-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області
Завершена
1 052 490.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 524.90 UAH
мін. крок: 1% або 10 524.90 UAH
Номер:
c9619f5d24ee4eac9bef31ef6f1b587e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-21-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.07.2025 00:00
Період моніторингу:
21.07.2025 16:19 - 12.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.07.2025 № 64-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.07.2025 №64-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2025-05-16-008451-a від 16.05.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 5.31 розділу V Настанови №281, вимог підпункту 2 пункту 21 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Гусятинська ПМК», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення, внесення змін до договору, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тер¬но¬піль¬ській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.05.2025, тендерну документацію із змінами від 19.05.2025 за №23, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Гусятинська пересувна механізована колона» (далі – ТОВ «Гусятинська ПМК»), вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 05.06.2025 за №27, повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2025, договір про закупівлю робіт від 18.06.2025 за №70 на суму 949 850,00 гривень, додаткову угоду від 24.06.2025 за №1, пояснення Замовника від 24.07.2025, 30.07.2025, 04.08.2025 та від 11.08.2025, отримані через електронну систему закупівель.
Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація складена з порушенням вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, Замовником включено до тендерної документації інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме в розділі 2 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» тендерної документації зазначено що: «У разі якщо протягом чотирьох робочих днів з дати завантаження переможцем процедури закупівлі договірної ціни у вищезазначеному складі замовник не надає обґрунтованих зауважень щодо невідповідностей, вважається, що замовник погодив договірну ціну та відповідні кошторисні розрахунки.
Після отримання зауважень замовника щодо невідповідностей переможець процедури закупівлі протягом трьох робочих днів (чи визначеного замовником часу, якщо він перевищує три робочі дні) завантажує виправлену договірну ціну з розрахунками на веб-портал Уповноваженого органу та сторони підписують договір про закупівлю з усіма додатками, у тому числі договірну ціну. Підписання договору про закупівлю з додатком – узгодженою сторонами договірною ціною – є підтвердженням виправлення переможцем процедури закупівлі зауважень замовника до договірної ціни».
На письмовий запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) від 25.07.2025, щодо вищевикладеного Замовником 30.07.2025 надано пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначено: «…Тендерна документація на Закупівлю складена відповідно до вимог Наказу Міністерства економіки України № 26335 від 22.11.2024 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Методичних рекомендацій)…».
Отже, Замовником на порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону включено до тендерної документації умову не у відповідності до вимог законодавства.
Також, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Також пунктом 9 Положення №835 визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML (для текстових даних), для структурованих даних - RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML.
Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником договір про закупівлю робіт від 18.06.2025 за №70 та додатки до нього (додаток 1 «Календарний графік виконання робіт», додаток 2 «План фінансування робіт», додаток 3 «Договірна ціна», додаток 4 «Локальні кошториси», додаток 5 «Зведений кошторисний розрахунок», додаток 6 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси») оприлюднено лише у форматі pdf, проте не оприлюднено у машинозчитувальному форматі.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання.
Замовник 30.07.2025 надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…Пунктом 15 чинного Наказу МЕРТУ № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зі змінами що внесені наказом Мінекономіки від 05.10.2021 № 686-21, затверджено порядок оприлюднення договору про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю відповідно до якого: «15. Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.».
Даним наказом Замовник і користувався на момент публікації договору про закупівлю 18.06.2025 року...».
Таким чином, Замовником, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, не розміщено (оприлюднено) в електронній системі закупівель договір закупівлі та додатки до нього у машинозчитувальному форматі.
Крім цього, відповідно до пункту 3.8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «Відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 №162, кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами) (далі – Настанова №281), ціна пропозиції учасника (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією.».
Відповідно до пункту 5.31 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови №281 визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, зокрема, виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів.
При цьому: а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни - не враховується.
Водночас, пунктом 3.1. розділу ІІІ «Договірна ціна» додатку 3 «Проект договору» тендерної документації та відповідно пунктом 3.1 укладеного договору за результатами торгів передбачено: «Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису, що є невід'ємною частиною Договору, є твердою …».
