-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А
Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою.
Завершена
2 401 387.39
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 013.88 UAH
мін. крок: 1% або 24 013.88 UAH
Номер:
553be21a7ae1404992d84039a3932564
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-26-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.08.2025 00:00
Період моніторингу:
26.08.2025 16:35 - 17.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.08.2025 №299
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-07-10-011531-a 10.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» та ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.06.2025 № б/н, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.07.2025, тендерні пропозиції ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» та ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» від 30.07.2025 № 159, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» від 30.07.2025 № 160, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем
ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» від 01.08.2025 № 163 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.08.2025, договір підряду на виконання робіт з капітального ремонту від 13.08.2025 № 143, пояснення та документи надані Замовником від 29.08.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що Замовником протоколами від 30.07.2025 № 159 та від 30.07.2025 № 160 прийнято рішення про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» та ТОВ «ІНТЕР-НОРМ». Перевіркою підстав відхилення порушень не установлено.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що переможцем торгів визначено учасника -
ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО», з остаточною ціною тендерної пропозиції 2 374 227,49 гривень та укладено договір підряду на виконання робіт з капітального ремонту від 13.08.2025 № 143.
Період усунення порушень:
11.09.2025 17:11 - 17.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2025 17:11
Запити/Пояснення
Номер:
e58226dff0b1413e9c98b4461145c4b4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.08.2025 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-10-011531-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі згідно з субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетом за видатками інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e08c3b60c59e43efb8cd7b00a68e44bb
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.08.2025 10:13
Опис:
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова з визначення вартості будівництва).
Перелік необхідних для виконання робіт визначено кошторисною документацією, складеною у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва та нормативів, актуальних поточних цін трудових та матеріально-технічних ресурсів (Експертний звіт №50824 від 06.05.2025 року), відповідно до яких для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови. З урахуванням зазначеного технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до дефектного акту, який містить перелік необхідних для здійснення капітального ремонту робіт, та відомості ресурсів без цін.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно кошторисної документації, за результатом розгляду якої отримано Експертний звіт (позитивний) №50824 від 06.05.2025 року щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Очікувану вартість закупівлі робіт визначено відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, наявного у складі кошторисної частини проектної документації, без Глав № 10 і 12 (Кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%); Вартість проектних робіт; Вартість експертизи документації):
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://ruodesn.gov.ua/wp-content/uploads/UA-2025-07-10-011531-a.pdf (вебсайт замовника, розділ «Публічні закупівлі» за посиланням http://ruodesn.gov.ua/publichni-zakupivli/ (шукати за ідентифікатором закупівлі)).
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до виділених у встановленому порядку видатків на здійснення відповідної закупівлі робіт з капітального ремонту згідно Розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 15.01.2025 №31 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Деснянській районній в місті Києві державній адміністрації» (зі змінами).
Кошти на закупівлю передбачені місцевим бюджетом за КПКВ 4211010 - Надання дошкільної освіти.
Фінансування даної закупівлі не передбачено субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетом за видатками інструменту Ukraine Facility.
Додатки:
- Обґрунтування_UA-2025-07-10-011531-a;
- Експертний звіт з кошторисами_ЗДО 753;
- Розпорядження РДА №31 від 15.01.2025;
- Розпорядження РДА №528 від 07.07.2025;
- Кошторис КПКВ 4211010.