• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 55321000-6 «Послуги з готування їжі» (Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області)

Торги відмінено

67 920 354.00 UAH без ПДВ
Номер: 01ea7fb3dcc444a283942f81de414443
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-16-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 16.10.2025 16:46 - 06.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.10.2025 № 89-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.10.2025 № 89-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-09-11-009821-a 11.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 930-19-69, i.a.manchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм абзацу п’ятого підпункту 1 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44, пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї із змінами (далі – Тендерна документація), реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС Україна» (далі – ТОВ «РАМЕДАС Україна»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2025 №30, від 10.10.2025 №31, протоколи розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця від 11.10.2025 №№ 32,33,34, протоколи засідання уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції переможця від 16.10.2025 №№ 35,36,37, протокол засідання уповноваженої особи управління соціального захисту населення Сарненської райдержадміністрації про визнання закупівлі такою, що не відбулася від 17.10.2025 №38, скаргу учасника ТОВ «РАМЕДАС Україна» від 25.09.2025 №UA-2025-09-11-009821-a.b1 (прийнята до розгляду відповідно до рішення Органу оскарження - Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження, Комісія АМКУ) від 29.09.2025 №14716-р/пк-пз), рішення Комісії АМКУ від 06.10.2025 №15107-р/пк-пз (опубліковане 08.10.2025), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника з додатками від 17.10.2025 та 20.10.2025. Відповідно до рішення Органу оскарження від 06.10.2025 №15107-р/пк-пз ТОВ «РАМЕДАС Україна» відмовлено у задоволенні скарги від 25.09.2025 № UA-2025-09-11-009821- a.b1. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Проведеним аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі - Положення), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). При цьому, Замовником оприлюднені зміни до тендерної документації розміщені в електронній системі закупівель не у машинозчитувальному форматі, а у форматі PDF, чим не дотримано вимоги пункту 54 Особливостей. Проведеним аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Так, в Додатку 2 «Технічна специфікація» до Тендерної документації (далі – Додаток 2) Замовником викладено інформацію про необхідні якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, послуги з харчування дітей по трьох вікових категоріях полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням (обід), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та виділеного бюджетного фінансування, у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.11 № 116. Також, в Додатку 2 зазначено, що Учасник, для підтвердження відповідності технічним вимогам предмету закупівлі, повинен надати, зокрема, розроблене та погоджене в Сарненському управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області примірне чотиритижневе сезоне меню для харчування дітей. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» (лоти №№1,2,3) відсутнє розроблене та погоджене в Сарненському управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області примірне чотиритижневе сезонне меню для харчування дітей (обід). При цьому, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» (лоти №№1,2,3) наявне примірне чотиритижневе сезонне меню (сніданки), погоджене начальником Сарненського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області (далі - Меню), що не передбачено вимогами Додатку 2. Слід зауважити, що, відповідно до вимог пункту 13 «Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 організація харчування у закладах освіти та закладах оздоровлення та відпочинку здійснюється з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Так, «Нормами харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 (далі – Норми харчування) визначено орієнтовну кількість калорій на сніданок, обід та вечерю для різних вікових груп. Для кожної вікової групи енергетична цінність обіду більша за енергетичну цінність сніданку (таблиця 1 пункту 3 Норм харчування). Водночас, калорійність для різних вікових груп згідно Меню не відповідає (є меншою) вимогам таблиці 1 пункту 3 Норм харчування для обіду. Крім того, в пунктах 4 (таблиця 2), 5 (таблиця 3) та 6 (таблиця 4) Норм харчування визначено орієнтовну кількість білків, жирів та вуглеводів на сніданок, обід та вечерю для різних вікових груп. Для кожної вікової групи кількість білків, жирів та вуглеводів (грамів) на обід є більшою ніж кількість білків, жирів та вуглеводів (грамів) на сніданок для відповідної вікової групи. Водночас, кількість білків, жирів та вуглеводів (грамів) в готових стравах згідно Меню (лоти №№1,2,3) не відповідає (є меншою) вимогам таблиці 2 пункту 4, таблиці 3 пункту 5, таблиці 4 пункту 6 Норми харчування. Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. З огляду на вищенаведене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» підлягала відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей). Водночас, Замовником в порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей відмінено рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2025 №30) та, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.10.2025 №31, надано ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» 24 години для приведення у відповідність примірного чотиритижневого сезонного меню на осінь 2025. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, Замовником в порушення вимог пункту 43 розмістив вимогу про усунення невідповідностей щодо відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (відсутність примірного чотиритижневого сезонного меню для харчування дітей (обід). При цьому, учасник ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» не усунув вищевказані невідповідності та, відповідно до протоколів розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця від 11.10.2025 №№32,33,34, Замовником визначено його переможцем торгів (лот №№1,2,3), чим не дотримано вимоги абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення. При цьому, листом від 17.10.2025 № 01/32-03-2039 (оприлюднено замовником в електронній системі у складі пояснення) Замовник не заперечує факти виявлених порушень при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА». В ході моніторингу Замовником 17.10.2025, згідно Протоколу відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся UA-2025-09-11-009821-a відмінено закупівлю в зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 23.10.2025 15:37 - 06.11.2025 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2025 15:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення про усунення порушень, виявлених за результатами моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту: 23.10.2025 16:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 24.10.2025 10:44

Запити/Пояснення