Проте, аналізом «Договірної ціни» (Додаток №3 до договору про закупівлю робіт за №70 від 18.06.2025) підписаної відповідальними особами замовника 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області та підрядника ТОВ «Гусятинська ПМК» встановлено, що при розрахунку коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт застосовано коефіцієнт 2,4%, в той час як відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови №281 зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, за твердої договірної ціни - у розмірі до 1,5%.
На письмовий запит Управління від 30.07.2025, щодо вищевикладеного Замовником 04.08.2025 надано пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначено: «…Зважаючи на ймовірне порушення зі сторони Замовника при прийняті рішення, щодо визначення переможця відкритих торгів (з особливостями), за результатами висновку моніторингу Держаудитслужби процедури закупівлі, буде прийнято рішення щодо укладення додаткової угоди до Договору про закупівлю робіт №70 від 18.06.2025, якою буде зменшено суму Договору на 7896,00 грн.(в тому числі ризики-7502 грн, єдиний податок 5%від загальної суми -394 грн.), а саме до 941954,00 грн., а саме зменшено кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва на 7502,00 грн., тобто до 1,5% від вартості робіт…».
Таким чином, оприлюднена ТОВ «Гусятинська ПМК» договірна ціна (Додаток №3 до договору №70 від 18.06.2025) розрахована не у відповідності до Настанови №281. Включені до договірної ціни учасником кошти на покриття ризиків перевищують 1,5% вартості будівельних робіт в сумі 7 502,11 грн (20 005,00-(833526,00*1,5%).
Також, аналізом договору про закупівлю робіт за №70 від 18.06.2025, укладеного між Замовником та ТОВ «Гусятинська ПМК» на суму 949 850,00 гривень встановлено, що в локальному кошторисі на будівельні роботи (додаток 4 до договору №70) включено вид робіт п.6 Ремонт прямокутних слухових вікон 3 шт., який не передбачено в Технічному завданні (14.Технічне завдання додаток 1.1 частина 2 pdf).
Згідно пункту 18 Особливостей №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону.
Отже, договір про закупівлю робіт за №70 від 18.06.2025 укладено з порушенням пункту 18 Особливостей №1178. А відповідно підпункту 2 пункту 21 Особливостей №1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі, укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
На письмовий запит Управління від 25.07.2025, щодо вищевикладеного Замовником 30.07.2025 надано пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначено: «…Проектною документацією встановлено, що кроквяні ноги у місцях улаштування слухових вікон підлягають заміні, і слухові вікна (в кількості 3 шт.) не підлягають демонтажу, що зобов’язує провести їх ремонт, а також пунктом 6 Додатку 1.1. до Додатку 1 Тендерної документації (частина 2) передбачено улаштування з листової сталі фартухів до слухових вікон. Попри те, що дана робота (ремонт прямокутних слухових вікон) не була зазначена замовником при підготовці технічного завдання, вона передбачалась у проектно – кошторисній документації і не збільшує очікуваної предмету закупівлі і не включення її в локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01 на загально-будівельні роботи могло призвести до недооцінки вартості робіт, пропускних термінів та незадовільного кінцевого результату…».
Період усунення порушень:
12.08.2025 10:55 - 27.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2025 10:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1.З огляду на порушення законодавства у сфері закупівель, встановлені відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-05-16-008451-a від 16.05.2025 Державної аудиторської служби України від 12 серпня 2025 (далі - Висновку), з метою виконання вимог частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку Сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору про закупівлю робіт №70 від 18 червня 2025 року.
2.Сторони погодили зменшення загальної суми договору на 87539,00 грн. (вісімдесят сім тисяч п’ятсот тридцять дев’ять грн.00 коп.), без ПДВ.
3.Загальна сума договору на дату підписання додаткової угоди становить 0,00 грн. (нуль грн. нуль коп.)
