• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А

Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою.

Завершена

2 401 387.39 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 013.88 UAH
Номер: 553be21a7ae1404992d84039a3932564
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-26-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.08.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.08.2025 16:35 - 17.09.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.08.2025 №299 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олексій КОРОЛЬ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-07-10-011531-a 10.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, o.m.horbach@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» та ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.06.2025 № б/н, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.07.2025, тендерні пропозиції ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» та ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» від 30.07.2025 № 159, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» від 30.07.2025 № 160, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» від 01.08.2025 № 163 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.08.2025, договір підряду на виконання робіт з капітального ремонту від 13.08.2025 № 143, пояснення та документи надані Замовником від 29.08.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом установлено, що Замовником протоколами від 30.07.2025 № 159 та від 30.07.2025 № 160 прийнято рішення про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» та ТОВ «ІНТЕР-НОРМ». Перевіркою підстав відхилення порушень не установлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що переможцем торгів визначено учасника - ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО», з остаточною ціною тендерної пропозиції 2 374 227,49 гривень та укладено договір підряду на виконання робіт з капітального ремонту від 13.08.2025 № 143.
Період усунення порушень: 11.09.2025 17:11 - 17.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.09.2025 17:11

Запити/Пояснення