-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів з водієм (транспортні послуги)
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Номер:
7c422a4880a34b20aef08013fafd2286
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-02-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.03.2020 00:00
Період моніторингу:
02.03.2020 18:06 - 24.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-01-10-000579-c 10.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення частини другої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 15.01.2020 № 7, тендерну пропозицію державного підприємства «Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України» (далі – ДП «Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України») протокол засідання тендерного комітету від 28.01.2020 № 10, повідомлення про намір укласти договір від 28.01.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, Орган оскарження) від 12.02.2020 № 2632-р/пк-пз, договір про закупівлю від 12.02.2020 № 21.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації на підтвердження відповідності тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі установив вимогу щодо надання інформації та документів згідно з додатком № 3 тендерної документації (пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації).
Так у розділі 5 додатку № 3 тендерної документації Замовник установив умови надання послуг, які передбачають зокрема, компенсацію шкоди заподіяної здоров’ю та майну пасажирів.
Водночас учасник ДП «Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України» у складі пропозиції надав інформацію згідно з додатком № 3 тендерної документації, яка не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації), оскільки не містить відомостей про умови щодо компенсації шкоди заподіяної здоров’ю та майну пасажирів.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним Договір.
Крім того моніторингом установлено, що 07.02.2020 в електронній системі закупівель оприлюднено скаргу до Органу оскарження, яка 12.02.2020 Колегією АМКУ (рішення від 12.02.2020 № 2632-р/пк-пз) залишена без розгляду.
Згідно з частиною восьмою статті 18 Закону розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним зокрема, у разі його укладання з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
При цьому Замовник 12.02.2020 (день оприлюднення рішення Колегією АМКУ) уклав договір про закупівлю, який є нікчемним у розумінні Закону, оскільки укладений з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону.
Період усунення порушень:
13.03.2020 17:51 - 28.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.03.2020 17:51
Оскарження висновку в суді
Опис:
подано позовну заяву від 25.03.2020 №2432-03/90 до Окружного адміністративного суду м.Києва
Дата публікації:
27.03.2020 15:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України надає пояснення щодо аудиторського висновку проведення моніторингу за предметом закупівлі 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів з водієм (транспортні послуги) від 13 березня 2020 року.
Стосовно невідповідності наданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації:
Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження відповідності тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі передбачено надання інформації та документів згідно з додатком № 3 тендерної документації. Відповідно до розділу 5 додатку № 3 тендерної документації передбачено надати інформацію щодо компенсації шкоди заподіяної здоров’ю та майну пасажирів.
У складі тендерної пропозиції надано копії полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, де пунктом 4 передбачено страхова сума на одного потерпілого за шкоду заподіяну життю і здоров’ю та страхова сума за шкоду заподіяну майну.
Відповідно до пункту 3 розділу V тендерної документації зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника відноситься до формальних (несуттєвих) помилок.
Щодо своєчасності укладання договору про закупівлю:
Згідно з частиною восьмою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону. Разом з тим, згідно рішення Колегії АМКУ від 12.02.2020 № 2632-р/пк-пз скарга залишена без розгляду. Проте, у розумінні Закону саме прийняття скарги до розгляду зупиняє перебіг строків укладання договору.
Таким чином, договір про надання послуг від 12.02.2020 №21 укладено на 15 день з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір у відповідності до вимог Закону.
Дата публікації звіту:
17.03.2020 10:25