Дата публікації звіту:
18.08.2025 09:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
29.08.2025 14:24
Запити/Пояснення
Номер:
8d554203ee584a32a95bc950cac6f91d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.07.2025 14:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-16-008451-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
95ebe9684f3f4d0381922e7eb3a0ce61
Назва:
Ознайомившись із Запитом Західного офісу Дерржаудитслужби за об’єктом моніторингу, ідентифікатор UA-M-2025-07-21-000032, щодо надання пояснення, по Закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-16-008451-a
Дата опублікування:
24.07.2025 11:58
Опис:
Ознайомившись із Запитом Західного офісу Дерржаудитслужби за об’єктом моніторингу, ідентифікатор UA-M-2025-07-21-000032, щодо надання пояснення, по Закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-16-008451-a повідомляю наступне:
Дана закупівля організована у відповідності до наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 29.03.2019 № 200 "Про затвердження порядку ведення договірної роботи в системі ДСНС", з урахуванням змін, внесених наказом Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 01.04.2024 № НС-370 "Про внесення змін до порядку ведення договірної роботи в системі ДСНС", Порядку ведення договірної роботи в 6 ДПРЗ Головного управління, затвердженого наказом 6 ДПРЗ Головного управління ДСНС України у Тернопільській області від № НС-74/64 від 25.04.2024 (далі - Порядку), Положення про уповноважену особу 6 ДПРЗ Головного управління ДСНС України у Тернопільській області, що затверджене наказом 6 ДПРЗ Головного управління ДСНС України у Тернопільській області від 22.10.2024 № НС-109/64 (далі - Положення) та відповідно до вимог Наказу Міністерства економіки України №26335 від 22.11.2024 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Методичних рекомендацій).
Із Положення:
4.1. Закупівля товарів, робіт та послуг здійснюється відповідно до наявної потреби, враховуючи штати та норми забезпечення;
4.2. Ініціативні підрозділи незалежно від того, чи здійснюватимуться закупівлі через електрону систему закупівель або без її застосування, надають уповноваженій особі свої пропозиції у вигляді належно оформленої та підписаної службової записки з урахуванням кошторисних призначень для включення їх до річного плану закупівель;
4.3. Ініціативний підрозділ несе відповідальність за фінансово-господарську доцільність проведення ініційованої закупівлі, очікувану вартість предмета закупівлі, а також за належне оформлення та наявність всіх документів, необхідних для реалізації ініційованої закупівлі (дозволи, рішення, погодження тощо).
Із Методичних ректомендацій, - Розділ ІІ Підрозділ ІІ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі (робіт з будівництва) є розрахунковою вартістю предмета закупівлі (робіт з будівництва), що сформована відповідно до затвердженої у встановленому порядку проєктної документації на будівництво (крім демонтажних робіт, де проєктна документація розробляється та затверджується безпосередньо підрядником), виходячи з вимог до предмета закупівлі або його частини (лоту), у тому числі його технічних, якісних, кількісних характеристик.
….
6. Кошторисна вартість об’єкта будівництва за ЗКР, зменшена на суму витрат, які не належать до переможця процедури закупівлі, та відповідно відкоригована за главами 1–12 ЗКР з урахуванням уточнених сум прибутку та коштів на покриття ризиків та інших витрат, пов’язаних з перерахунком статей витрат ЗКР (коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами; податків, зборів, обов’язкових платежів, установлених законодавством і не врахованих складовими вартості будівництва; податку на додану вартість), буде становити очікувану вартість закупівлі робіт з будівництва.
Керуючись вимогами державних будівельних норм України 6 державним пожежно-рятувальним загоном Головного управління ДСНС України у Тернопільській області (далі- Замовник) наказом НС 25/64 від 01.05.2025 року було затверджено проектно-кошторисну документацію робочого проекту "Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного Управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області за адресою: вул. Б.Лепкого, 159 сел. Гусятин Тернопільської обл", в сумі 1152,588 тис. грн. та дано доручення заступнику начальника 6 ДПРЗ Головного управління підполковнику служби цивільного захисту ПОГОРЕЦЬКОМУ М.Р. (далі- Ініціативний підрозділ) підготувати Службову записку, на підставі якої включити дану закупівлю до Річного плану закупівель загону на 2025 рік та провести закупівлю відповідно до Закону та з урахуванням Особливостей (наказ додається).
