на виконання вимог підпункту 2 пункту 5 розділу третього тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати довідку яка містить інформацію про прізвище, імя та по-батькові, кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти та досвіду роботи на аналогічній посаді (років).
Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАДА СТОРЙ ГРУП» встановлено, що у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка від 03.04.2020 №16), складену за формою ІІ, яка не містить даних про наявність водіїв, які згідно наданої у складі тендерної пропозиції підсумковій відомості ресурсів зайняті керуванням та обслуговуванням машин.
Відповідно до пункту 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, в порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої та пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію учасника та укладено з ним договір від 08.05.2020 №8.
Період усунення порушень:
28.05.2020 17:43 - 12.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2020 17:43
Запити/Пояснення
Номер:
6c33427c89da425aba872b589a36691c
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
01.06.2020 13:54
Опис:
За результатами моніторингу закупівлі, надаємо наступні пояснення.
Згідно з оголошенням про проведення торгів UA-2020-03-23-002625-b, предметом закупівлі є послуги, а саме: «Капітальний ремонт Олексіївського навчальновиховного комплексу (шкільний підрозділ) за адресою: Харківська область Первомайський район с. Олексіївка вул. Шкільна, 15 (коригування)».
Відповідно до ст. 16 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року Замовник в тендерній документації встановлює кваліфікаційні критерії та їх документальне підтвердження.
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Замовником було встановлено надання довідки, якa мiстить iнфopмaцiю пpo нaявнiсть в учaсникa пеpелiку oблaднaння, будiвельних мaшин тa iншoї мaтеpiaльнo-технiчнoї бaзи, згiднo технiчнoгo зaвдaння цiєї Тендеpнoї документації тa poзpaхункiв дo Дoгoвipнoї цiни Учaсникa, якi буде викopистo-вaнo пpи наданні послуг, щo є предметом зaкупiвлi (iз зaзнaченням нaйменувaння (типу), мapки, кiлькoстi oдиниць, технічного стaну) (абз.5.1.1 п.п.5.1 п.5 Розділу ІІІ тендерної документації):
по-перше, вимогами тендерної документації не було встановлено вимоги надання у складі пропозиції вичерпного переліку обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі;
по-друге, роботи що передбачені договором ( оздоблювальні роботи в приміщенні) , не потребують використання бульдозера та крана 6,3 тон, Учасник використовувати їх не буде, тому не надає у довідці .
Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАДА СТРОЙ ГРУП» встановлено, що у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
(довідка від 03.04.2020 №16), складену за формою ІІ, яка не містить даних про наявність водіїв, які згідно наданої у складі тендерної пропозиції підсумковій
відомості ресурсів зайняті керуванням та обслуговуванням машин. Учасник
повідомляє , що для виконання робіт планує орендувати транспорт та техніку , тому не вказує наявність водіїв в своїй довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації . (довідка від 03.04.2020 №16)
Враховуючи вищенаведене, а також згідно з нормами ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року у Замовника відсутні правові підстави для відхилення пропозиції учасника в цій частині.