-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114» (Коригування) (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 15 днів назад
280 996 704.00
UAH з ПДВ
Номер:
b246c9b0bd7d44a987ca9bdb64611e06
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-12-02-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2025 00:00
Період моніторингу:
02.12.2025 17:43 - 24.12.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
НАКАЗ
02.12.2025 № 78-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з Додатку тдо наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-10-23-007828-a 23.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
5bd673e1a7344ffe8b1b927067f5c374
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.12.2025 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114» (Коригування) (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)», очікуваною вартістю 280 996 704,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-23-007828-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
87c24b0a818d4fa3a76dca98b5ca6032
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
08.12.2025 15:27
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Номер:
2a7880a80e6248d6bc7072bd72f8529d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.12.2025 17:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114» (Коригування) (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)», очікуваною вартістю 280 996 704,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-23-007828-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Які зміни внесено до тендерної документації (та/або оголошення про проведення відкритих торгів), оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 04.11.2025 у порівнянні з версією тендерної документації (та/або оголошення про проведення відкритих торгів), оприлюдненою 23.10.2025, та з яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
006fae1ee87b4202bed84996a923ab60
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
08.12.2025 15:32
Опис:
Внесення змін
Номер:
83d7d8bc183546b9874b4b0ac9fa8f34
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.12.2025 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114» (Коригування) (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)», очікуваною вартістю 280 996 704,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-23-007828-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з пунктом 4.3 додатку № 12 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники торгів повинні надати «…Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації:.. підсумкова відомість ресурсів з зазначенням в обґрунтуванні ціни характеристики найменування матеріального ресурсу (в разі відсутності характеристики в найменуванні матеріального ресурсу відповідно до технічного завдання) та країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції…».
Згідно з інформацію, розміщеною в електронній системі закупівель, Замовником відхилено тендерні пропозиції ТОВ «СС-БІЛДКОМПАНІ», КОНСОРЦІУМ «ОБП», КОНСОРЦІУМ «РЕНЕСАНС УКРАЇНА», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОЛМАКС», у тому числі на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, зокрема учасниками торгів не дотримано вимоги пункту 4.3 додатку № 12 до тендерної документації, оскільки надані у складі тендерних пропозицій вищезазначених учасників підсумкові відомості ресурсів не містили характеристики на окремі позиції найменування матеріального ресурсу та устаткування, країну походження товару.
Замовником 12.12.2025 визначено переможцем процедури закупівлі ПП «СЕМИДАР» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ПП «СЕМИДАР».
У складі тендерної пропозиції ПП «СЕМИДАР» надано підсумкову відомість ресурсів (файл «договірна ціна_розрахунки до неї.zip»), в якій не зазначено характеристики на окремі позиції найменування матеріального ресурсу та устаткування, а саме: пункти 44 (самовирівнювальна суміш), 95 (шпатлівка), 136 (клеюча суміш для керамічної плитки), 161 (грунтовка бітумна), 167 (листи гіпсокартонні), 245 (очіс льняний), 411 (білило густотерте цинкове), 500 (герметик стійкий до дії води і навколишнього середовища), 799 (кисень технічний газоподібний), 815 (лампи розжарювання), 1043 (вішалка для відвідувачів), 1059 (сокира), 1064 (ліхтарь акумуляторний переносний), 1065 (неадресний протипожежний тепловий сповіщувач для вибухонебезпечних приміщень), 1066 (пристрій для ручного запуску пожежогасіння), 1069 (психометр з психометричними таблицями), 1074 (пила-ножівка по дереву), 1075 (пристрій аварійного зупинення пожежогасіння), 1077 (пристрій аварійного зупинення пожежогасіння), 1078 (молоток), 1079 (термометр кліматичний), 1086 (плоскогубці).
Надати пояснення (разом з підтверджуючими документами, нормативно-правовими актами, з посиланням на норми законодавства) з яких причин не відхилено тендерну пропозицію ПП «СЕМИДАР» на підставі невиконання учасником вимог технічного завдання до предмету закупівлі, зокрема пункту 4.3 додатку № 12 до тендерної документації?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
975adadfcfce4979ac8cf409d189b050
Назва:
Наказ про призупинення моніторингу
Дата опублікування:
22.12.2025 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.12.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
НАКАЗ
22.12.2025 № 83-З
Чернігів
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами) з огляду на прийняття до розгляду органом оскарження скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2025-10-23-007828-a.c3,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-10-23-007828-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 02 грудня 2025 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 02 грудня 2025 року № 78-З «Про початок моніторингу процедур закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о. начальника управління Олена БОНДАРЕНКО
Номер:
493d5bc28fc24263a1eba72a05638413
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
24.12.2025 08:02
Опис:
Триває оскарження переможця АМКУ.