-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво механіко-біологічного комплексу перевантаження та переробки твердих побутових відходів на вул. Пластовій, 13 (Перша черга будівництва) ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель
Завершена
114 643 489.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 573 217.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 573 217.45 UAH
Період оскарження:
08.04.2025 18:02 - 08.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
bd7b96f8b33940e8aee1b63e2ab036e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-08-014235-a.c3
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
08 квітня 2025 року Львівське комунальне підприємство «Зелене місто» (далі - Замовник) оприлюднив на веб-порталі ProZorro оголошення про закупівлю послуг за процедурою відкритих торгів “Будівництво механіко-біологічного комплексу перевантаження та переробки твердих побутових відходів на вул. Пластовій, 13 (Перша черга будівництва) «ДК 021:2015 (CPV): 45210000-2 Будівництво будівель», де також була оприлюднена тендерна документація.
Субєкт оскарження - ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» (Код ЄДРПОУ 40355726, Юридична адреса: 20300, Черкаська область, місто Умань, вулиця Успенська, буд. 17, тел. +380674750872, e-mail: cme.tender@ukr.net) вважає, що умови тендерної документації по закупівлі - Будівництво механіко-біологічного комплексу перевантаження та переробки твердих побутових відходів на вул. Пластовій, 13 (Перша черга будівництва) ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-08-014235-а, Замовником якого є Львівське комунальне підприємство «Зелене місто», через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго». Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму чистини четвертої статті 5 Закону, які вказують, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМК ворд 19.04.2025 12:35
- Додаток 1 до ТД 19.04.2025 12:35
- Особливості 19.04.2025 12:35
- Договір підряду 19.04.2025 12:35
- Настанова 19.04.2025 12:35
- Баланс 19.04.2025 12:35
- ДСТУ EN 50160 19.04.2025 12:35
- Додаток 2.3. до ТД 19.04.2025 12:35
- Додаток 2 ТД 19.04.2025 12:35
- Додаток 3 до ТД 19.04.2025 12:35
- Скрін-шот із сайту виробника Eaton 19.04.2025 12:35
- ДБН А2.2.-3-2014 19.04.2025 12:35
- Дозволи та ліцензії 19.04.2025 12:35
- Фінансова звітність ЕЦП 19.04.2025 12:35
- фінансова звітність ключ 19.04.2025 12:35
- Фінансова звітність пдф 19.04.2025 12:35
- Договір підряду ЕЦП 19.04.2025 12:35
- Договір підряду ПДФ 19.04.2025 12:35
- Договір підряду ключ 19.04.2025 12:35
- Скарга АМК ЕПЦ 19.04.2025 12:35
- Скарга АМКключ 19.04.2025 12:35
- sign.p7s 19.04.2025 13:10
- рішення від 22.04.2025 № 6343.pdf 22.04.2025 17:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2025 № 6915.pdf 01.05.2025 16:30
- рішення від 30.04.2025 № 6915.pdf 05.05.2025 15:21
- Додаток 2 до ТД зі змінами від 24.04.25.docx 24.04.2025 13:24
- рішення від 21.04.2025 № 6254 (1).pdf 24.04.2025 13:24
- доказ 1 Копія експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво.pdf 24.04.2025 13:24
- Тендерна документація редакція від 24.04.2025.docx 24.04.2025 13:24
- відзив на скаргу від 24.04.pdf 24.04.2025 13:24
- Рішення від 15.01.2025 № 649.pdf 24.04.2025 13:24
- доказ 2 Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-09-02-002304-a.pdf 24.04.2025 13:24
- Перелік змін від 24.04.25.docx 24.04.2025 13:24
- Відзив на скаргу Зелене місто 24.04 (1).docx 24.04.2025 13:24
- Додаток 1 до ТД зі змінами від 24.04.25.docx 24.04.2025 13:24
- Перелік змін від 23.04.25.docx 24.04.2025 14:04
- Додаток 1 до ТД зі змінами від 23.04.25.docx 24.04.2025 14:04
- Рішення від 15.01.2025 № 649.pdf 24.04.2025 14:04
- рішення від 21.04.2025 № 6254 (1).pdf 24.04.2025 14:04
- Додаток 2 до ТД зі змінами від 23.04.25.docx 24.04.2025 14:04
- Тендерна документація редакція від 23.04.2025.docx 24.04.2025 14:04
- Відзив на скаргу Зелене місто 24.04 (1).docx 24.04.2025 14:04
- доказ 2 Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-09-02-002304-a.pdf 24.04.2025 14:04
- доказ 1 Копія експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво.pdf 24.04.2025 14:04
- відзив на скаргу.pdf 24.04.2025 14:04
- Перелік змін від 06.05.25.docx 06.05.2025 14:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.04.2025 14:09
Дата розгляду скарги:
30.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.04.2025 17:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.05.2025 15:22
Дата виконання рішення Замовником:
06.05.2025 14:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ №6915-р/пк-пз від 30.04.2025 року виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a06e0ce4743d4b1b9e17f2e6e281c074
Заголовок пункту скарги:
Умови тендерної документації є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовником торгів встановлено імперативну норму, що досвідом виконання аналогічного договору Учасника може бути досвід з нового будівництва. Так, в абзаці 3 п. п. 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору виключно з нового будівництва.
