-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро - Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 112+608– км 127+110 (45233142-6 ремонт доріг)
Завершена
313 079 164.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 31 307.92 UAH
мін. крок: 0% або 31 307.92 UAH
Номер:
36616716777e4bf8a75797852fddfb69
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-10-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2020 00:00
Період моніторингу:
15.07.2020 14:19 - 06.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.07.2020 № 43
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 15.07.2020 № 43
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-02-06-001733-с 06.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимоги частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання Замовником рішення Колегії АМКУ - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 06.02.2020 б/н) із змінами (далі – тендерна документація), зміни до тендерної документації, затверджені протоколами від 09.04.2020 № 12, від 13.04.2020 № 13, від 21.04.2020 № 14, від 22.04.2020 № 15, звернення учасників за роз’ясненням щодо тендерної документації та вимогами щодо усунення порушень, відповіді надані Замовником, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (далі – ТОВ «Ростдорстрой»), ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», ТОВ «Буд регіон», товариство з обмеженою відповідальністю «Українсько-польське підприємство з іноземними інвестиціями «УПС», ТОВ «Миколаївбудцентр», товариство з обмеженою відповідальністю «Онур конструкціон інтернешнл», ТОВ «Автомагістраль - Південь», товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво», протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.05.2020, протокол засідання тендерного комітету від 30.06.2020, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 30.06.2020, договір від 13.07.2020 № ПС-А-8, додаткова угода від 27.07.2020 № 1, рішення Колегії АМКУ від 25.03.2020 № 5746-р/пк-пз, від 22.06.2020 № 12314-р/пк-пз, запит про надання пояснення та пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 04.08.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником не правомірно відхилено тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «АВТОСТРАДА» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, а саме – по причині надання в тендерній пропозиції транспортних схем, згідно вимогам додатків 2.3, 2.4 тендерної документації, що не відповідають дійсним розрахункам згідно наданого маршруту транспортування асфальтобетонної суміші, чим порушено вимоги частини першої статті 30 Закону.
Отже, Замовник відхилив тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «АВТОСТРАДА» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-5_2 – не підтверджено.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-14 - підтверджено.
Період усунення порушень:
06.08.2020 14:01 - 21.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2020 14:01
Запити/Пояснення
Номер:
11660646b4ee4a7b8289e7b6f65a5071
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2020 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 112+608-км 127+110 (45233142-6 ремонт доріг)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-06-001733-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Чому Вами не правомірно відхилено тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «АВТОСТРАДА» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, а саме – по причині надання в тендерній пропозиції транспортних схем, згідно вимогам додатків 2.3, 2.4 тендерної документації, що не відповідають дійсним розрахункам згідно наданого маршруту транспортування асфальтобетонної суміші.
При цьому, слід зазначити, що згідно рішення від 22.06.2020
№ 12314-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, аналогічна підстава щодо відхилення, за якою було відхилено учасника ТОВ «Миколаївбудцентр» є неправомірною, оскільки учасником не порушено умови тендерної документації в цій частині.
2. Також, просимо надати пояснення стосовно причин невідповідності тендерних пропозицій учасників ТОВ «БУД РЕГІОН» та товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично - дорожнє будівництво» умовам тендерної документації, яких було відхилено згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
fd9c4372664e4111b55617c170a7cd7b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.08.2020 17:11
Опис:
1.Згідно умовам тендерної документації, а саме додатку 2.4 до тендерної документації Учасник повинен надати транспортну схему, згідно якої відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та /або ЩМАС від місця виробництва/постачання до місця доставки не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування а/б сумішей не повинен перевищувати трьох годин. При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» встановлено, що надана транспортна схема, де вказана відстань перевезення 17,0 км в населеному пункті та 106,0 км поза населеним пунктом, не відповідає дійсним розрахункам наданим Учасником згідно наданого маршруту транспортування, зазначеному у транспортній схемі. Замовник розглянувши тендерну пропозицію Учасника та перевіривши наявну інформацію спеціалістами Замовника було виявлено, що згідно, вказаної в транспортній схемі відстані перевезення в населеному пункті дорівнює 39,1 км, поза населеним пунктом 140,8 км, що дорівнює 4,4 години, та не відповідає умовам тендерної документації, де чітко вказана відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та /або ЩМАС від місця виробництва/поставки до місця доставки не повинна перевищувати 3 годин. Інформація щодо перевірки найкоротшої відстані мережею автомобільних доріг є загальнодоступною та загальноприйнятою в мережі інтернет за допомогою Google Карти, учасник зазначив недостовірну інформацію яка є суттєвою при оцінки кваліфікаційних критеріїв. Згідно п.4 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, тобто Учасник свідомо надав інформацію, недостовірність якої є суттєвою при кваліфікаційному аналізі.
