-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру 2,5 %
Джерело фінансування – Кошти місцевого бюджету
Завершена
453 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Номер:
2a01ac6a0dd14adc93e2f36f9654e3bb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-05-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2020 00:00
Період моніторингу:
05.06.2020 17:22 - 27.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.06.2020 №31
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.06.2020 №31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-03-11-000365-b 11.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Віньковецький сирзавод», протокол засідання тендерного комітету від 01 квітня 2020 року №6, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 13 квітня 2020 року №163 та пояснення від 11 червня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не відображено інформацію щодо врахування податку на додану вартість при визначенні ціни тендерної пропозиції.
Поряд з цим, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віньковецький сирзавод», якого визначено переможцем торгів, умовам тендерної документації в частині:
- незазначення у листі-згоді на обробку персональних даних інформації в тому числі на збирання та зберігання персональних даних (підпункт 3.1.5. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації);
- ненадання копії діючого сертифікату ISO 22000:2019, що засвідчує використання системи управління безпечністю харчових продуктів, який виданий та чинний на момент подання пропозиції (пункт 6 (а) Додатку 2 тендерної документації).
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Віньковецький сирзавод» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір про закупівлю товару від 13 квітня 2020 року №163.
Період усунення порушень:
24.06.2020 10:36 - 09.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2020 10:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку по моніторингу закупівлі Держаудитслужбою на закупівлю Код ДК 021:2015 – 15510000-6 – Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру 2,5 %) розірвати договір № 163 від 13.04.2020р. iз Товариство з обмеженою відповідальністю «Віньковецький сирзавод» (00447681) на закупівлю Код ДК 021:2015 – 15510000-6 – Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру 2,5 %) в зв’язку з встановленим порушенням.
Дата публікації звіту:
30.06.2020 16:01
Запити/Пояснення
Номер:
dbc2d736cac9412fb5550adc9efaf91a
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2020 09:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі молока коров’ячого питного пастеризованого з масовою часткою жиру 2,5 % (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-11-000365-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
Яким чином учасник тендеру ТОВ «Віньковецький сирзавод», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 01 квітня 2020 року №6) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- пункту 1 підпункту 3.1.5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині зазначення в листі-згоді на обробку персональних даних згоди на збирання та зберігання персональних даних;
- пункту 5 підпункту 3.5.5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині зазначення у гарантійному листі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020), а саме: пунктів 1, 5, 7, 10;
- Додатку 2 пункту 6 (а) тендерної документації в частині надання копії діючого сертифікату ISO 22000:2019, що засвідчує використання системи управління безпечністю харчових продуктів, який виданий та чинний на момент подання пропозиції або копії діючого сертифікату ISO 22000:2019 виданий виробнику продукції та чинний на момент подання пропозиції, якщо учасник не є безпосереднім виробником продукції?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
ba0ba22be70248bb9f96bf6b14dcc4f4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.06.2020 15:24
Опис:
Пояснення на закупівлю код ДК 021:2015:15510000-6 — Молоко та вершки, ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-11-000365-a.
Тендерний комітет КНП «ВОКПЛ ім. акад. О. І. Ющенка ВОР» повідомляє:
1. Згідно п.3.1.5 Розділу ІІІ ТД, Товариство з обмеженою відповідальністю «Віньковецький сирзавод» був наданий лист-згода в довільній формі на обробку персональних даних без зазначення даних згоди на збирання та зберігання персональних даних. Відповідно до п.5.3.3. Розділу V ТД,ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020) тендерним комітетом було віднесено дану помилку до Формально несуттєвих так, як учасник надав лист-згоду на обробку персональних даних, відповідно ст.2 ЗУ «Про захист персональних даних» обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.
2. Відповідно до п.3.5.6. Розділу III ТД Товариство з обмеженою відповідальністю «Віньковецький сирзавод» надав довідку з МВС серія ААА №0838571 що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 5 частини першої статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020). Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020).
3. Відповідно до п.4 ст. 1 ЗУ «Про захист прав споживачів» виробник - суб'єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення, розміщуючи на товарі та/або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім'я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує такого суб'єкта господарювання; або імпортує товар. Товариство з обмеженою відповідальністю «Віньковецький сирзавод» проводить усю необхідну переробку продукції на своїх виробничих потужностях, якість продукції засвідчується сертифікатами якості.