• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

"Установка систем протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,система централізованого пожежного спостереження" за адресою: Пушкарівський ліцей Верхньодніпровської міської ради, вул. Ілляшевської Варвари, 20, с. Пушкарівка, Кам’янський р-н, Дніпропетровська область; "Установка систем протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,система централізованого пожежного спостереження" за адресою: Пушкарівський ліцей Верхньодніпровської міської ради, вул. Шкільна, 3а, с.Пушкарівка, Кам'янський р-н, Дніпропетровська область (за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи)

Термін надання послуги: до 31.12.2025 р.

Завершена

1 555 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 557.50 UAH
Номер: 0924ecfc51b44e84a79b9563fb15ed5d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-28-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.07.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 28.07.2025 17:15 - 19.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 28.07.2025 № 217 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.07.2025 № 217 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2025-05-20-011532-a 20.05.2025 ПУШКАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 590-33-55, y.o.pavlova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог пункту 4¹ Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, виконання вимог рішення Антимонопольного комітету України – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі – Постанова № 710), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922, виконання вимог рішення Антимонопольного комітету України. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Пушкарівського ліцею Верхньодніпровської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2025-05-20-012640-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи № 46/3 від 02.06.2025 року (зі змінами), тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" (далі – Учасник), вимогу про усунення невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 23.06.2025 №48, від 07.07.2025 №49, рішення Антимонопольного комітету України № 10520-р/пк-пз від 03.07.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.07.2025 №34/2025 на суму 670 000,00 грн, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 05.08.2025, 18.08.2025 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 04.08.2025 та від 13.08.2025. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону №922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону №922 до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. Моніторингом встановлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель в машинозчитувальному форматі договір про закупівлю від 15.07.2025 та додатки до нього 21.07.2025, чим недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922. Відповідно до вимог абзацу 4 частини першої статті 41 Закону №922 у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" (далі – Учасник) встановлено, що в Інформації про ціни на матеріальні ресурси (файл «Інформ. про ціни на матеріали.pdf»), яка надана Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 1.6. Додатку 2 тендерної документації, зазначена країна походження товарів не відповідає даним сертифікатів відповідності на ці товари (що також надані Учасником), а саме: 1. Вогнетривка піна – вказано Україна, за даними сертифікату – Італія 2. Кабельні канали – вказано Україна, за даними сертифікату – Італія 3. Кабель сигнальний – вказано Україна, за даними сертифікату – Китай 4. Реле контролю напруги РКН1-16-А – вказано Україна, за даними сертифікату – Китай 5.Акумуляторні батареї 12 В 18Аг, 12 В 7 Аг, 12 В 12 Аг – вказано Україна, за даними сертифікату – Литва. 6. Автоматичні вимикачі класу С,1Ф, 10А – вказано Україна, за даними сертифікату – Китай. Відповідно до пункту 43 Особливостей визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" не виявив вищезазначені невідповідності та не надав можливості їх усунути шляхом оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей.
Період усунення порушень: 20.08.2025 12:45 - 04.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.08.2025 12:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: «З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладених у Висновку про результати моніторингу UA-M-2025-07-28-000100 закупівлі: «Установка систем протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,система централізованого пожежного спостереження" за адресою: Пушкарівський ліцей Верхньодніпровської міської ради, вул. Ілляшевської Варвари, 20, с. Пушкарівка, Кам’янський р-н, Дніпропетровська область; "Установка систем протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,система централізованого пожежного спостереження" за адресою: Пушкарівський ліцей Верхньодніпровської міської ради, вул. Шкільна, 3а, с.Пушкарівка, Кам'янський р-н, Дніпропетровська область (за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи)», вжито заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, а саме: 1. Із уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівель, проведено роз’яснювальну роботу щодо виявлених порушень, викладених у Висновку, із детальним аналізом допущених помилок. 2. У ході вказаної роботи наголошено на обов’язковому дотриманні вимог законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Уповноважену особу офіційно попереджено про персональну відповідальність за дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель та попереджено про недопущення аналогічних порушень у подальшій роботі. 4. Для посилення контролю за дотриманням вимог законодавства під час проведення закупівель у подальшому, встановлено додаткові внутрішні механізми перевірки проектів рішень, що приймаються у межах процедури закупівлі (включаючи попередню перевірку змін до тендерної документації та рішень про відхилення пропозицій). 5. З метою недопущення порушень у подальшому Уповноважена особа переглянула відео курс підготовлений Мінекономрозвитку «Професійно про закупівлі», зареєструвалася на участь у вебінарі «Особливості з публічних закупівель” і в подальшому вчасно та ретельно буде слідкувати за змінами законодавства в сфері публічних закупівель і застосовувати їх при здійсненні закупівель. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, відпрацьовані та взяті до відома. Повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені зауваження та результати моніторингу закупівлі будуть враховані та допущені не будуть. Таким чином, Замовником вжито заходів, спрямованих на усунення причин та умов, що призвели до порушень, встановлених у висновку моніторингу, та забезпечення їх недопущення у подальшому.
Дата публікації звіту: 21.08.2025 11:20

Запити/Пояснення