Скаржник, як будівельна компанія, має наступний досвід виконання договору:
- Договір підряду №46-09-24 від 01.10.2024 року, який укладено із ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго», який укладено на виконання будівельних робіт по будівництву об’єкту: «капітальний ремонт харчоблоку в Полонському ліцеї №4 в м. Полонне Хмельницької області Шепетівського району (додаток 3 до Скарги).
Отже, із наданого договору до Скарги чітко прослідковується те, що у Скаржника наявний документально підтверджений досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Однак через встановлення у тендерній документації дискримінаційної умови про те, що предмет аналогічного договору має бути щодо нового будівництва, Скаржник не має можливості взяти участь у такій процедурі закупівлі.
Нормативне регулювання порядку виконання робіт та розрахунку їх вартості, а також визначення виду об'єкту будівництва, регулює галузеві будівельні норми - Кошторисні норми України, Настанова з визначення вартості будівництва, що затверджені Наказом Мінрегіон України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Пунктом 1.1. Настанови передбачено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об'єктів
інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Аналогічне твердження наведено у пункті 27 статті 1 Закону, де вказано, що роботи
- розроблення проектної документації на об'єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам'яток архітектури та містобудування, будівництво нових,
розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об'єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об'єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Отже, згідно положень Настанови та Закону, видами робіт у будівництві є нове будівництво, реконструкція, реставрація та капітального ремонту.
Предметом закупівлі, у свою чергу, також є роботи з будівництва. Встановивши вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів виключно щодо нового будівництва Замовник торгів умисно обмежив можливість участі тих учасників, які виконували аналогічні договори щодо виконання будівельних робіт – капітальний ремонт або реконструкція.
Із поданих документів у даній скарзі, зокрема договору на виконання робіт з капітального ремонту, можна чітко встановити об'єктивну можливість Скаржника виконати договір, що є предметом закупівлі.
Однак через встановлену дискримінаційну вимогу у тендерній документації, маючи об'єктивну можливість виконати договір, Скаржник не може взяти участь у закупівлі, оскільки такий договір не є щодо нового будівництва.
Встановлення вимоги, що аналогічний договір має бути виключно щодо нового будівництва є ніщо іншим як умисним встановленням дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію.
Наявність вищенаведеної дискримінаційної умови, не дає можливість Скаржнику взяти участь у такій закупівлі, а також іншим виконавцям робіт, за умови повної відповідності його документів щодо спроможності виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Скаржник, як будівельна компанія, має наступний досвід виконання договору:
- Договір підряду №46-09-24 від 01.10.2024 року, який укладено із ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго», який укладено на виконання будівельних робіт по будівництву об’єкту: «капітальний ремонт харчоблоку в Полонському ліцеї №4 в м. Полонне Хмельницької області Шепетівського району (додаток 3 до Скарги).
Отже, із наданого договору до Скарги чітко прослідковується те, що у Скаржника наявний документально підтверджений досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Однак через встановлення у тендерній документації дискримінаційної умови про те, що предмет аналогічного договору має бути щодо нового будівництва, Скаржник не має можливості взяти участь у такій процедурі закупівлі.
Нормативне регулювання порядку виконання робіт та розрахунку їх вартості, а також визначення виду об'єкту будівництва, регулює галузеві будівельні норми - Кошторисні норми України, Настанова з визначення вартості будівництва, що затверджені Наказом Мінрегіон України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Пунктом 1.1. Настанови передбачено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об'єктів
інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Аналогічне твердження наведено у пункті 27 статті 1 Закону, де вказано, що роботи
- розроблення проектної документації на об'єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам'яток архітектури та містобудування, будівництво нових,
розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об'єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об'єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Отже, згідно положень Настанови та Закону, видами робіт у будівництві є нове будівництво, реконструкція, реставрація та капітального ремонту.
