-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Харвестери
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
Торги відмінено
1 355 000.00
EUR без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 775.00 EUR
мін. крок: 0.5% або 6 775.00 EUR
Номер:
7a5648b7b94547ac906603a6ad2caed6
Внутрішній номер закупівлі:
26274256
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-08-28-011144-a
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44768034
-
Адреса:
01601, Україна, Київська область, Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Анісіфорова Світлана Анатоліївна 380505703033 svitlana.anisiforova@e-forest.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
34140000-0 Великовантажні мототранспортні засобиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
1 355 000.00 EUR без ПДВ
Період уточнення:
28.08.2025 19:13 - 12.09.2025 00:00
Період прийому пропозицій:
28.08.2025 19:13 - 15.09.2025 23:00
Аукціон:
16.09.2025 15:06 - 16.09.2025 15:29
Період кваліфікації:
16.09.2025 15:29 - 25.09.2025 10:10
Період завантаження договору:
01.10.2025 00:00 - 11.10.2025 00:00
Тендерна документація до лоту 1
Інформація про скасування
Номер:
e471e58dd3334946b2f2806f523d0695
Причина скасування:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування:
24.11.2025 Уповноваженою особою отримано службову записку №7996/9.8-СЗ від 24.11.2025 від начальника відділу матеріально-технічного забезпечення Департаменту з закупівель Сівак В.С. з інформацією про те, що на адресу Департаменту з закупівель надійшла службова записка від ініціатора закупівлі — Департаменту лісових ресурсів за № 7985/5.2.3-СЗ від 24.11.2025, згідно з якою ініціатор закупівлі повідомляє про зміни у завданнях Стратегічного плану розвитку ДП «Ліси України» на 2025-2029 роки та необхідність приведення показників закупівлі харвестерів у відповідність до оновленого графіка. Згідно з цією службовою запискою ініціатора, потреба у закупівлі харвестерів суттєво змінилася як у частині графіку постачання, так і в частині загальної кількості, а саме: 2025 рік — 0 одиниць; 2026 рік — 5 одиниць; 2027 рік — 5 одиниць; 2028 рік — 2 одиниці. Таким чином, загальна потреба у техніці збільшилася та складає 12 одиниць у довгостроковій перспективі, проте відсутня потреба у поставці 5 одиниць саме у 2025 році.
Оскільки поточна процедура закупівлі (UA-2025-08-28-011144-a) оголошена згідно рішення щодо затвердження Інвестиційного плану ДП «Ліси України» на 2025 рік в розрізі інвестиційних проектів, зазначених у додатках до затвердженого протоколу засідання Комісії з питань інвестиційних проектів від 23.01.2025 №12, в кількості 5 одиниць, та наразі перебуває на етапі укладення договору про закупівлю, тобто на даному етапі відсутня можливість внесення змін до тендерної документації в частині зміни кількості, очікуваної вартості та будь-яких інших вимог до учасників або предмета закупівлі, таким чином поточна потреба в закупівлі 5 хаверстерів є недоцільною та неактуальною через зміну потреб Замовника.
Враховуючи вищевикладене, укладання договору за результатами поточної процедури (UA-2025-08-28-011144-a) є недоцільним через зміну потреб ініціатора. Крім того, об'єднання потреби у нову процедуру закупівлі на більшу кількість техніки (з розбивкою на партії) дозволить підвищити інтерес потенційних учасників ринку. Збільшення обсягу закупівлі створить умови для підвищення конкуренції, що з високою ймовірністю призведе до зниження ціни за одиницю товару та економії коштів підприємства (ефект масштабу).
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей та пункту 1 розділу VІ тендерної документації, Замовник має право відмінити відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
З зв’язку з викладеним, керуючись підпунктом 1 пункту 50 Особливостей та пунктом 1 розділу VІ тендерної документації, вирішено відмінити відкриті торги у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг на оголошених умовах.
Період оскарження:
24.11.2025 17:12 - 05.12.2025 00:00
Дата опублікування:
24.11.2025 17:12
Дата виконання:
05.12.2025 00:00
Статус:
Виконано
- Лот №1 ₴1 355 000.00 Харвестери