-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів з водієм (транспортні послуги)
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
10.01.2020 11:18 - 21.01.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на неправомірні дії замовника
Номер:
1ff24715ac6049e8b124a3e91c98ad86
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-10-000579-c.b4
Назва:
Скарга на неправомірні дії замовника
Скарга:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасника ДП "Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів" не відповідають вимогам тендерної документації, а саме відсутність документів у водіїв що вимагаються Замовником.
Пунктом 3в Додатку 3 “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” до Тендерної документації щодо закупівлі за предметом 60170000-0 “Прокат пасажирських транспортних засобів з водієм(транспортні послуги)” затвердженої рішенням Тендерного комітету Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 10.01.2020 року(далі – ТД, тендерна документація) Замовником встановлено вимогу про те, що “водії повинні мати (в підтвердження надаються копії нижчезазначених документів, завірених в установленому порядку): діючу довідку про проходження періодичного медичного огляду, у тому числі що підтверджує проходження наркологічного огляду та огляду психіатра”.
Всі водії Учасника мають лише діючу довідку про проходження періодичного медичного огляду, та Учасником не було надано копії документів, завірених в установленому порядку, що підтверджують проходження наркологічного огляду та огляду психіатра.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 07.02.2020 22:35
- Скарга на ТК.docx 07.02.2020 22:35
- Платіжне доручення.pdf 07.02.2020 22:35
- Рішення від 12.02.2020№ 2632.pdf 12.02.2020 14:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.02.2020 22:35
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.02.2020 14:21
Вимога
Без відповіді
Невідповідність Учасника ДП “Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України” технічним, якісним та кількісним характеристикам. а саме відсутність копій документів у водіїв що підтверджують проходження наркологічного огляду та огляду психіатра
Номер:
bbbb8f7e76a44199a7c96a05d7ab68eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-10-000579-c.b5
Назва:
Невідповідність Учасника ДП “Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України” технічним, якісним та кількісним характеристикам. а саме відсутність копій документів у водіїв що підтверджують проходження наркологічного огляду та огляду психіатра
Вимога:
Пунктом 3в Додатку 3 “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу про те, що “водії повинні мати (в підтвердження надаються копії нижчезазначених документів, завірених в установленому порядку): діючу довідку про проходження періодичного медичного огляду, у тому числі що підтверджує проходження наркологічного огляду та огляду психіатра”.
Всі водії Учасника мають лише діючу довідку про проходження періодичного медичного огляду, та Учасником не було надано копії документів, завірених в установленому порядку, що підтверджують проходження наркологічного огляду та огляду психіатра.
Відповідно до пунктів 2.2 та 2.3 Розділу ІІ Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерством внутрішніх справ України від 31.01.2013 № 65/80:
2.2. Попередній (періодичний) медичний огляд включає в себе: загальне обстеження спеціалістами медичної комісії, лабораторне і функціональне обстеження (загальний аналіз крові та сечі, аналіз крові на цукор, ЕКГ, обстеження гостроти й полів зору, обстеження вестибулярного апарату, визначення групи крові та резус-фактора). В окремих випадках для уточнення діагнозу спеціалістами медичної комісії особі призначаються індивідуальні додаткові обстеження. При проведенні медичного огляду враховуються результати обов'язкового профілактичного наркологічного огляду особи та дані щодо перебування її на психіатричному обліку за місцем проживання.
2.3. За результатом попереднього (періодичного) медичного огляду медична комісія видає Медичну довідку.
Тобто, при проходженні періодичного медичного огляду водіїв враховуються результати обов’язкового наркологічного огляду. Проте Замовник вимагає копію документу що підтверджує проходження наркологічного огляду. Таким документом згідно наказу МОЗ України № 583 “Про затвердження технічних описів бланків до деяких форм облікової документації” є “Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду” форма № 140/о, який видається на два роки. Також при проходженні періодичного медичного огляду водіїв лише враховуються дані щодо перебування особи на психіатричному обліку за місцем проживання, а огляд психіатра не відбувається. Замовник же вимагає копію документу що підтверджує огляд психіатра. Таким документом згідно наказу МОЗ України № 583 “Про затвердження технічних описів бланків до деяких форм облікової документації” є “Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів” форма № 122-2/о, що видається на два роки.
