• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Харвестери

Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.

Торги відмінено

1 355 000.00 EUR без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 775.00 EUR
Номер: 5ccf93ab05074fa9bc881d1a57f2ef00
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-11-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.11.2025 14:45 - 03.12.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 291 Київ № 10.11.2025 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 44 UA-2025-08-28-011144-a 28.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.m.petrovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІБІС МОТОР» установлено порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: _____
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.08.2025 зі змінами від 08.09.2025 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ІБІС МОТОР» (далі – ТОВ «ІБІС МОТОР»), вимога про усунення невідповідностей до 23.09.2025, повідомлення про намір укласти договір від 25.09.2025, протокольне рішення відміни відкритих торгів від 24.11.2025, пояснення та інформація Замовника, надані 18.11.2025 та 24.11.2025, надані на запити Держаудитслужби від 03.10.2025 та 14.10.2025 відповідно, надані через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. У ході моніторингу встановлено, що пунктом 1.1.1 та 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації учасник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання/часткове виконання щонайменше одного аналогічного, раніше укладеного, за предметом закупівлі договору та позитивний лист-відгук від контрагента у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором розуміється виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено поставку запропонованої марки харвестера (ів) та/або лісозаготівельної (их) машин (и) та/або форвардера (ів). На виконання вищезазначеної вимоги учасник ТОВ «ІБІС МОТОР» надав довідку від 08.09.2025 №08/09/2025-3 (файл «Довідка аналогічний договір.pdf»), лист-відгук від 12.09.2025 №687 (файл «Лист-відгук.pdf») та видаткову накладну від 25.10.2024 №ІМОфф-047 (файл «Видаткова накладна.pdf») та додатково надано в складі тендерної пропозиції копію наведеного в довідці договору від 21.10.2024 №21/10 (файл «Договор про подставку товару (3).pdf»), згідно з якими учасник за зазначеним договором виконав поставку «трактора VALTRA Т235А з фронтальним навантажувачем та ескаватором – навантажувачем Ні-Тес500F». Проте він не відповідав критерію аналогічного договору. Пунктом 43 Особливостей та пунктом 4 розділу V тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вимоги про усунення невідповідності до 23 вересня 2025 року ТОВ «ІБІС МОТОР» надав довідку від 23.09.2025 №23/09/2025-1 (файл «Довідка аналогічний договір.pdf»), лист-відгук від 22.09.2025 №22/09-01 (файл «Лист-відгук (ібіс-мотор).pdf») та видаткову накладну від 03.09.2025 №ІММо-00004 (файл «ВН №ІММо від 03.09.2025.pdf»), а також копію договору від 14.07.2025 №14/7 (файл «Договір купівлі продажу№14-07.pdf») відповідно до змісту якого, його сторонами є ГО «Асоціація ветеранів та учасників бойових дій» «Купол» (Покупець) та ТОВ «ІБІС МОТОР» (Продавець). Однак зазначений договір підписаний від імені Ромаса ГРУНСКІСА директора іншого товариства – ТОВ «ЄВРОПА АРМ СПОРТ», про що свідчить відповідна печатка на цьому договорі. Таким чином учасник ТОВ «ІБІС МОТОР» належним чином не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та документально не підтвердив наявність такого кваліфікаційного критерію, як досвід виконання аналогічного договору. Враховуючи наведене, на порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ІБІС МОТОР», як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник відмінив торги через відсутність потреби в закупівлі.
Період усунення порушень: 04.12.2025 17:42 - 19.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.12.2025 17:42

Запити/Пояснення