-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
"Установка систем протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,система централізованого пожежного спостереження" за адресою: Пушкарівський ліцей Верхньодніпровської міської ради, вул. Ілляшевської Варвари, 20, с. Пушкарівка, Кам’янський р-н, Дніпропетровська область; "Установка систем протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,система централізованого пожежного спостереження" за адресою: Пушкарівський ліцей Верхньодніпровської міської ради, вул. Шкільна, 3а, с.Пушкарівка, Кам'янський р-н, Дніпропетровська область (за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи)
Термін надання послуги: до 31.12.2025 р.
Завершена
1 555 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 557.50 UAH
мін. крок: 1% або 15 557.50 UAH
Номер:
0924ecfc51b44e84a79b9563fb15ed5d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-28-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.07.2025 00:00
Період моніторингу:
28.07.2025 17:15 - 19.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
28.07.2025 № 217
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.07.2025 № 217
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2025-05-20-011532-a 20.05.2025 ПУШКАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог пункту 4¹ Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, виконання вимог рішення Антимонопольного комітету України – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі – Постанова № 710), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922, виконання вимог рішення Антимонопольного комітету України.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Пушкарівського ліцею Верхньодніпровської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2025-05-20-012640-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи № 46/3 від 02.06.2025 року (зі змінами), тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" (далі – Учасник), вимогу про усунення невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 23.06.2025 №48, від 07.07.2025 №49, рішення Антимонопольного комітету України № 10520-р/пк-пз від 03.07.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.07.2025 №34/2025 на суму 670 000,00 грн, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 05.08.2025, 18.08.2025 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 04.08.2025 та від 13.08.2025.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів
здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону №922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону №922 до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Моніторингом встановлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель в машинозчитувальному форматі договір про закупівлю від 15.07.2025 та додатки до нього 21.07.2025, чим недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922.
Відповідно до вимог абзацу 4 частини першої статті 41 Закону №922 у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" (далі – Учасник) встановлено, що в Інформації про ціни на матеріальні ресурси (файл «Інформ. про ціни на матеріали.pdf»), яка надана Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 1.6. Додатку 2 тендерної документації, зазначена країна походження товарів не відповідає даним сертифікатів відповідності на ці товари (що також надані Учасником), а саме:
1. Вогнетривка піна – вказано Україна, за даними сертифікату – Італія
2. Кабельні канали – вказано Україна, за даними сертифікату – Італія
3. Кабель сигнальний – вказано Україна, за даними сертифікату – Китай
4. Реле контролю напруги РКН1-16-А – вказано Україна, за даними сертифікату – Китай
5.Акумуляторні батареї 12 В 18Аг, 12 В 7 Аг, 12 В 12 Аг – вказано Україна, за даними сертифікату – Литва.
6. Автоматичні вимикачі класу С,1Ф, 10А – вказано Україна, за даними сертифікату – Китай.
Відповідно до пункту 43 Особливостей визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" не виявив
вищезазначені невідповідності та не надав можливості їх усунути шляхом оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей.
Період усунення порушень:
20.08.2025 12:45 - 04.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.08.2025 12:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладених у Висновку про результати моніторингу UA-M-2025-07-28-000100 закупівлі: «Установка систем протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,система централізованого пожежного спостереження" за адресою: Пушкарівський ліцей Верхньодніпровської міської ради, вул. Ілляшевської Варвари, 20, с. Пушкарівка, Кам’янський р-н, Дніпропетровська область; "Установка систем протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,система централізованого пожежного спостереження" за адресою: Пушкарівський ліцей Верхньодніпровської міської ради, вул. Шкільна, 3а, с.Пушкарівка, Кам'янський р-н, Дніпропетровська область (за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи)», вжито заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, а саме:
1. Із уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівель, проведено роз’яснювальну роботу щодо виявлених порушень, викладених у Висновку, із детальним аналізом допущених помилок.
2. У ході вказаної роботи наголошено на обов’язковому дотриманні вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Уповноважену особу офіційно попереджено про персональну відповідальність за дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель та попереджено про недопущення аналогічних порушень у подальшій роботі.
4. Для посилення контролю за дотриманням вимог законодавства під час проведення закупівель у подальшому, встановлено додаткові внутрішні механізми перевірки проектів рішень, що приймаються у межах процедури закупівлі (включаючи попередню перевірку змін до тендерної документації та рішень про відхилення пропозицій).
