• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру 2,5 %

Джерело фінансування – Кошти місцевого бюджету

Завершена

453 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Номер: 2a01ac6a0dd14adc93e2f36f9654e3bb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-05-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 05.06.2020 17:22 - 27.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.06.2020 №31 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05.06.2020 №31 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5.UA-2020-03-11-000365-b 11.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Віньковецький сирзавод», протокол засідання тендерного комітету від 01 квітня 2020 року №6, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 13 квітня 2020 року №163 та пояснення від 11 червня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не відображено інформацію щодо врахування податку на додану вартість при визначенні ціни тендерної пропозиції. Поряд з цим, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віньковецький сирзавод», якого визначено переможцем торгів, умовам тендерної документації в частині: - незазначення у листі-згоді на обробку персональних даних інформації в тому числі на збирання та зберігання персональних даних (підпункт 3.1.5. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації); - ненадання копії діючого сертифікату ISO 22000:2019, що засвідчує використання системи управління безпечністю харчових продуктів, який виданий та чинний на момент подання пропозиції (пункт 6 (а) Додатку 2 тендерної документації). Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Віньковецький сирзавод» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір про закупівлю товару від 13 квітня 2020 року №163.
Період усунення порушень: 24.06.2020 10:36 - 09.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2020 10:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку по моніторингу закупівлі Держаудитслужбою на закупівлю Код ДК 021:2015 – 15510000-6 – Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру 2,5 %) розірвати договір № 163 від 13.04.2020р. iз Товариство з обмеженою відповідальністю «Віньковецький сирзавод» (00447681) на закупівлю Код ДК 021:2015 – 15510000-6 – Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру 2,5 %) в зв’язку з встановленим порушенням.
Дата публікації звіту: 30.06.2020 16:01

Запити/Пояснення