Предметом закупівлі, у свою чергу, також є роботи з будівництва. Встановивши вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів виключно щодо нового будівництва Замовник торгів умисно обмежив можливість участі тих учасників, які виконували аналогічні договори щодо виконання будівельних робіт – капітальний ремонт або реконструкція.
Із поданих документів у даній скарзі, зокрема договору на виконання робіт з капітального ремонту, можна чітко встановити об'єктивну можливість Скаржника виконати договір, що є предметом закупівлі.
Однак через встановлену дискримінаційну вимогу у тендерній документації, маючи об'єктивну можливість виконати договір, Скаржник не може взяти участь у закупівлі, оскільки такий договір не є щодо нового будівництва.
Встановлення вимоги, що аналогічний договір має бути виключно щодо нового будівництва є ніщо іншим як умисним встановленням дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію.
Наявність вищенаведеної дискримінаційної умови, не дає можливість Скаржнику взяти участь у такій закупівлі, а також іншим виконавцям робіт, за умови повної відповідності його документів щодо спроможності виконання робіт, які є предметом закупівлі.
×
-
Назва доказу:
ДБН А.2.2-3:2014
-
Повʼязаний документ:
ДБН А2.2.-3-2014
-
-
Назва доказу:
Настанова з визначення вартості будівництва, що затверджені Наказом Мінрегіон України від 01.11.2021 № 281
-
Повʼязаний документ:
Настанова
-
-
Назва доказу:
Договір підряду №46-09-24 від 01.10.2024 року,», який укладено з ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго на виконання будівельних робіт по будівництву об’єкту: «капітальний ремонт харчоблоку в Полонському ліцеї №4 в м. Полонне Хмельницької області Шепетівського району.
-
Повʼязаний документ:
Договір підряду
-
-
Назва доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Повʼязаний документ:
Особливості
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника, яка містить оскаржувану вимогу
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до ТД
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та привести вимоги тендерної документації у відповідність до чинного законодавства, виклавши абзац 3 п. п. 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації в наступній редакції: «Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва або капітального ремонту, при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором повинен бути не нижче ніж СС2».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b8aa505e2ecf4ba6a45569ad1adc7455
Заголовок пункту скарги:
Умови тендерної документації є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
В абзаці 6 п.п. 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що сума виконання аналогічного договору повинна бути не меншою, аніж 30 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Скаржник вважає дискримінаційною та такою що обмежує конкуренцію, вимогу замовника щодо суми виконання аналогічного договору, яка повинна бути не меншою, аніж 30 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Скаржник здійснює будівельну діяльність з 2016 року. За цей період Скаржником було укладено багато договорів із замовниками, які здійснюють закупівлі відповідно до Закону, усі ці договори були виконані Скаржником в повному обсязі, без зауважень, скарг замовників чи судових позовів від них.
Скаржник вважає за необхідне зазначити, що лише дуже великі фірми (ймовірно, діючий підрядник або конкретний очікуваний учасник тендеру) зможуть їм відповідати, особливо враховуючи вплив війни на доходи компаній, в тому числі на доходи компанії Скаржника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) сума яких має складати саме не менше 30% від даної закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Скаржник вважає дискримінаційною та такою що обмежує конкуренцію, вимогу замовника щодо суми виконання аналогічного договору, яка повинна бути не меншою, аніж 30 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Скаржник здійснює будівельну діяльність з 2016 року. За цей період Скаржником було укладено багато договорів із замовниками, які здійснюють закупівлі відповідно до Закону, усі ці договори були виконані Скаржником в повному обсязі, без зауважень, скарг замовників чи судових позовів від них.
Скаржник вважає за необхідне зазначити, що лише дуже великі фірми (ймовірно, діючий підрядник або конкретний очікуваний учасник тендеру) зможуть їм відповідати, особливо враховуючи вплив війни на доходи компаній, в тому числі на доходи компанії Скаржника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) сума яких має складати саме не менше 30% від даної закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Повʼязаний документ:
Особливості
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника, яка містить оскаржувану вимогу
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до ТД
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити оскаржувану нами вимогу із Тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
abe7681df8124739a1782844b1e9e54a
Заголовок пункту скарги:
Умови тендерної документації є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до абзацу 3 п.п. 1.4. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій для учасників тендеру: наявність фінансової спроможності учасника: а саме: «Учасник повинен підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж 70 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.».
