-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Звукове обладнання
Завершена
13 661 766.00
UAH з ПДВ
Номер:
4e90367c762749cbbd10c1190cdac045
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-22-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.12.2025 00:00
Період моніторингу:
22.12.2025 11:58 - 13.01.2026 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.12.2025 №80-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.12.2025 №80-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-11-21-009725-a 21.11.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
32bee4dc10e14f29a1bd8524eb74ee06
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
23.12.2025 13:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Звукове обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-21-009725-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
302ff9b29bd74042ad740bebed36b3d1
Назва:
У відповідь на Запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 23.12.2025р
Дата опублікування:
26.12.2025 11:10
Опис:
У відповідь на Запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській
області Державна організація «Івано-Франківський національний академічний драматичний театр ім. Івана Франка»(далі – Замовник) повідомляє наступне.
Так, 21.12.2025р Замовником оголошено відриті торги з особливостями на закупівлю Звукового обладнання (код ДК 021:2015 32340000-8 Мікрофони та гучномовці). Передумовою проведення процедури закупівлі слугувала Службова записка начальника звукорежисерського відділу Вірстюка С.М., згідно якої наявне звукове обладнання Замовника вже застаріле та не відповідає технічним вимогам сучасних постановок, не дозволяє якісно супроводжувати покази вистав, особливо у випадках складних сценічних рішень, музичних фрагментів чи необхідності точного звукокерування. Основними проблемами є: недостатня потужність акустичних систем для великої зали, недостатній функціонал мікшерного пульта, відсутність сценічного моніторингу та контролю за ним й своєчасного обслуговування заходів. Оновлення обладнання забезпечить стабільний, сучасний та професійний рівень звукового оформлення (копія додається).
Замовником під час визначення очікуваної вартості закупівлі враховано Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі — Примірна методика), та проведено моніторинг цін на відповідні товари на ринку, шляхом отримання 3 комерційних (цінових) пропозицій від потенційних постачальників на умовах, визначених Замовником, та з дотриманням технічних вимог до предмета закупівлі. Відтак, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики при проведенні моніторингу цін для визначення очікуваної вартості на закупівлю були проведено моніторинг цін в мережі інтернет. В результаті тримано три комерційні пропозиції від «VGD PROJECT SIA», «Audio Plus sp. z o. o.» та ТОВ «ХЕМПТОНС ТРЕЙД». На основі отриманих відповідей у перерахунку на національну одиницю за курсом НБУ на дату надання комерційних пропозицій (18.11.2025 року- 48,7872грн; 19.11.2025 р-48,7914грн) Замовником сформовано очікувану вартість предмета закупівлі (копії комерційних пропозицій додаються).
Замовником розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) за посиланням на сторінку власного веб-сайту https://www.dramteatr.if.ua/wp-content/uploads/2025/11/zvukove-obladnannya.pdf .