Згідно умовам тендерної документації, а саме додатку 2.4 до тендерної документації Учасник повинен надати транспортну схему, згідно якої відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та /або ЩМАС від місця виробництва/поставки до місця доставки не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування а/б сумішей не повинен перевищувати трьох годин. При розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» встановлено, що надана транспортна схема, де вказана відстань перевезення 6,2 км в населеному пункті та 11,8 км поза населеним пунктом, не відповідає дійсним розрахункам наданим Учасником згідно наданого маршруту транспортування, зазначеному у транспортній схемі. Замовник розглянувши тендерну пропозицію Учасника та перевіривши наявну інформацію Учасника спеціалістами Замовника було виявлено, що згідно, вказаної в транспортній схемі відстань перевезення в населеному пункті дорівнює 39,1 км, поза населеним пунктом 140,8 км, що дорівнює 4,3 години, та не відповідає умовам тендерної документації, де чітко вказано відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та /або ЩМАС від місця виробництва/поставки до місця доставки не повинна перевищувати 3 годин. Інформація щодо перевірки найкоротшої відстані мережею автомобільних доріг є загальнодоступною та загальноприйнятою в мережі інтернет за допомогою Google Карти, учасник зазначив недостовірну інформацію яка є суттєвою при оцінки кваліфікаційних критеріїв. Згідно п.4 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, тобто Учасник свідомо надав інформацію, недостовірність якої є суттєвою при кваліфікаційному аналізі.
Замовником було виконані всі вимоги АМКУ відповідно до рішення 12314-р/пк-пз від 22.06.2020 р. Постійно діючої Адміністративної Колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Учасники ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» не оскаржували дії Замовника в АМКУ, отже Замовник діє в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», де Законом передбачено відхилення тендерних пропозицій згідно ст.30 частина 1 пункт 4 тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Буд Регіон» встановлено: для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт наданий договір №40 від 07.04.2017р. на капітальний ремонт дороги по вул. Волгоградській (від вул. Меркулова до вул. Володимира Великого) в м. Кривому Розі (категорія автомобільної дороги магістральна).
Наданий договір не являється аналогічним згідно умов тендерної документації, тим самим документально не підтверджений досвід виконання переліку аналогічних послуг, що визначені тендерною документацією.
Протоколом № 17 визначено: відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Буд Регіон» згідно п.1 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Енергетичне-дорожнє будівництво» встановлено:
-до наданого договору оренди транспорту ФОП Назарян Лусіне Гаспарівна свідоцтво на реєстрацію не завірено нотаріально, як це зазначено умовами тендерної документації;
- відсутній гарантійний лист ФОП;
- в транспортній схемі відсутній перелік автодоріг, вулиць з зазначенням довжини відрізків маршруту транспортування асфальтобетонної суміші;
- відсутній лист-згода (додаток №8 до тендерної документації)
Згідно з інформацією роздрукованою з відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним на сьогоднішній час, та інформацією, яка була надана Учасником, підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно із положеннями ст. 17 Закону відсутні.
Протоколом № 17 визначено: відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Буд Регіон» згідно п.1 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону.
Номер:
6460e25c9c01433497f6686690eff862
Назва:
Відповідь на висновок
Дата опублікування:
12.08.2020 12:47
Опис:
Начальнику
Управління Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області
Л. Цандековій
Про розгляд висновку
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області розглянула висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області про результати моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро - Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 112+608– км 127+110 (45233142-6 ремонт доріг)» (дата публікації від 06.08.2020 року) та повідомляє наступне.
Моніторинг проведено Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області на підставі наказу цього Управління від 15.07.2020 №43 «Про початок моніторингу».
Підставою для проведення моніторингу, згідно вказаного наказу, розміщеного в електронній системі закупівель, зазначено частину другу статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року №3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року №161.
При цьому, слід зазначити, що стаття 71 у Законі України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, взагалі відсутня, Закон містить всього 44 статті, а порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель регулюється ст.8 зазначеного Закону.
Пунктом 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області визначені повноваження начальника Управління, який, зокрема, організовує та забезпечує виконання управлінням відповідно до актів законодавства, наказів Держаудитслужби та Східного офісу, а також доручень керівництва Держаудитслужби та Східного офісу; забезпечує проведення державного фінансового аудиту, перевірки закупівель, інспектування (ревізії), моніторингу закупівель.
Проте, згідно з п.1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби України від 02.06.2016 №23, із змінами, утворені як структурні підрозділи Східного офісу управління в Донецькій, Запорізькій та Кіровоградській областях здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. На території Дніпропетровської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу.
Пунктом 3 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року №3, із змінами, також зазначено, що основним завданням управління є реалізація повноважень Офісу на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Ні Положення про Східний офіс, ні Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області не містить будь-яких виключень щодо здійснення управлінням у відповідній області державного фінансового контролю на територіях інших адміністративно-територіальних одиниць.
Пунктом 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області такі повноваження на підставі наказу або доручення Східного офісу або Держаудитслужби також не надані. Крім того, у наказі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 15.07.2020 №43 «Про початок моніторингу, посилання на накази та доручення Східного офісу або Держаудитслужби, як підставу для проведення моніторингу, відсутні.
Таким чином, у Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області відсутні законодавчо визначені повноваження щодо здійснення моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро - Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 112+608– км 127+110 (45233142-6 ремонт доріг)», складання висновку про результати моніторингу та висування вимог (зобов’язань) щодо усунення встановлених, на думку Управління, порушень законодавства у сфері публічних закупівель.