Скаржник має достатню фінансову спроможність щодо надання послуг за вказаною закупівлею. Проте Замовник жодним чином не обґрунтував чому обсяг річного доходу (виручки) повинен становити не менше саме 70% очікуваної вартості закупівлі.
Скаржник додає, що згідно із Законом має лише два обмеження:
1. дохід має бути визначений за рік;
2. дохід не може бути більше очікуваної вартості предмета закупівлі.
Тобто Закон визначає, що фінансова спроможність підприємства підтверджується ЛИШЕ обсягом річного доходу (виручки).
Але Закон та Особливості НЕ містять вимоги про те, що вартість необоротних активів фінансової звітності Учасника повинна складати не менше 70% від суми очікуваної вартості закупівлі.
Встановлення такої умови суттєво звужує коло потенційних учасників та є дискримінаційним щодо тих учасників, які не зможуть підтвердити цей кваліфікаційний критерій.
Оскаржувана вимога є дискримінаційним інструментом надання переваг "необхідним" учасникам.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, проте вимога
Документації Замовника є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, оскільки участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, у яких фінансова звітність буде підтверджувати, що вартість необоротних активів Учасника складає не менше 70% від суми очікуваної вартості закупівлі.
Для Скаржника, як для потенційного учасника процедури закупівлі, така вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, та такою, що обмежує його право на участь у даній процедурі закупівлі, оскільки згідно із поданої фінансової звітності Скаржник за 2024 рік має позитивний чистий прибуток, що свідчить про наявність фінансової спроможності для виконання договору у даній закупівлі.
Скаржник може документально підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж 40 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, що підтверджується фінансовою звітністю Скаржника за 2024р., яка додається до даної скарги.
Скаржник має достатню фінансову спроможність щодо надання послуг за вказаною закупівлею. Проте Замовник жодним чином не обґрунтував чому обсяг річного доходу (виручки) повинен становити не менше саме 70% очікуваної вартості закупівлі.
Скаржник додає, що згідно із Законом має лише два обмеження:
1. дохід має бути визначений за рік;
2. дохід не може бути більше очікуваної вартості предмета закупівлі.
Тобто Закон визначає, що фінансова спроможність підприємства підтверджується ЛИШЕ обсягом річного доходу (виручки).
Але Закон та Особливості НЕ містять вимоги про те, що вартість необоротних активів фінансової звітності Учасника повинна складати не менше 70% від суми очікуваної вартості закупівлі.
Встановлення такої умови суттєво звужує коло потенційних учасників та є дискримінаційним щодо тих учасників, які не зможуть підтвердити цей кваліфікаційний критерій.
Оскаржувана вимога є дискримінаційним інструментом надання переваг "необхідним" учасникам.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, проте вимога
Документації Замовника є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, оскільки участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, у яких фінансова звітність буде підтверджувати, що вартість необоротних активів Учасника складає не менше 70% від суми очікуваної вартості закупівлі.
Для Скаржника, як для потенційного учасника процедури закупівлі, така вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, та такою, що обмежує його право на участь у даній процедурі закупівлі, оскільки згідно із поданої фінансової звітності Скаржник за 2024 рік має позитивний чистий прибуток, що свідчить про наявність фінансової спроможності для виконання договору у даній закупівлі.
Скаржник може документально підтвердити наявність обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж 40 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, що підтверджується фінансовою звітністю Скаржника за 2024р., яка додається до даної скарги.
×
-
Назва доказу:
Фінансова звітність малого підприємства ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» за 2024 рік та квитанція про його прийняття.
-
Повʼязаний документ:
Баланс
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника, яка містить оскаржувану вимогу
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до ТД
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити оскаржувану нами вимогу із Тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
2356cb589a9f4acf9336c93a08f98bd6
Заголовок пункту скарги:
Умови тендерної документації є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.п. 6.1. п. 6 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу щодо надання у складі пропозиції документів: «подання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, або гарантійного листа про надання цих документів не пізніше початку робіт, зокрема на устаткування напругою понад 1000В (електричне устаткування електричних станцій та мереж (до 750кВ включно).».
Така вимога є дискримінаційною, оскільки не відповідає предмету закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників.
Технічними вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатках 2, 3 до Тендерної документації передбачено виконання робіт по електроустановках з напругою 0,4/10 кВ, що не потребує відповідного дозволу на роботи з установками до 750 кВ.
Отже, під час виконання робіт за предметом закупівлі відсутні роботи, які б передбачали використання електричного устаткування електричних станцій та мереж до 750кВ включно.