Враховуючи викладене, пропозиція ДП “Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України” не відповідає умовам тендерної документації та Учасник належним чином не підтвердив свою відповідність встановленим вимогам у статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” кваліфікаційним критеріям та вимогам Замовника.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника та приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії замовника щодо акцептування Учасника без необхідних документів та інформації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2020 22:53
Вимога
Є відповідь
ДП "Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України" має бути дискваліфіковане
Номер:
f28be594ec134b2c911da5e2fb42f6ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-10-000579-c.b3
Назва:
ДП "Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України" має бути дискваліфіковане
Вимога:
Згідно пункту 3в Додатку 3 водій повинен мати (в підтвердження надаються копії нижчезазначених документів,
завірених в установленому порядку):
- посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами
відповідної категорії національного або міжнародного зразку, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.1992 № 47 «Про затвердження зразків
національних та міжнародного посвідчень водіїв і документів, необхідних для
реєстрації транспортних засобів»;
- діючу довідку про проходження періодичного медичного огляду, у тому числі що
підтверджує проходження наркологічного огляду та огляду психіатра;
Жоден водій ДП "Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України" не має документів що підверджують проходження наркологічного огляду та огляду психіатра. Згідно наказу МОЗ України № 583 від 08.07.2013 року водії мають проходити наркологічний огляд та огляд психіатра раз в два роки. В підтвердження цього має бути надана Медична довідка про проходження обов'язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду.
Тобто, ДП "Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України" не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Сподіваюсь що ви просто не помітили відсутність цих документів та виправите цю помилку
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 16 від 06.02 20 (Відповідь автотранспорт).doc 06.02.2020 17:58
Дата подачі:
04.02.2020 22:47
Вирішення:
Відповідно до п. п. 2.2 та 2.3 Розділу ІІ Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерством внутрішніх справ України від 31.01.2013 № 65/80
2.2. Попередній (періодичний) медичний огляд включає в себе: загальне обстеження спеціалістами медичної комісії, лабораторне і функціональне обстеження (загальний аналіз крові та сечі, аналіз крові на цукор, ЕКГ, обстеження гостроти й полів зору, обстеження вестибулярного апарату, визначення групи крові та резус-фактора).
В окремих випадках для уточнення діагнозу спеціалістами медичної комісії особі призначаються індивідуальні додаткові обстеження. При проведенні медичного огляду враховуються результати обов'язкового профілактичного наркологічного огляду особи та дані щодо перебування її на психіатричному обліку за місцем проживання.
2.3. За результатом попереднього (періодичного) медичного огляду медична комісія видає Медичну довідку.
Ураховуючи те, що без наявності обов'язкового профілактичного наркологічного огляду особи та даних щодо перебування її на психіатричному обліку за місцем проживання, медична довідка не видається, вважаємо, що надані МЕДИЧНІ ДОВІДКИ у складі тендерної пропозиції Учасника - ДП “Автопідприємство господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України” задовольняють вимогу Замовника в частині підтвердження проходження наркологічного огляду та огляду психіатра.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не відповідають вимогам пунктів 1, 2 та 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року із змінами та доповненнями
Номер:
845d3de8b9614f319a850e54e25a4b41
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-10-000579-c.c2
Назва:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не відповідають вимогам пунктів 1, 2 та 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року із змінами та доповненнями
Вимога:
Ще раз вимагаю в Пункті 1 "Загальні вимоги" у Додатку 3 до тендерної документації відмінити норму обмеження обєму двигуна так як Згідно пункту 5.2 Додатку 6 до Тендерної документації витрати на паливо-мастильні матеріали, заміну гуми, миття автомобіля і чищення салону, поточне обслуговування та ремонт автомобіля, тощо здійснюється за рахунок Виконавця. Тобто такі обмеження ніяким чином не впливають на затрати Замовника а лише порушують принцип рівного доступу всіх Учасників до процедури закупівлі. Ми прорахували максимальні затрати при максимальному пробігу згідно з об''ємом двигуна наших авто. Бюджет закупівлі достатній для нашої участі. Замовник не має ніяких ризиків. Крім того перший етап закупівлі "60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів з водієм (транспортні послуги)" яку проводило Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сілького господарства України 20.12.2019 року не передбачало такого обмеження, а тут вже з'явилося. в іншому випадку ми будемо змушені звертатися в Антимонопольний комітет України. Крім того, в свідоцтві про реєстрацію транспортних засобів об'єм двигуна зазначається в кубічних сантиметрах. У вас вказано в межах 1,798 м³ - 1,984 м³. Якщо перевести метри кубічні в сантиметри кубічні то вийде в межах 1798000 см³ - 1984000 см³. Автомобілів з таким об'ємом двигуна не існує. Тому жоден учасник не зможе відповідати цим критеріям.