5. З метою недопущення порушень у подальшому Уповноважена особа переглянула відео курс підготовлений Мінекономрозвитку «Професійно про закупівлі», зареєструвалася на участь у вебінарі «Особливості з публічних закупівель” і в подальшому вчасно та ретельно буде слідкувати за змінами законодавства в сфері публічних закупівель і застосовувати їх при здійсненні закупівель. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, відпрацьовані та взяті до відома. Повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені зауваження та результати моніторингу закупівлі будуть враховані та допущені не будуть.
Таким чином, Замовником вжито заходів, спрямованих на усунення причин та умов, що призвели до порушень, встановлених у висновку моніторингу, та забезпечення їх недопущення у подальшому.
Дата публікації звіту:
21.08.2025 11:20
Запити/Пояснення
Номер:
e63dfe4e38294025aab52932c962142c
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
04.08.2025 09:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
d98b78a58cf8425a9a7b324a3eb49cad
Назва:
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ПУШКАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Замовник) уважно вивчив запит, який надійшов у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі та по суті запиту повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
05.08.2025 14:33
Опис:
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на роботи, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: При здійсненні закупівлі «Установка систем протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система централізованого пожежного спостереження" за адресою: Пушкарівський ліцей Верхньодніпровської міської ради, вул.Ілляшевської Варвари, 20, с. Пушкарівка, Кам’янський р-н, Дніпропетровська область; «Установка систем протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,система централізованого пожежного спостереження" за адресою: Пушкарівський ліцей Верхньодніпровської міської ради, вул. Шкільна, 3а, с.Пушкарівка, Кам'янський р-н, Дніпропетровська область» за кодом ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи, було дотримано положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувана вартість визначені виходячи із потреби Замовника та специфіки предмета закупівлі, ринкових потреб, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 до тендерної документації та очікувана вартість визначені відповідно до експертного висновку (додається до пояснень) щодо розгляду проектної документації на будівництво та НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь: Відповідну інформацію про обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було оприлюднено на офіційному вебсайті: https://pushkarivkaschool.klasna.com/uk/site/zvit-pro-rezultati-diyaln.html
Звертаємо Вашу увагу на те , що Замовником було включено закупівлю до річного плану UA-P-2025-05-20-012640-a (протокол додається до пояснень).
3.Надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту UkraineFacility.
Відповідь: Фінансування даної закупівлі не здійснювалось на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту UkraineFacility.
4. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Відповідь: Закупівля «Установка систем протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,система централізованого пожежного спостереження" за адресою: Пушкарівський ліцей Верхньодніпровської міської ради, вул.Ілляшевської Варвари, 20, с. Пушкарівка, Кам’янський р-н, Дніпропетровська область; «Установка систем протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,система централізованого пожежного спостереження" за адресою: Пушкарівський ліцей Верхньодніпровської міської ради, вул. Шкільна, 3а, с.Пушкарівка, Кам'янський р-н, Дніпропетровська область» за кодом ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи - проводилась за кошти місцевого бюджету відповідно до Рішення сесії Верхньодніпровської міської ради від 24.04.2025 року № 2157-44 ІХ (Довідки про зміни до кошторису на 2025 рік № 27 від 25.04.2025 р, та № 28 від 25.04.2025 р додаються).
Номер:
8da76e1faba940c39b2f6822fc90b79a
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
13.08.2025 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
77511dd0c32745ceb3e5840a3969331f
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
13.08.2025 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
92193d5fcd074593a068cdd665936332
Назва:
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ПУШКАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Замовник) уважно вивчив запит, який надійшов у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі та по суті запиту повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
18.08.2025 11:07
Опис:
1. Щодо переліку цін на матеріальні ресурси
Відповідно до п. 1.6 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник надає інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що включені до кошторисного розрахунку.
Технічна специфікація Замовника містить повний узагальнений перелік можливих позицій, проте фактичний склад і обсяги матеріалів залежать від обраного технічного рішення, що дозволено умовами тендеру (абзац 1 після переліку — «або еквівалент»).