Скаржник як будівельна організація має усі необхідні дозвільні документи, проте це не дає можливість взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовником вимагається надання підтвердження наявності дозволу на роботи з установками до 750 кВ.
Таким чином, встановивши дискримінаційну вимогу у Документації Замовник свідомо унеможливлює участь потенційних учасників та Скаржника, які не мають дозволу на роботи з установками до 750 кВ.
Така вимога є дискримінаційною, оскільки не відповідає предмету закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників.
Технічними вимогами до предмета закупівлі, які визначені у додатках 2, 3 до Тендерної документації передбачено виконання робіт по електроустановках з напругою 0,4/10 кВ, що не потребує відповідного дозволу на роботи з установками до 750 кВ.
Отже, під час виконання робіт за предметом закупівлі відсутні роботи, які б передбачали використання електричного устаткування електричних станцій та мереж до 750кВ включно.
Скаржник як будівельна організація має усі необхідні дозвільні документи, проте це не дає можливість взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовником вимагається надання підтвердження наявності дозволу на роботи з установками до 750 кВ.
Таким чином, встановивши дискримінаційну вимогу у Документації Замовник свідомо унеможливлює участь потенційних учасників та Скаржника, які не мають дозволу на роботи з установками до 750 кВ.
×
-
Назва доказу:
Дозволи та ліцензії на виконання будівельних робіт
-
Повʼязаний документ:
Дозволи та ліцензії
-
-
Назва доказу:
ДСТУ EN 50160:2014
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ EN 50160
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника, яка містить оскаржувану вимогу
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 до ТД
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника, яка містить оскаржувану вимогу
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 ТД
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника, яка містить оскаржувану вимогу
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до ТД
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити оскаржувану нами вимогу із Тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
a273b71e1a194e2baa5080a5fb34b9f0
Заголовок пункту скарги:
Умови тендерної документації є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
У пунктах 1, 2, 6 Додатку 2.3. до Тендерної документації перераховано типи обладнання: Силовий трансформатор ER3R12.0630 EKODYR.ETAP II, Силовий трансформатор ER3R12.1600 EKODYR.ETAP II, Розподільчий пристрій РП - 10 кВ Xiria E та низьковольтні розподільчі системи «xEnergy, наявність якого є умовою для участі у тендері..
Тендерна документація (п.п. 5.4. п. 5 Додатку 1 ТД) вимагає, щоб будь-яке обладнання, запропоноване як еквівалент, було «ідентичним у всіх відношеннях» зазначеному обладнанню. Зокрема, абзац 1 Додатку 2 ТД містить фразу: «що еквівалент буде прийнятий лише в тому випадку, якщо він «ідентичний у всіх відношеннях зазначеним характеристикам... та відповідає всім вимогам, викладеним нижче».
Така вимога є дискримінаційною і може виключити системи розподільчих пристроїв інших виробників, які технічно виконують ту саму функцію.
Таке визначення надмірно звужує коло потенційних постачальників або виробників технічно відповідного обладнання.
Слід зазначити, що розподільчі пристрої «Xiria E» та система розподілу «xEnergy» є продукцією корпорації Eaton (конкретного виробника).
Вважаємо, що таким чином документація прописана під постачальника, пов'язаного з попереднім проектом, оскільки у нинішньому вигляді специфікація виглядає адаптованою до обладнання, яке, ймовірно, вже було закуплено за попереднім контрактом, і обладнання іншого виробника, яке б відповідало таким вимогам – немає.
Тому вважаємо, що Замовник штучно обмежив можливість іншим учасникам, в тому числі нам, прийняти участь у закупівлі, так як ми не маємо договірних відносин із виробником зазначеного обладнання, а запропонувати інше ми не можемо із-за надуманих вимог Замовника, що викликає підозри у заздалегідь визначеній перевазі постачальника.
Вважаємо, що формулювання «ідентичні в усіх відношеннях» можуть неправомірно обмежити конкуренцію. Так, незважаючи на наявність пункту «або еквівалент», допускає, що навіть незначні відхилення в дизайні або продуктивності можуть призвести до відхилення пропозиції, оскільки необхідні характеристики (десятки параметрів та специфічних для кожної моделі особливостей) настільки специфічні, що повністю відповідатимуть лише названій марці/моделі.
Чому це суперечить принципам недискримінації.
