-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області
Завершена
1 052 490.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 524.90 UAH
мін. крок: 1% або 10 524.90 UAH
Період оскарження:
16.05.2025 15:06 - 28.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Не правомірне визначення переможця
Номер:
03616a841e884d55b2c8a56cd57d574f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-16-008451-a.c3
Назва:
Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Не правомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Не правомірне визначення переможця 10.06.2025 18:20
- відповідь на вимогу 3.pdf 12.06.2025 15:37
Дата подачі:
10.06.2025 18:21
Вирішення:
Ознайомившись з Вашою вимогою від 10 червня 2025 року (номер в системі - UA-2025-05-16-008451-a.c3) повідомляю наступне:
Не погоджуюсь із Вашим твердженням про те, що Уповноваженою особою неправомірно визначено переможця під час проведення Процедури закупівлі за предметом «Закупівля робіт з капітального ремонту покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області» - (далі - Закупівля), код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-05-16-008451-a, та зазначаю, що Закупівля здійснюється за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником та Уповноваженою особою не було порушено вищевказаних принципів порядку проведення Закупівлі.
При проведенні Закупівлі Замовник та Уповноважена особа діяла та діє у відповідності до законодавства України у сфері публічних закупівель, наказів, розпоряджень, доручень та вказівок МВС та ДСНС з питань організації закупівельної діяльності та проведення закупівель, в тому числі вказівки ДСНС України № 211-27621/211-1 від 27.11.2024 «Про методичні рекомендації у сфері здійснення публічних закупівель робіт з будівництва».
Тендерна документація на Закупівлю складена відповідно до вимог Наказу Міністерства економіки України № 26335 від 22.11.2024 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Методичних рекомендацій). Зазначений наказ та інші методичні рекомендації у сфері закупівель доступні для завантаження на офіційному вебсайті Мінекономіки у розділі "Публічні закупівлі" – "Аналітика і методологія".
Відповідно до 3 постанови Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2019 року № 838 «Питання Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства» (зі змінами та доповненнями) Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. Мінекономіки є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, державну промислову політику, державну військово-промислову політику, державну інвестиційну політику, державну зовнішньоекономічну політику, державну політику у сфері технічного регулювання, стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, управління об’єктами державної власності, розвитку підприємництва, державно-приватного партнерства, інтелектуальної власності, інноваційної діяльності в реальному секторі економіки, туризму та курортів (крім здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів), державних та публічних закупівель, а також державного замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів.
Основними завданнями Мінекономіки забезпечення формування та реалізація державної політики у сфері державних та публічних закупівель.
Мінекономіки відповідно до покладених на нього завдань надає роз’яснення щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель.
Примірна Тендерна документація, згідно з якою було затверджено Тендерну документацію Замовником, в тому числі Додаток 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» повністю відповідають Методичним рекомендаціям затвердженим Мінекономіки.
Згідно пункту 2 Додатку 2 Методичних рекомендацій та Тендерної документації Замовника Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотирьох днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну, сформовану за результатами аукціону або з урахуванням пункту 37 Особливостей, відповідно до пункту 6.4 тендерної документації з розрахунками у форматі PDF та .xls(x), а саме:
договірну ціну за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови залежно від виду договірної ціни;
пояснювальну записку;
локальні кошториси (повинні бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу) із зазначенням технічних характеристик матеріалів, устаткування та ін.;
документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат – відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови; інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції;
інших підтверджувальних розрахунків витрат, включених до складу договірної ціни відповідно до Настанови.
Замовник протягом чотирьох робочих днів перевіряє надану переможцем процедури закупівлі договірну ціну з розрахунками на відповідність зазначеним вимогам та в разі наявності невідповідностей повідомляє про це переможця процедури закупівлі, надіславши відповідний електронний документ на електронну адресу переможця процедури закупівлі, зазначену ним як контактну в тендерній пропозиції, а в разі її відсутності – на електронну адресу, зазначену переможцем процедури закупівлі під час реєстрації на майданчику електронної системи закупівель, чи в інший узгоджений з переможцем процедури закупівлі спосіб, з переліком усіх невідповідностей та надає не менше трьох робочих днів на їх усунення.
У разі якщо протягом чотирьох робочих днів з дати завантаження переможцем процедури закупівлі договірної ціни у вищезазначеному складі замовник не надає обґрунтованих зауважень щодо невідповідностей, вважається, що замовник погодив договірну ціну та відповідні кошторисні розрахунки.
Після отримання зауважень замовника щодо невідповідностей переможець процедури закупівлі протягом трьох робочих днів (чи визначеного замовником часу, якщо він перевищує три робочі дні) завантажує виправлену договірну ціну з розрахунками на веб-портал Уповноваженого органу та сторони підписують договір про закупівлю з усіма додатками, у тому числі договірну ціну. Підписання договору про закупівлю з додатком – узгодженою сторонами договірною ціною – є підтвердженням виправлення переможцем процедури закупівлі зауважень замовника до договірної ціни.
