• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А

Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою.

Завершена

2 401 387.39 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 013.88 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: fbf2d706b4604ed3bec6ea6e1bb1efa1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 35c82c9b063b4d5e8255bd69b361ad79  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 0588c7cf4bb446e48a27cc60bd6dda3f  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 47e9ff5828dc447a9ad93edcd3fbbf69
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 4aedb4939b4b4d7fb2d3d797d8405382  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 5e8b74966eef4a98916376e64981e004  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: d3a7ede355764c859097490dbf32eaa5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 2f8d6e0e2e9b407d9ea1180623fa700a  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: de6111892cf041359132e5acc02a8730
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: f36d1ac0f45540d0bba96cd0dc148e63  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: fdad8558cc1f446dafd32d04b263eff9  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 168bd7b678f84baeab228c060fd75972
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 6cec13d5924e4f85a091aacb125ca0b1  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: e3bab6fca4784f0487aa51b2c918abc4  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 13411dc42ae545838d97b7ca2e09bc7b  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 15b9b519f8254fa3b8e264b416594ce6
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 2ca854da30514192ac0c941b2a178427  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: ef60845eb9a04aa1aa87a15d0ff6cbc8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: f8ab6b86e71e42dc9c4e6b91fbfa96e9  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: d93a99fbcb5345269403b94a4cec5a47  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 599f39bb54d54070bae557b3a6ac6ce8
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: f724a85a8d0643a7b994aac20f35eb42  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 1dc7a25e05ae413582a236773575fbad
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати: 2.1. Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із інформацією про працівників учасника, зокрема ПІБ, посаду (або виду роботи працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за договором цивільно-правового характеру), підставу залучення (трудовий договір/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника). Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника інженерно-технічних працівників: - інженера з охорони праці; - інженера-кошторисника та/або інженера-проектувальника (надати сертифікат або свідоцтво, що підтверджує отримання кваліфікації -/проходження навчання кошторисника); - виконавця робіт. Також в довідці має бути інформація про основних працівників робочих професій які будуть задіяні до виконання робіт, а саме: - маляр/маляр-штукатур; - монтажник металопластикових вікон/монтажник металопластикових конструкцій (не менше трьох осіб); На кожного працівника, вказаного в довідці, учасник надає в складі тендерної пропозиції оригінал діючого посвідчення та/або оригінал протоколу (-ів) чи витягу (-ів) з протоколу про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт з НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 28.0-1.32-13; НПАОП 45.2-7.02-12; Протокол(-и) чи витяг(-и) з протоколу про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт повинен містити номер та назву вказаних НПАОП. 2.2. На підтвердження наявності в учасника зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1., учасник у складі тендерної пропозиції надає по кожному з таких працівників документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма зазначеними працівниками, а саме: трудові книжки або накази про прийняття на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів. 2.3. Чинні медичні книжки за формою № 1-ОМК «Особиста медична книжка» та медичні карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я за формою № 140-5/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, на всіх працівників, зазначених у Довідці згідно п.п. 2.1., з відмітками про проходження ними обов'язкового профілактичного медичного огляду. Якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників та працівник(и), зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника об’єднання учасників, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист-підтвердження від учасника об’єднання учасників, адресований Замовнику, про надання згоди щодо використання учасником цієї закупівлі (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. )
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 0ba6502434734ed898158ca20e644be7  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: c3300160381c4006b5b960a37f2a9749
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: 1.1. Довідку про наявність в учасника основного обладнання та устаткування матеріально-технічної бази та технологій, а саме, обов’язкове зазначення: - офісного та/або складського приміщення; - обладнання та устаткування - основного інструменту, який буде використовуватись при виконанні робіт: перфоратори, дрилі, та інше. 1.2. Для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці згідно п.1.1., учасник повинен надати: 1.2.1. у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власними, надаються: - для підтвердження наявності нерухомого майна, – витяг з Державного реєстру речових прав; - для підтвердження наявності автомобілів/транспортних засобів (у разі зазначення) - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу/машини/великотоннажного транспортного засобу/технологічного транспортного засобу; - для підтвердження наявності обладнання та устаткування – видаткові накладні, або акти приймання-передачі, або бухгалтерська довідка, або витяг з балансового рахунку, або оборотно-сальдова відомість; 1.2.2. у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база залучені учасником, надаються: - для підтвердження наявності нерухомого майна, - договір оренди/суборенди/лізингу з актами приймання-передачі та обов’язково надати документ, що підтверджує право власності орендодавця по даному договору; - для підтвердження наявності автомобілів/транспортних засобів, (у разі зазначення) – свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу/машини/великотоннажного транспортного засобу/технологічного транспортного засобу та договір оренди/суборенди/лізингу/інший договір, передбачений законодавством, з актом приймання-передачі транспортного засобу в передбачених умовами договору випадках; - для підтвердження наявності обладнання та устаткування – договір оренди/суборенди/лізингу/ інший договір, передбачений законодавством. Договори мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції. )
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 57086e93a31e47ed8490fdb2671f8c48  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 99691d495cf74398a75f8b9787044478
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 528340f203ea4081b6edc54d4ca7376c  
Мінімальне значення : 20  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 59e13c80328041fd83037065ee956225  
Очікуване значення : Так  
Наявність фінансової спроможності
ID: 5049d77177564544aa983f57a28e7939
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Документ