У відповідності до пункту 4.2. Порядку Ініціативним підрозділом 6 ДПРЗ Головного управління було сформовано Службову записку та Технічну специфікацію предмета закупівлі (додається) на основі розробленої проєктно-кошторисної документації ФОП Попович І.Я. у 2025 році, за поточними цінами станом на 25.04.2025 року, щодо розміру очікуваної вартості робіт, що пройшла експертизу в установленому порядку (експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області»), з врахуванням п. 6 підрозділу 2 розділу 2 Методичних рекомендацій.
На виконання вказівки Головного управління ДСНС України у Тернопільській області № 64 002-4499/64 17/1 від 12.09.2023 «Про надання інформації», у тому числі вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Замовник, з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечує оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному вебсайті Головного управління ДСНС України у Тернопільській області інформації про закупівлі по процедурах, зокрема за процедурою – відкриті торги (з особливостями) на закупівлю робіт: Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області в розділі Головна/Бізнесу/Державні закупівлі/Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предметів закупівлі.
Посилання на сторінку вебсайту розміщення інформації: https://tr.dsns.gov.ua/upload/2/3/8/9/4/8/2/obgruntuannia-kaprem-dax-gusiatin.pdf
До пояснення додаю:
1.Зведений кошторисний розрахунок на 3 арк. в 1 прим.;
2.Експертний звіт (позитивний) на 1 арк. в 1 прим.;
3.Наказ про затвердження ПКД на 1 арк в. 1 прим.;
4.Службова записка на 5 арк. в 1 прим.;
5.Розрахунок очікуваної вартості на 3 арк. в 1 прим.
Номер:
903ad9912c294ab381feadb69a8dd3fd
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.07.2025 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-16-008451-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Згідно пункту 10 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» тендерної документації Замовником встановлена умова до учасників торгів надати: «Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на вогнезахисне просочування щодо виконання робіт, які передбачені Додатком №1.1 (частина 2) до тендерної документації (якщо отримання ліцензії або декларації на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством).
У разі завершення терміну дії декларації, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії.
У разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядника/субпідрядників, який/які виконуватимуть такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику/субпідрядникам становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю).
Якщо ліцензія та/або декларація, та/або дозволи видані учаснику (субпідряднику/субпідрядникам) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію про доступ до таких документів в мережі Інтернет.
У разі якщо учасником є об’єднання учасників, такий документ надається таким об’єднанням чи одним з його учасників.».
ТОВ «Гусятинська ПМК» в складі закупівлі не подало копію ліцензії на вогнезахисне просочування щодо виконання робіт: пункт 15. Нанесення механізованим способом в один шар вогнезахисного покриття з антипірену на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев’яних конструкцій та пункт 16. На кожний наступний шар нанесення вогнезахисного покриття з антипірену додавати до норми 13-71-1, які передбачені Додатком №1.1 (частина 2) до тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ТОВ «Гусятинська ПМК» вимогам пункту 10 додатку 1 до тендерної документації?
2. Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація складена з порушенням вимог пункту 28 Особливостей №1178 та статті 22 Закону, Замовником включено до тендерної документації вимоги що не передбачені законодавством, а саме в розділі 2 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» тендерної документації зазначено що: У разі якщо протягом чотирьох робочих днів з дати завантаження переможцем процедури закупівлі договірної ціни у вищезазначеному складі замовник не надає обґрунтованих зауважень щодо невідповідностей, вважається, що замовник погодив договірну ціну та відповідні кошторисні розрахунки.