Якщо переможець процедури закупівлі не усуне повідомлені йому замовником невідповідності в розрахунку договірної ціни чи не надасть вчасно розрахунок, який відповідає вимогам цієї тендерної документації, він буде вважатися таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю (згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей).
З урахуванням вищеописаного, зазначаю, що Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Дискримінація учасника
Номер:
439e74b063294a2fbebcb4c64c2695bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-16-008451-a.a2
Назва:
Дискримінація учасника
Вимога:
Вимога Замовника:
Додаток № 2
до тендерної документації
1. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотирьох днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну, сформовану за результатами аукціону або з урахуванням пункту 37 Особливостей, відповідно до пункту 6.4 тендерної документації з розрахунками у форматі PDF та .xls(x), а саме:
договірну ціну за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови залежно від виду договірної ціни;
пояснювальну записку;
локальні кошториси (повинні бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу) із зазначенням технічних характеристик матеріалів, устаткування та ін.;
документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат – відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови; інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції;
інших підтверджувальних розрахунків витрат, включених до складу договірної ціни відповідно до Настанови.
Замовник протягом чотирьох робочих днів перевіряє надану переможцем процедури закупівлі договірну ціну з розрахунками на відповідність зазначеним вимогам та в разі наявності невідповідностей повідомляє про це переможця процедури закупівлі, надіславши відповідний електронний документ на електронну адресу переможця процедури закупівлі, зазначену ним як контактну в тендерній пропозиції, а в разі її відсутності – на електронну адресу, зазначену переможцем процедури закупівлі під час реєстрації на майданчику електронної системи закупівель, чи в інший узгоджений з переможцем процедури закупівлі спосіб, з переліком усіх невідповідностей та надає не менше трьох робочих днів на їх усунення.
У разі якщо протягом чотирьох робочих днів з дати завантаження переможцем процедури закупівлі договірної ціни у вищезазначеному складі замовник не надає обґрунтованих зауважень щодо невідповідностей, вважається, що замовник погодив договірну ціну та відповідні кошторисні розрахунки.
Після отримання зауважень замовника щодо невідповідностей переможець процедури закупівлі протягом трьох робочих днів (чи визначеного замовником часу, якщо він перевищує три робочі дні) завантажує виправлену договірну ціну з розрахунками на веб-портал Уповноваженого органу та сторони підписують договір про закупівлю з усіма додатками, у тому числі договірну ціну. Підписання договору про закупівлю з додатком – узгодженою сторонами договірною ціною – є підтвердженням виправлення переможцем процедури закупівлі зауважень замовника до договірної ціни.
Якщо переможець процедури закупівлі не усуне повідомлені йому замовником невідповідності в розрахунку договірної ціни чи не надасть вчасно розрахунок, який відповідає вимогам цієї тендерної документації, він буде вважатися таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю (згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей).
Хочемо зауважити що цим Додатком №2 до тендерної документації ВИ повністю зневільовуєте поняття як тендерні дежавні закупівлі, (Відкриті торги з ОСОБЛИВОСТЯМИ)
Замовник протягом чотирьох робочих днів перевіряє надану переможцем процедури закупівлі договірну ціну з розрахунками на відповідність зазначеним вимогам та в разі наявності невідповідностей повідомляє про це переможця процедури закупівлі, надіславши відповідний електронний документ на електронну адресу переможця процедури закупівлі, зазначену ним як контактну в тендерній пропозиції, а в разі її відсутності – на електронну адресу, зазначену переможцем процедури закупівлі під час реєстрації на майданчику електронної системи закупівель, чи в інший узгоджений з переможцем процедури закупівлі спосіб, з переліком усіх невідповідностей та надає не менше трьох робочих днів на їх усунення.
Дана вимога Замовником не може подаватись у відкритих торгах з особливостями, а тільки при переговорних умов. Тобто Замовник не має права надавати додатковий час для виправлення своїх помилок окрім 24години згідно законності вимог у Відкриті торги з ОСОБЛИВОСТЯМИ
Учасник ТОВ «Гусятинський ПМК» подавши Локальний кошторис включає п.3 Ремонт слухового вікна шт 3 даного виду робіт не має в Технічній специфікації робіт , а це грубе порушення технічної частини . локальні кошториси (повинні бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу) із зазначенням технічних характеристик матеріалів, устаткування та ін.;
Просимо зробити висновки , щодо визначення переможця
Оскільки невідповідність / відсутність інформації та /або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі однозначно трактується АМКУ, ДАСУ та судами як підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Згідно п. 44 Постанови 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
1) Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Гусятинський ПМК»
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на Вимогу 2.pdf 12.06.2025 14:40
Дата подачі:
10.06.2025 17:21
Вирішення:
Ознайомившись з Вашою вимогою від 10 червня 2025 року (номер в системі - UA-2025-05-16-008451-a.a2) повідомляю наступне:
Не погоджуюсь із Вашим твердженням про те, що Уповноваженою особою була допущена будь-якого роду дискримінація учасників під час проведення Процедури закупівлі за предметом «Закупівля робіт з капітального ремонту покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області» - (далі - Закупівля), код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-05-16-008451-a, та зазначаю, що Закупівля здійснюється за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником та Уповноваженою особою не було порушено вищевказаних принципів порядку проведення Закупівлі.
