-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення охорони майна на стаціонарних об"єктах та охорони майна (об"єктів) рухомого складу (трамваї, тролейбуси, електробуси), який знаходиться на маршрутах, та здійснення контролю за оплатою проїзду пасажира та перевезення багажу в міському електротранспорті)
Послуги із забезпечення охорони майна на стаціонарних об"єктах та охорони майна (об"єктів) рухомого складу (трамваї, тролейбуси, електробуси), який знаходиться на маршрутах, та здійснення контролю за оплатою проїзду пасажира та перевезення багажу в міському електротранспорті) Джерело фінансування - обігові кошти /внески до статутного фонду
Торги відмінено
3 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
Номер:
2c8c98d2fb9f4ecb89307cf6841da7dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-08-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2019 00:00
Період моніторингу:
08.11.2019 16:33 - 30.11.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.11.2019 № 194
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 08.11.2019 № 194
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-11-003261-b 11.10.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами відповідності тендерної документації вимогам Закону та порядку її оприлюднення встановлено порушення вимог статтей 25, 28, а також частини 2 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Відповідно до опублікованої 02.12.2019 Замовником інформації (протокол засідання тендерного комітету № 366 від 02.12.2019) на виконання рішення Органу оскарження № 17628-р/пк-пз від 28.11.2019 (оприлюднене у системі «Prozorro» 03.12.2019) та відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник відмінив торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2019 року.
Моніторинг закупівлі було зупинено з 14.11.2019 по 02.12.2019 відповідно до частини 14 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з розглядом Органом оскарження скарги за ID: UA-2019-10-11-003261-b.b2.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Львівелектротранс» (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-10-11-002651-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; повідомлення про внесення змін до тендерної документації; тендерну документацію зі змінами.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації Замовника щодо подання документів згідно Додатку 4 «Технічне завдання» тендерної документації вказано, що після проведення аукціону учаснику-переможцю необхідно завантажити скановану копію з текстом технічного завдання та остаточною ціною за результатами аукціону.
Згідно із статтею 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації.
Абзацом 4 частини 5 статті 28 Закону визначено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів.
Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо подання учасником-переможцем скан-копії з текстом технічного завдання та остаточною ціною після кінцевого строку подання тендерних пропозицій суперечить нормам статей 25, 28 Закону.
На порушення вимог частини 2 статті 23 Закону Замовником, при внесенні змін до тендерної документації (16.10.2019), положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних.
З врахуванням розгляду постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) скарги ТОВ «БАРТКА 1» від 10.11.2019 № UA-2019-10-11-003261-b.b2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та прийняття відповідного рішення (інформація по резолютивну частину рішення Органу оскарження опублікована 30.11.2019, рішення Органу оскарження оприлюднене 03.12.2019), моніторинг закупівлі щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до опублікованої 02.12.2019 Замовником інформації (протокол засідання тендерного комітету № 366 від 02.12.2019) на виконання рішення Органу оскарження № 17628-р/пк-пз від 28.11.2019 (оприлюднено у системі «Prozorro» 03.12.2019) та відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник відмінив торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини 4 статті 22 Закону не проводився.
Період усунення порушень:
05.12.2019 13:05 - 20.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
05.12.2019 13:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету
України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №
17628-р/пк-пз від 28.11.2019 р. (інформація про резолютивну частину рішення оприлюднено
у системі «Prozorro» 30.11.2019 р.) та Висновку Західного офісу Держаудитслужби України
про результати моніторингу закупівлі UA-2019-10-11-003261-b (опублікованому у системі
«Prozorro» 05.12.2019 р.) Замовник відповідно до абз.2.ч.1.ст31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
відмінив торги UA-2019-10-11-003261-b на закупівлю Послуг із забезпечення охорони майна
на стаціонарних об*єктів та охорони майна (об*єктів) рухомого складу (трамваї, тролейбуси,
електробуси), який знаходиться на маршрутах, та здійснення контролю за оплатою проїзду
пасажира та перевезення багажу в міському електротранспорті у звꞌязку із неможливістю
усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань
публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
17.12.2019 15:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
Опис:
На виконання висновку про результати моніторингу Замовник відмінив торги
Дата публікації:
26.03.2020 17:22
Запити/Пояснення
Номер:
e4a0d6b31ef24594ad5d95e0e8fcd0b4
Назва:
Про зупинення моніторингу
Дата опублікування:
14.11.2019 11:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.11.2019 № 197
Львів
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2019-10-11-003261-b.b2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2019-10-11-003261-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 11 жовтня 2019 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 08 листопада 2019 року № 194 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Роман КРОЛЯК
Номер:
64000fe71d9249d8b44780a4e35ce813
Назва:
Про поновлення моніторингу
Дата опублікування:
03.12.2019 10:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.12.2019 № 212
Львів
Про поновлення рішення
про початок моніторингу
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, і з огляду на опублікування рішення органу оскарження за результатами розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2019-10-11-003261-b.b2,
НАКАЗУЮ:
Поновити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2019-10-11-003261-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 11 жовтня 2019 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 08 листопада 2019 року № 194 «Про початок моніторингу закупівель», у зв’язку з опублікуванням 30.11.2019 рішення органу оскарження з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2019-10-11-003261-b.b2.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