• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівництво механіко-біологічного комплексу перевантаження та переробки твердих побутових відходів на вул. Пластовій, 13 (Перша черга будівництва) ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель

Завершена

114 643 489.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 573 217.45 UAH
Номер: b0ba7753bd9b493db48d8e01f7448b2b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-26-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.05.2025 11:35 - 17.06.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2025-04-08-014235-a 08.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення пункту 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, Закону та Особливостей, аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАВЕР ЕНЕРДЖІ ПЛЮС», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, виконання рішення комісії комісія АМКУ, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом направлення на додаткові навчання осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Зелене місто» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.04.2025 зі змінами від 06.05.2025, реєстр пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «КАВЕР ЕНЕРДЖІ ПЛЮС» (далі – ТОВ «КАВЕР ЕНЕРДЖІ ПЛЮС»), рішення комісії АМКУ від 30.04.2025 № 6915-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.05.2025, повідомлення про намір укласти договір від 15.05.2025, договір підряду від 23.05.2025 № 23/05 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 06.06.2025 № 1, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 02.06.2025, 10.06.2025 та 12.06.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей. Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Під час моніторингу встановлено, що пунктом 5.1 розділу 5 Договору передбачено, що фінансування робіт здійснюється відповідно до Додатку 3 (План фінансування робіт), який є невід’ємною частиною Договору. Водночас, у плані фінансування виконаних робіт (додаток 3 до Договору) не зазначено найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 05.06.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень стосовно підстав невідповідності плану фінансування виконаних робіт (додаток 3 до Договору) в частині не зазначення найменування всіх видів (етапів комплексів) робіт, визначення джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва. На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 10.06.2025 надав зміни до Договору, якими привів календарний план фінансування у відповідність до норм пункту 84 Постанови № 668.
Період усунення порушень: 13.06.2025 14:10 - 28.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2025 14:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ Замовник — Львівське комунальне підприємство "Зелене місто" Моніторинг — UA-M-2025-05-26-000038 Оголошення — UA-2025-04-08-014235-a Предмет закупівлі: Будівництво механіко-біологічного комплексу перевантаження та переробки твердих побутових відходів на вул. Пластовій, 13 (Перша черга будівництва) ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-08-014235-a, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне: ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено допущені Замовником порушення, а саме Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель). У висновку зазначено наступні порушення: За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення пункту 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, Закону та Особливостей, аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАВЕР ЕНЕРДЖІ ПЛЮС», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, виконання рішення комісії комісія АМКУ, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено. ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: У висновку по результату здійснення моніторингу передбачено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у вигляді здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом направлення на додаткові навчання осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». На виконання зобов’язань наведених у висновку Замовником проведено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель порушень встановлених у висновку, а саме: У зв’язку з виявленими порушенням встановленими органом державного фінансового контролю та з метою їх усунення, на виконання вимог пунктів 17 та 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» та у відповідності до пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону, 6 червня 2025 року, було прийнято рішення про внесення змін до договору №23/05 від 23.05.2025 року шляхом підписання Додаткової угоди №1 до вказаного договору, зокрема Замовником та підрядником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАВЕР ЕНЕРДЖІ ПЛЮС" було узгоджено «Календарний план фінансування робіт» та приведено його у відповідність до вимог пунктів 84 Постанови КМУ №668. (Зміни до договору оприлюднено в електронній системі закупівель 10.06.2025 р.), про що також було зазначено у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-08-014235-a. Таким чином, Замовником були усунуті порушення виявлені моніторингом в цій частині, а також уповноваженою особою прийнято рішення в майбутньому його не допускати та врахувати зазначене зауваження під час складання наступних тендерних документацій та зокрема під час підписання договору про закупівлю робіт. Замовником проведений детальний аналіз висновку моніторингу складеного Державною аудиторською службою, Постанови Кабінету Міністрів №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, відповідальну особу Замовника, а саме: Іванишин Христину Тарасівну, заплановано відрядити на додаткові навчання у сфері публічних закупівель з метою недопущення у майбутньому порушень під час проведення закупівель (на підтвердження Замовником надається Наказ №22 П від 18.06.2025 року).
Дата публікації звіту: 18.06.2025 16:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: шляхом приведення договору у відповідність
Дата публікації: 27.06.2025 12:33

Запити/Пояснення