Надмірно суворе тлумачення еквівалентності може виключити багато потенційно відповідних та економічно вигідних альтернатив, таким чином опосередковано дискримінуючи фірми, що пропонують технічно відповідне, але дещо відмінне за конструкцією обладнання.
Це може надати непропорційну перевагу виробникам, чия продукція точно відповідає переліченим специфікаціям, обмежуючи конкуренцію.
В свою чергу забезпечення прийняття обладнання, яке відповідає основним технічним характеристикам і стандартам продуктивності, навіть якщо існують незначні відхилення, що не впливають на продуктивність, збільшить конкуренцію та дозволить Скаржнику взяти участь у закупівлі.
Тендерна документація (п.п. 5.4. п. 5 Додатку 1 ТД) вимагає, щоб будь-яке обладнання, запропоноване як еквівалент, було «ідентичним у всіх відношеннях» зазначеному обладнанню. Зокрема, абзац 1 Додатку 2 ТД містить фразу: «що еквівалент буде прийнятий лише в тому випадку, якщо він «ідентичний у всіх відношеннях зазначеним характеристикам... та відповідає всім вимогам, викладеним нижче».
Така вимога є дискримінаційною і може виключити системи розподільчих пристроїв інших виробників, які технічно виконують ту саму функцію.
Таке визначення надмірно звужує коло потенційних постачальників або виробників технічно відповідного обладнання.
Слід зазначити, що розподільчі пристрої «Xiria E» та система розподілу «xEnergy» є продукцією корпорації Eaton (конкретного виробника).
Вважаємо, що таким чином документація прописана під постачальника, пов'язаного з попереднім проектом, оскільки у нинішньому вигляді специфікація виглядає адаптованою до обладнання, яке, ймовірно, вже було закуплено за попереднім контрактом, і обладнання іншого виробника, яке б відповідало таким вимогам – немає.
Тому вважаємо, що Замовник штучно обмежив можливість іншим учасникам, в тому числі нам, прийняти участь у закупівлі, так як ми не маємо договірних відносин із виробником зазначеного обладнання, а запропонувати інше ми не можемо із-за надуманих вимог Замовника, що викликає підозри у заздалегідь визначеній перевазі постачальника.
Вважаємо, що формулювання «ідентичні в усіх відношеннях» можуть неправомірно обмежити конкуренцію. Так, незважаючи на наявність пункту «або еквівалент», допускає, що навіть незначні відхилення в дизайні або продуктивності можуть призвести до відхилення пропозиції, оскільки необхідні характеристики (десятки параметрів та специфічних для кожної моделі особливостей) настільки специфічні, що повністю відповідатимуть лише названій марці/моделі.
Чому це суперечить принципам недискримінації.
Надмірно суворе тлумачення еквівалентності може виключити багато потенційно відповідних та економічно вигідних альтернатив, таким чином опосередковано дискримінуючи фірми, що пропонують технічно відповідне, але дещо відмінне за конструкцією обладнання.
Це може надати непропорційну перевагу виробникам, чия продукція точно відповідає переліченим специфікаціям, обмежуючи конкуренцію.
В свою чергу забезпечення прийняття обладнання, яке відповідає основним технічним характеристикам і стандартам продуктивності, навіть якщо існують незначні відхилення, що не впливають на продуктивність, збільшить конкуренцію та дозволить Скаржнику взяти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Дозволи та ліцензії
-
Повʼязаний документ:
Дозволи та ліцензії
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника, яка містить оскаржувану вимогу
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 ТД
-
-
Назва доказу:
Дані із зайту виробника Eaton
-
Повʼязаний документ:
Скрін-шот із сайту виробника Eaton
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника, яка містить оскаржувану вимогу
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до ТД
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника, яка містить оскаржувану вимогу
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2.3. до ТД
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити оскаржувану нами вимогу із Тендерної документації, а також відкоригувати (уточнити) критерії еквівалентності шляхом надання Замовником дозволу на використання функціонально еквівалентного обладнання з незначними відхиленнями.
Скарга
Скасована
КЕП
скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
7d2ef7b388c04ee59ba9aac6ca0e3273
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-08-014235-a.c2
Назва:
скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго» вважає, що умови тендерної документації (далі по тексту – ТД) через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й ТОВ «Центр-Монтаж-Енерго». Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму чистини четвертої статті 5 Закону, які вказують, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Специфікація 18.04.2025 22:18
- Скарга 18.04.2025 22:18
- Додаток 1 18.04.2025 22:18
- Додаток 2 18.04.2025 22:18
- Технічна специфікація 18.04.2025 22:18
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
18.04.2025 22:26
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2859e27b72f6467ab7f9effdf9ddf401
Заголовок пункту скарги:
антиконкуренті дії замовника щодо предмету закупівлі та встановлення дискримінаційних умов
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
В абзаці 3 п. п. 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору виключно з нового будівництва.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, оскільки аналогічний характер робіт може бути підтверджено також і договорами з капітального ремонту.