Крім того в тендерну документацію необхідно внести такі зміни:
- в пункті 4.4 розділу I "Загальні положення" необхідно вказати дату початку договору оскільки без конкретної дати початку договору неможливо визначити кількість робочих годин в рік. В результаті це не дозволяє сформувати таблицю "Цінова пропозиція" Додатку 4 до тендерної документації а також Додаток 1 до Договору.
- згідно з ринковими умовами які склалися на ринку прокату пасажиських транспортних засобів з водієм вартість послуг в місті Києві наприклад, формується лише з вартості машино-години без вартості 1 км пробігу(державні транспортні компанії рахують ціну за радянським зразком) тому необхідно дозволити учасникам формувати таблицю "Цінова пропозиція" Додатку 4 до тендерної документації а також Додаток 1 до Договору в довільній формі, а не зобов'язувати рахувати вартість послуг сумуючи вартість машино-години та 1 км пробігу.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 7 від 15 01 20 (вимога 2 (транспорт)).doc 16.01.2020 12:59
Дата подачі:
14.01.2020 13:14
Вирішення:
До тендерної документації буде внесено зміни в частині, що стосується одиниці виміру об’єму двигуна.
Щодо конкретної дати укладання договору, повідомляємо, що вона залежить виключно від етапів проходження процедури через електронну систему закупівель.
Разом з тим, інформуємо, що форма тендерної пропозиції розроблена та затверджена Замовником виходячи з особливостей та специфіки діяльності керівництва Міністерства. Така форма є обов’язковою для заповнення усіма Учасниками процедури.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не відповідають вимогам пунктів 1, 2 та 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року із змінами та доповненнями
Номер:
aa672db5912143e986bcd84e280c282e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-10-000579-c.c1
Назва:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не відповідають вимогам пунктів 1, 2 та 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року із змінами та доповненнями
Вимога:
Пункт 1 "Загальні вимоги" Додатку № 3 до Тендерної документації встановлює обмеження об'єму двигуна. Згідно пункту 5.2 Додатку 6 до Тендерної документації витрати на паливо-мастильні матеріали, заміну гуми, миття автомобіля і чищення салону, поточне обслуговування та ремонт автомобіля, тощо здійснюється за рахунок
Виконавця. Тобто такі обмеження ніяким чином не впливають на затрати Замовника а лише порушують принцип рівного доступу всіх Учасників до процедури закупівлі.
Тому вимагаю скасувати обмеження об''єму двигуна з метою усунення дискримінації учасників
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 6 від 13.01 20 (Відповідь автотранспорт).doc 14.01.2020 11:33
Дата подачі:
10.01.2020 21:12
Вирішення:
Тариф на транспортні послуги формується із витрат Учасника, у тому числі і витрат на паливно-мастильні матеріали. Витрати пального, як одна із основних складових транспортних послуг, на пряму залежать від об’єму двигуна. В зв’язку із щільним графіком використання автомобіля Міністром Мінекономіки (вихідні і святкові дні, а також часті відрядження за межі міста), очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована до кінця року виходячи із об’єму двигуна автомобіля 1,8-2,0 м³. Бюджетні асигнування, виділені на 2020 рік в сумі 1 100 000,00 грн.
Автомобіль з більшим об’ємом двигуна потребує більшого використання паливно-мастильних матеріалів, а це в свою чергу впливає на формування тарифу, а також цінову пропозицію в цілому. Тому, існує ризик для Замовника, що виділених бюджетних коштів не вистачить до кінця 2020 року.
Статус вимоги:
Відхилено