При проведенні Закупівлі Замовник та Уповноважена особа діяла та діє у відповідності до законодавства України у сфері публічних закупівель, наказів, розпоряджень, доручень та вказівок МВС та ДСНС з питань організації закупівельної діяльності та проведення закупівель, в тому числі вказівки ДСНС України № 211-27621/211-1 від 27.11.2024 «Про методичні рекомендації у сфері здійснення публічних закупівель робіт з будівництва».
Тендерна документація на Закупівлю складена відповідно до вимог Наказу Міністерства економіки України № 26335 від 22.11.2024 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Методичних рекомендацій). Зазначений наказ та інші методичні рекомендації у сфері закупівель доступні для завантаження на офіційному вебсайті Мінекономіки у розділі "Публічні закупівлі" – "Аналітика і методологія".
Відповідно до 3 постанови Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2019 року № 838 «Питання Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства» (зі змінами та доповненнями) Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. Мінекономіки є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, державну промислову політику, державну військово-промислову політику, державну інвестиційну політику, державну зовнішньоекономічну політику, державну політику у сфері технічного регулювання, стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, управління об’єктами державної власності, розвитку підприємництва, державно-приватного партнерства, інтелектуальної власності, інноваційної діяльності в реальному секторі економіки, туризму та курортів (крім здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів), державних та публічних закупівель, а також державного замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів.
Основними завданнями Мінекономіки забезпечення формування та реалізація державної політики у сфері державних та публічних закупівель.
Мінекономіки відповідно до покладених на нього завдань надає роз’яснення щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель.
Примірна Тендерна документація, згідно з якою було затверджено Тендерну документацію Замовником, в тому числі Додаток 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» повністю відповідають Методичним рекомендаціям затвердженим Мінекономіки.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Дискримінація учасників
Номер:
fbbace39f11e4863b6bfcf0197598c2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-16-008451-a.a1
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Вимога Замовника п 3.6
Технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, наведені в додатку № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації.
Лист виробника або постачальника металопрофілю (профнастилу ТП-20), товщина листа 0,5 мм
- Сертифікат відповідності металочерепиці (профнастилу).
* відповідно до ДСТУ 8802:2018. мінімальна маса металізованого покриття прокату для зовнішнього застосування, згідно з ДСТУ EN 10346 з двох боків повинна становити 225 г/м2. (* Z140 за умови надання постачальником гарантії 10 років);
** Мінімальну товщину органічним захисно-декоративним покриттям з лицьової сторони виробів під час зовнішнього застосування має бути не менше ніж 25 мкм (для матового ОП — не менше ніж 35 мкм). Зворотна сторона виробів повинна мати захисний шар ґрунту в межах від 5 мкм до 7 мкм.
В Учасника не має виконаної гарантії 10 років від поставщика
Різниця між поданими профілями
металопрофіль ТП-20 та НС-20 відрізняються своїм призначенням.
ТП-20 (трапецієподібний, або "трапеція") використовується переважно для покрівель, завдяки своїй висоті профілю (20 мм) та жорсткості.
НС-20 (низько-стійкий) часто застосовується для огороджень та стін, оскільки має меншу висоту профілю (20 мм)
Вимога 6,6
Договір про закупівлю повинен відповідати проєкту договору, зазначеному в додатку № 3 “Проєкт договору про закупівлю робіт (договір підряду)” до цієї тендерної документації.
Де можна знайти проект договору з додатками, щоб порівняти з договором.
9. Інформація про ціну тендерної пропозиції зазначається шляхом заповнення окремого поля електронної форми.
10. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій наступні документи:
1) Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд.
В Учасника переможця наявна декларація дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
Роботи нище відмітки 0,00 , робота у шурфах колодцях іт.д , а хто буде працювати на висоті, улаштування верха. У даному випадку - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, це заголовок , а потрібно мати роботи на висоті 1,5м , верхолазні роботи іт.д.
у нас конкретно Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (далі - роботи)
Просимо розглянути наші зауваження і визначити переможця в Законодавчому порядку.
Якщо не будуть зроблені висновки ми змушені звертатись в Антимонопольний комітет.
З ПОВАГОЮ...
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на Вимогу.pdf 09.06.2025 16:54
Дата подачі:
06.06.2025 18:16
Вирішення:
Шановний учаснику! Ознайомившись з Вашою вимогою від 06 червня 2025 року (номер в системі - UA-2025-05-16-008451-a.a1) повідомляю наступне:
Не погоджуюсь із Вашим твердженням про те, що – Уповноваженою особою була допущена будь-якого роду дискримінація учасників під час проведення Процедури закупівлі за предметом - «Закупівлю робіт з капітального ремонту покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області» - (далі - Закупівлі), код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-05-16-008451-a, та зазначаю, що Закупівля здійснюється за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником та Уповноваженою особою не було порушено вищевказаних принципів порядку проведення Закупівлі.
Аргументація дій Уповноваженої особи та Замовника наведена у Відповіді.
Статус вимоги:
Відхилено