Таке обмеження лише «новим будівництвом» без належного обґрунтування звужує конкуренцію, перешкоджає нашій участі, як потенційно кваліфікованого учасника та порушує принцип недискримінації учасників, передбачений Законом України "Про публічні закупівлі".
Так, наше товариство, має необхідний досвід по виконанню аналогічних договорів з капітального ремонту і може його документально підтвердити.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, оскільки аналогічний характер робіт може бути підтверджено також і договорами з капітального ремонту.
Таке обмеження лише «новим будівництвом» без належного обґрунтування звужує конкуренцію, перешкоджає нашій участі, як потенційно кваліфікованого учасника та порушує принцип недискримінації учасників, передбачений Законом України "Про публічні закупівлі".
Так, наше товариство, має необхідний досвід по виконанню аналогічних договорів з капітального ремонту і може його документально підтвердити.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи наведене просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації та викласти абзац 3 п. п. 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації в наступній редакції: «Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва або капітального ремонту, при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором повинен бути не нижче ніж СС2».
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
c4ac8e21ff7e40a2b76cf30e9017ced6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-08-014235-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
18.04.2025 16:56
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1925ca01d4a246319be477fa13f39d76
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
антиконкурентні дії замовника щодо предмету закупівлі, та встановлення дискримінаційних умов учасникам
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
• У додатку 1, п.1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій замовник вимагає підтвердити наявність в учасника такого обладнання (техніки) та технологій: 1. Екскаватор-навантажувач колісний (не менше 2-х); Для чого 2шт? Згідно відомості обсягів робіт додаток 2.1 ТД вказано наступні обсяги робіт: Розроблення ґрунту з навантаженням на автомобілі- самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 м3, група ґрунтів 2 при об'ємi котлована до 300 м3/ м3 5 Розроблення ґрунту з навантаженням на автомобілі- самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 м3, група ґрунтів 2 /при глибинi котлована до 3 м, незалежно вiд об'єму котлована або його площi/ м3 2,7 Розроблення ґрунту з навантаженням на автомобілі- самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 м3, група ґрунтів 2 /при глибинi котлована до 3 м, незалежно вiд об'єму котлована або його площi/ м3 5,7 Дана вимога є дискримінаційною до учасника, навіщо 2 екскватора навантажувача при загальному об’ємі земляних робіт 13,4 м3? Просимо внести зміни в ТД та не вимагати те, що не передбачено додатком 2.1. 2. Навантажувач телескопічний Згідно відомості обсягів робіт додаток 2.1 ТД - Непередбачено Дана вимога є дискримінаційною до учасника. Просимо внести зміни в ТД та не вимагати те, що не передбачено додатком 2.1. 3. Автомобіль обладнаний краном-маніпулятором; Згідно відомості обсягів робіт додаток 2.1 ТД - Непередбачено Дана вимога є дискримінаційною до учасника. Просимо внести зміни в ТД та не вимагати те, що не передбачено додатком 2.1. 4. Кран на автомобільному ходу Згідно відомості обсягів робіт додаток 2.1 ТД - Непередбачено Дана вимога є дискримінаційною до учасника. Просимо внести зміни в ТД та не вимагати те, що не передбачено додатком 2.1. Дана техніка не є основною для виконання робіт щодо встановлення обладнання на виконання основних робіт, її можна взяти в оренду на час виконання даних робіт при потребі, або укласти договір субпідряду, що не буде перевищувати вартість 20% вартості закупівлі. Вимогою наявності даного обладнання замовних навмисно створює бар’єри для учасника, просимо усунути дане обладнання та внести зміни в ТД, а саме додаток 1. • У додатку 1, п.1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) замовник вимагає підтвердити наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі (аналогічних) договору (договорів) та вказує, що Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором повинен бути не нижче ніж СС2 