Після отримання зауважень замовника щодо невідповідностей переможець процедури закупівлі протягом трьох робочих днів (чи визначеного замовником часу, якщо він перевищує три робочі дні) завантажує виправлену договірну ціну з розрахунками на веб-портал Уповноваженого органу та сторони підписують договір про закупівлю з усіма додатками, у тому числі договірну ціну. Підписання договору про закупівлю з додатком – узгодженою сторонами договірною ціною – є підтвердженням виправлення переможцем процедури закупівлі зауважень замовника до договірної ціни.
У зв’язку з вищевикладеним, прошу зазначити причину не дотримання вимог пункту 28 Особливостей №1178 та статті 22 Закону при складанні тендерної документації?
3. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Також пунктом 9 Положення №835 визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML (для текстових даних), для структурованих даних - RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML.
Під час моніторингу встановлено, що замовником, в електронній системі закупівель, оприлюднено договір про закупівлю робіт від 18.06.2025 №70 (далі – Договір №70) та додатки до нього у форматі pdf.
Враховуючи вищезазначене, прошу надати інформацію щодо причин неоприлюднення у електронній системі закупівель Договору №70 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі.
4. Аналізом Договору за №70, укладеного між Замовником та ТОВ «Гусятинська ПМК» на суму 949 850, 00 гривень встановлено, що в локальному кошторисі на будівельні роботи (додаток 4 до договору №70) включено вид робіт п.6 Ремонт прямокутних слухових вікон 3 шт., який не передбачено в Технічному завданні (14.Технічне завдання додаток 1.1 частина 2 pdf).
У зв’язку з вищевикладеним, прошу надати пояснення щодо включення до локального кошторису на будівельні роботи (Додаток 4 до договору №70) виду робіт п.6 Ремонт прямокутних слухових вікон 3 шт., які не передбачені в Технічному завданні.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
01752bd98303439e9fff4edb73d3c629
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення від 25.07.2025рр
Дата опублікування:
30.07.2025 13:57
Опис:
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Порядок денний:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі по предмету капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-05-16-008451-a - (далі - Закупівлі) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
2. Про прийняття рішень щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.
Номер:
1f0685a0ba2149559603af0bcad7f3f6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.07.2025 18:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-16-008451-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Пунктом 3.1. розділу ІІІ «Договірна ціна» додатку 3 «Проект договору» тендерної документації та відповідно пунктом 3.1 укладеного договору за результатами торгів передбачено : «Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису, що є невід'ємною частиною Договору, є твердою …».
Окрім вищезазначеного, відповідно до пункту 3.8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «Відповідно до Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 №162, кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами) (далі – Настанова №281), ціна пропозиції учасника (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально- технічних ресурсах, необхідних для здійснення проєктних рішень щодо об’єкта будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проєктною документацією.»
Аналізом «Договірної ціни» (Додаток №3 до договору №70 від 18.06.2025) підписаної відповідальними особами замовника 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області та підрядника ТОВ «Гусятинська ПМК» встановлено, що при розрахунку коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт застосовано коефіцієнт 2,4%, в той час як відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови №281 зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, за твердої договірної ціни - у розмірі до 1,5%.
Виходячи з вищенаведеного, надайте інформацію, чому всупереч вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281, при укладені договору за результатами торгів з ТОВ «Гусятинська ПМК», в договірній ціні кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт застосовано в розмірі 2,4% замість 1,5%?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
45b7e9e685fa41e1aadc94a079a45a87
Назва:
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Дата опублікування:
04.08.2025 15:50
Опис:
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Порядок денний:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі по предмету капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-05-16-008451-a - (далі - Закупівлі) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
2. Про прийняття рішень щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.
Номер:
3b062a42d62a478e802cf26dba43c810
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.08.2025 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-16-008451-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Прошу надати інформацію щодо стану виконання сторонами зобов’язань по договору від 18.06.2025 за №70, укладеного з ТОВ «Гусятинська ПМК» станом на день надання інформації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
04786ddc10c04484a98312d6257ee3ce
Назва:
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Дата опублікування:
11.08.2025 17:29
Опис:
Порядок денний:
1.Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі по предмету капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-05-16-008451-a - (далі - Закупівлі) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
2.Про прийняття рішень щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.