Аналіз наданого ТОВ «Формула майбутнього» кошторису та підсумкової відомості ресурсів показує, що відсутні позиції у відомості цін:
• не застосовуються у запропонованому технічному рішенні,
• або замінені еквівалентами, що підтверджено сертифікатами та гарантійними листами у складі пропозиції.
Отже, у зв`язку з тим, що ТОВ «Формула майбутнього» було запропонувало еквівалент на деякі позиції, тому і інформація про ціни на матеріальні ресурси містить ціни саме на запропоноване обладнання.
Адже, згідно ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, долучаються після складання договірної ціни.
А договірна ціна пропозиції , складається з урахуванням Додатку №2, при цьому, у тих випадках, коли у тендерній документації, зокрема у технічному завданні містяться посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип матеріалу/товару, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент».
Усі матеріальні ресурси, які зазначені у Додатку 2 до тендерної документації, які зазначені замовником, містяться у кошторисній документації ТОВ «Формула майбутнього». Окрім того, надана інформація про ціни на усі матеріальні ресурси, окрім тих, які замінені на еквівалент.
При цьому учасникам ТОВ «Формула майбутнього» надається порівняльна таблиця у складі тендерної пропозиції, яка відповідає вимогам тендерної документації та технічним вимогам замовника. Отже, всі вимоги у цій частині ТОВ «Формула майбутнього» були виконані.
Таким чином, відсутність цін на частину позицій з повного переліку Технічної специфікації не є порушенням, адже ці позиції замінені на еквіваленте обладнання (ціна на яке міститься у пропозиції.)
Отже, Переможець виконав вимогу у повному обсязі в цій частині.
________________________________________
2. Щодо різниці у формулюваннях назв обладнання
Виявлені ДАСУ відмінності («Сповіщувач ПС автоматичний тепловий електроконтактний, магнітоконтактний» / «Сповіщувач ПС автоматичний тепловий») мають редакційний (формальний) характер і не змінюють суті розцінки та обладнання.
Це найменування РОБОТИ - це одна і та сама розцінка. В ресурсних елементних кошторисних нормах ця розцінка використовується як узагальнена для встановлення і теплових сповіщувачів, і магнітно-контактних. У конкретному випадку ця розцінка приймається для встановлення теплових сповіщувачів, тому видалення словосполучення магнітно-контактних є доцільним і не є порушенням технічного завдання.
Переможцем було видалено зайві слова, щоб при прийманні робіт було зрозуміло, що ця робота стосується саме встановлення ТЕПЛОВИХ сповіщувачів, а не магнітно-контактних.
Таким чином, формальна різниця у найменуванні не впливає на технічну ідентичність обладнання.
Отже, «Сповіщувач ПС автоматичний тепловий електроконтактний, магнітоконтактний у нормальному виконанні» це і є запропонований «Сповіщувач ПС автоматичний тепловий у нормальному виконанні».
Отже, Переможець виконав вимогу у повному обсязі в цій частині.
________________________________________
3. Щодо рівня інфляції у розрахунках
Пункт 4.41 Настанови № 281 передбачає розрахунок інфляційних витрат з урахуванням строків будівництва та прогнозних індексів. Постанова КМУ № 780 (28.06.2024) встановлює показник 111,1 % як річний індекс.
Строк виконання робіт за договором становить менше двох місяців, договірна ціна — тверда.
Відповідно до п. 6.2.6 Настанови № 281, для короткотермінових робіт інфляційні витрати можуть розраховуватись до фактичного строку виконання. Коефіцієнт 1,010 застосований Переможцем кошти на інфляційні витрати у порядку, обумовленому договором підряду, відповідає пропорційному розрахунку для двомісячного періоду.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами, включаються до договірної ціни із застосуванням розрахункового коефіціенту інфляції K=1,010, до сумарних витрат, які пов'язані з інфляційними процесами при виконані робіт (Переможець враховує обсяги матеріалів, які вже придбані та фактичні терміни виконання робіт).
Отже, Переможець виконав вимогу у повному обсязі в цій частині.
Виявлені під час моніторингу відмінності є формальними та не свідчать про порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» або Особливостей № 1178, та вимог тендерної документації.
Надані документи Переможця відповідають усім вимогам тендерної документації, а роботи виконані згідно з договором.
________________________________________
Додатки:
1. Копії локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів.
2. Копії сертифікатів відповідності на обладнання.
3. Розрахунок інфляційних витрат з поясненням.