та сума виконаннятакого аналогічного договору повинна бути не меншою, аніж 30 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Оскільки згідно Правил складання кошторисної документації і визначення базисної та розрахункової кошторисної вартості будівництва (ДБН IV-16-98, частина I), а саме п. 2.1. говорить, що «Об'єктом будівництва є кожна відокремлена будівля (виробничий корпус або цех, склад, вокзал, овочесховище, житловий будинок, клуб тощо) або споруда (міст, тунель, платформа, гребля тощо) з усіма улаштуваннями (галереями, естакадами тощо), устаткуванням, меблями, інвентарем, підсобними та допоміжними пристроями, що відносяться до неї, а також, за необхідності, з інженерними мережами, які прилягають до неї (водопостачання, каналізації, газопостачання, теплопостачання, електропостачання, радіофікації тощо) та загальномайданчиковими роботами (вертикальне планування, благоустрій, озеленення тощо) та на будівництво об'єкту має бути складений окремий проект і кошторис (об'єктний кошторис). Що замовником не надано у складі ТД. У Тендерній документації (ТД) Замовник зазначає, що п.3.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано, що Технічна специфікація, що містить інформацію про предмет закупівлі міститься в Додатку 2 до цієї тендерної документації, в якому зазначено лише перелік обладнання з технічними характеристиками яке потрібно встановити на об’єкті, а не об’єкт нового будівництва. Наскільки відомо, що об’єкт «Будівництво механіко-біологічного комплексу перевантаження та переробки твердих побутових відходів на вул. Пластовій, 13» будує Control Process S.A., який і являється Генеральним підрядником об’єкту нового будівництва. Відповідно виконання робіт згідно Додатку2 ТД аж ніяк не є окремим об’єктом будівництва, а лише частиною загального об’єкта. Вимога Замовника надати аналогічний договір на об’єкт нового будівництва є дискримінаційною вимогою замовника, і суперечить предмету закупівлі. Також зазначимо, що сума договору згідно вимог повинна бути не меншою аніж 30 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, що становить 34 394 000 грн. для об’єкту нового будівництва дана вимога є допустимою, але оскільки це не об’єкт нового будівництва, а лише його складова частина сума договору є надто високою, що створює штучний бар’єр участі учасників та є дискримінуючою вимогою. Просимо надати проект на предмет закупівлі, як об’єкт нового будівництва або усунути дану вимогу надання аналогічного договору об’єкта нового будівництва відповідно і очікуваної вартості в розмірі 30% від очікуваної вартості замовника, та внести зміни у ТД. • У додатку 2 ТД, а саме п.4 замовник вказує, що «Еквівалентом до обладнання перелік якого наведений в таблиці 3 даної технічної специфікації буде вважатись обладнання ідентичне за всіма характеристиками наведеними замовником в додатку 2.3. до даної тендерної документації та за відповідності всім встановленим далі вимогам». Таблиця 3 № Назва обладнання Одиниця вимірювання Кількість 1 Трансформатор силовий ER3R12.0630 EKODYR.ETAP II шт 2 2 Трансформатор силовий ER3R12.1600 EKODYR.ETAP II шт 4 3 Розподільчий пристрій ДГУ-150 шт 1 4 Розподільчий пристрій ДГУ-500 шт 1 5 Розподільчий пристрій РП-0,4 кВ з ККУ (ТП2-пр) шт 1 6 Розподільчий пристрій РП-0,4 кВ з ККУ (ТП1-пр) шт 1 7 Розподільчий пристрій РП-0,4 кВ з ККУ і ДГУ (ТП3-пр) шт 1 8 Розподільчий пристрій РП-10 кВ (6 камер) Xiria E (ТП3-пр) шт 1 9 Розподільчий пристрій РП-10 кВ (6 камер) Xiria E (ТП2-пр) шт 1 10 Розподільчий пристрій РП-10 кВ Xiria E (ТП1-пр) шт 1 11 Шинопровід 0,4кВ к-т 6 Замовником все обладнання щодо предмету закупівлі обрано іноземної компанії «EATON», яке є ексклюзивне за всіма характеристиками окрім номінальної потужності, також вказано конкретні марки товару, аналог яких на ринку відсутній, не вказано технічних характеристик обладнання а лише конкретну назву товару. Відповідно такі дії замовника є антиконкурентними та дискримінуючими, щодо учасників даної закупівлі. Просимо надати всі технічні характеристики аналогічного обладнання, що закуповується та є предметом закупівлі, та переглянути вимоги щодо аналогічного обладнання. В іншому разі цей тендер прописано під конкретну компанію з конкретним обладнанням, які заздалегідь мають підготовлене виготовлене обладнання 2025року виготовлення як вказано у п. 4.1. Додатку 2 ТД згідно вимог замовника.