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.(На підтвердження наявності фінансової спроможності учасника необхідно надати: 4.1. На підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасник надає Фінансову звітність у складі Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів, або Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м), або Фінансову звітність мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітний період (рік) за 2024 р. із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про прийняття звітності вищезазначеним органом. Фінансова спроможність учасника визначається відповідно до поданої фінансової звітності за рядком 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) у розмірі не меншому ніж 100% від очікуваної вартості закупівлі. Фізичні особи-підприємці надають копію податкової декларації за звітний період (2024 рік) з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). Для учасників фізичних осіб-підприємців надана звітність повинна підтверджувати обсяг доходу за звітний період (2024 рік) у розмірі не меншому, ніж 10 млн. грн., та підтверджувати беззбитковість учасника (тобто позитивний чистий прибуток). )
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
ID: f8bdac7cd7664ffaa5bcbf715db6024e  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: ba98fa2ac14d4777b061dd18f577f1ff
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.07.2025 13:10
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати: 3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням суми виконання по договору. Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір на заміну вікон або договір, аналогічний по коду ДК за четвертим знаком ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за предметом закупівлі. 3.2. Зазначений в довідці договір (в повному обсязі), з додатками та додатковими угодами (в разі наявності). 3.3. Довідка (-довідки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору в повному обсязі. 3.4. Лист-відгук від контрагента щодо виконання договору, вказаного учасником в довідці згідно п.п.3.1., із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), предмету цього договору, суми виконання та інформації про якісне виконання робіт з дотриманням термінів. )
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: ba19427a37884a14b16236edbe33b5d6  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 5d31a2a2e0c143149a87e0808471119e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 820f005159b14a2981eaedf01d254dd4  
Очікуване значення : Так  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 8227465f0d4a48a18690b18b5b45af73
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: a2e51ddd558e41d9a9f85acf354edc97  
Очікуване значення : Так  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 0e9e044097444576bb292f2f3ab5ef6d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Мова тендерної пропозиції
ID: 40692940763e408fb82f0cb36d8ebfe5  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 3311936913454f1a8411193c851be862
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 753 компенсуючого типу (спеціальний) Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 37-А
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: f6b7127f8cee4aebbf1d8387a29ff45a  
Мінімальне значення : 0  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає від переможця надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону у вигляді банківської гарантії з грошовим покриттям на весь строк дії такої банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 відсотків від ціни договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія з грошовим покриттям, форма та зміст якої повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Грошове покриття обов’язково повинно передбачати списання/перерахування грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією на весь строк дії такої банківської гарантії у розмірі забезпечення виконання договору про закупівлю (5 відсотків від ціни договору про закупівлю). Строк забезпечення виконання договору про закупівлю: Термін дії гарантії має бути не менше терміну дії договору про закупівлю. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: Умови та порядок повернення, а також неповернення замовником забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються в договорі про закупівлю. Оформлена відповідно до вимог цього пункту тендерної документації банківська гарантія з документами, передбаченими цим пунктом, має бути передана замовнику впродовж 15 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Якщо станом на 17 год 00 хв останнього дня зазначеного 15-денного строку (або дня укладення договору про закупівлю) належним чином оформлена банківська гарантія з документами, передбаченими цим пунктом, не передані замовнику, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається. Разом з банківською гарантією Замовникові обов’язково надаються наступні документи: - завірена копія ліцензії банку, що видав банківську гарантію та/або витяг з державного реєстру банків; - завірена копія документів, що підтверджують повноваження посадової особи банку, яка підписала банківську гарантію; - оригінал листа чи іншого документу, виданого банком, з інформацією про те, що банківська гарантія оформлена з повним грошовим покриттям на всю її суму, та зазначенням реквізитів рахунку, на якому розміщена вся сума такого грошового покриття та строку такого покриття, а також підтвердженням того, що кошти покриття розміщені на рахунку покриття весь строк дії такої банківської гарантії. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання Підрядником умов Договору; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня настання зазначених обставин. Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору у разі виконання умов Договору, та відсутності фактів невиконання зобов’язань передбачених Договором з боку Підрядника. Замовник у такому разі повертає Підряднику забезпечення виконання Договору не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня здачі об’єкта в експлуатацію, та, в разі необхідності, надає відповідне документальне підтвердження для банку, що видав банківську гарантію. - Умови неповернення забезпечення виконання Договору. Забезпечення не повертається Замовником Підряднику в разі: 1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Підрядником за Договором повністю або частково. 2. Дострокового розірвання Договору у випадку, якщо Підрядник не виконує свої зобов’язання за Договором або відмовляється від виконання зобов’язань за Договором; 3. Розірвання (припинення) Договору з ініціативи Підрядника. Право щодо неповернення Постачальнику забезпечення виникає у Замовника в момент настання будь-якого з зазначених вище випадків. Про неповернення забезпечення виконання Договору Замовник письмово повідомляє Підрядника шляхом надсилання відповідного листа на електронну адресу Підрядника, зазначену у Договорі. З дня відправлення Підряднику такого письмового повідомлення Замовник набуває право вимагати від банку (гаранта) виплати суми забезпечення виконання Договору.
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 5abff421a61d4b2e930527549dc087f9  
Очікуване значення : 5  
Мінімальне значення : 0  
Максимальне значення : 5  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 11af3d0fd3d84c95b0804ecf71527396
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.07.2025 17:55
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 1b906f83f7bf480b8087d0f0c6732887  
Очікуване значення : 90  
Мінімальне значення : 90