-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо (дизельне паливо ЄВРО-5)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 156 днів назад
300 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500 000.00 UAH
Номер:
de2fd6ffcba048ae839cfe979871a25d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-10-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2025 00:00
Період моніторингу:
10.06.2025 16:10 - 02.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2025 №167
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 10.06.2025 №167.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-24-011600-a, 24.03.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пункту 28 та, як наслідок, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено не вжиття Замовником станом на час завершення моніторингу заходів, передбачених підпунктом 2 пункту 44 та пунктом 50 Особливостей №1178, при неможливості укладання договору у зв’язку із завершенням строку дії тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та завершення строку для укладення договору.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене моніторингом, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи в порядку, передбаченому підпунктом 2 пункту 44 та пунктом 50 Особливостей №1178, а також вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пункту 28 та, як наслідок, пункту 3 Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 01 липня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); укладення договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-24-012464-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 11.04.2025 №3 та від 15.04.2025 №4; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішення Замовника про визначення ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» переможцем процедури закупівлі (скарга UA-2025-03-24-011600-a.a2) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 28.04.2025 №6681-р/пк-пз); тендерну пропозицію ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» (окрім документів та питань, що були предметом розгляду скарги Органом оскарження); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» як переможцем тендеру документи; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторинг процедури закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону не проводився.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги UA-2025-03-24-011600-a.a2 та прийняття відповідного рішення за результатами її розгляду, моніторинг щодо питань, документів, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з вимогами пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю, а також відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Одночасно, за нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Також, у частині першій статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Моніторингом встановлено, що у Додатку №3 до тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі міститься проєкт договору поставки товару.
При цьому, у пункті 4 (Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю) розділу VI тендерної документації Замовника визначено, що істотними умовами договору є предмет; ціна; кількість.
Водночас, статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди.
Також, згідно з нормами статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов, істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Окрім цього, відповідно до статті 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Отже, до істотних умов договору віднесено щонайменше: предмет, ціну та строк дії договору.
З врахуванням вищенаведеного, умова у пункті 4 розділу VI тендерної документації (істотними умовами договору є предмет; ціна; кількість) суперечить нормам частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей №1178.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми частини першої статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей №1178, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пункту 28 та, як наслідок, пункту 3 Особливостей №1178.
Також моніторингом встановлено, що у п.8.1. проєкту договору (Додаток №3 до тендерної документації) визначено, що договір завершується не раніше ніж після повного виконання постачальником умов договору щодо обсягу (кількості) поставки товару. Водночас, у п.1.3. цього ж проєкту договору передбачено, що кількість товару, визначена в специфікації до договору, не зобов’язує покупця замовити товар в обсязі, визначеному специфікацією.
Отже, умови пунктів 8.1. та 1.3. проєкту договору містять суперечності щодо обов’язку постачання/замовлення обсягів поставки товару за договором.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 50 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Проведеним моніторингом також встановлено, що Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» визначено вказаного учасника переможцем тендеру (протокол уповноваженої особи Замовника від 15.04.2025 №4) та оприлюднено в електронній системі закупівель 15.04.2025 повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вищевказане рішення Замовника оскаржено учасником ТОВ «КАРПАТСЬКА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ» (скарга UA-2025-03-24-011600-a.a2), за результатами розгляду скарги Органом оскарження винесено рішення від 28.04.2025 №6681-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до наданого під час моніторингу пояснення Замовником 08.05.2025 рішення №6681-р/пк-пз від 28.04.2025 оскаржено до Київського окружного адміністративного суду (справа №320/23533/25 від 14.05.2025).
Слід зазначити, що зупинення строку дії тендерних пропозицій, у разі подання скарги до органу оскарження, ні Законом, ні Особливостями №1178 не передбачено.
Моніторингом встановлено, що відповідно до вимог пункту 4 розділу III тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2025-03-24-011600-a тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
У пункті 31 Особливостей №1178 визначено, що до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій, учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Аналогічна умова визначена у пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Одночасно, норма частини восьмої статті 12 Закону визначає, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Згідно з інформацією в електронній системі закупівель кінцевий термін подання тендерних пропозицій за досліджуваною закупівлею – до 16:00 год. 01.04.2025.
В електронній системі закупівель відсутня інформація про продовження строку дії тендерних пропозицій учасників за досліджуваною процедурою закупівлі.
Таким чином, строк дії тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», якого визначено переможцем тендеру з оприлюдненням повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, завершився 01.07.2025 (91 день від кінцевого терміну подання тендерних пропозицій).
Згідно з пунктом 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції.
Крім того, згідно з пунктом 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Водночас, зупинення строку для укладання договору про закупівлю, у разі оскарження рішення органу оскарження у судовому порядку ні Законом, ні Особливостями №1178 не передбачено.
Моніторингом встановлено, що Замовником 15.04.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти з ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» договір.
На запит Західного офісу Держаудитслужби стосовно намірів Замовника щодо укладення договору за результатами процедури закупівлі UA-2025-03-24-011600-а, Замовником у наданому під час моніторингу поясненні зазначено про неможливість передбачити подальший хід подій, оскільки не відомо яке рішення і коли буде прийняте Київським окружним адміністративним судом у справі №320/23533/25.
Також додатково Замовником проінформовано, що ним оголошено ще одну закупівлю (ID: UA-2025-05-08-011213-а) за предметом «Дизельне паливо (дизельне паливо ЄВРО-5)», за результатами якої укладено договір.
З врахуванням вищенаведеного, укладання договору з ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», строк дії тендерної пропозиції якого завершився, буде порушенням норм пункту 49 Особливостей №1178.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився.
Крім того, з урахуванням норм пункту 49 Особливостей №1178 (щодо строків укладення договору), а також завершення (14.06.2025) строку для укладання договору про закупівлю за досліджуваною процедурою закупівлі, укладення договору буде порушенням норм пункту 49 Особливостей №1178.
У пункті 50 Особливостей №1178 визначено підстави для відміни відкритих торгів, серед яких, зокрема: у разі коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили або у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Слід зазначити, що Замовником станом на момент завершення моніторингу закупівлі не вжито заходів, передбачених підпунктом 2 пункту 44 та пунктом 50 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
03.07.2025 16:10 - 18.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2025 16:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель згідно висновку Західного офісу Держаудитслужби від 03.07.2025 про результати моніторингу роцедури закупівлі UA-2025-03-24-011600-a.
Дата публікації звіту:
09.07.2025 15:44
Запити/Пояснення
Номер:
1408185639f3485a82ccc3f81feae3b2
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.06.2025 18:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-03-24-011600-a, яка проводилась Львівським комунальним автотранспортним підприємством №1 (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Моніторингом встановлено, що 15.04.2025 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.04.2025 №4 про визнання переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» та повідомлення про намір укласти з ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» договір.
Проте, 17.04.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено скаргу ТОВ «КАРПАТСЬКА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ» до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження), щодо зобов’язання Замовника скасувати вищевказане рішення про визначення ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 55 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Рішенням Органу оскарження від 28.04.2025 №6681-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» переможцем процедури закупівлі. Однак станом на час проведення моніторингу (12.06.2024) рішення Органу оскарження не виконано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати детальну та обґрунтовану інформацію (причини) чому Замовником не виконано рішення Органу оскарження від 28.04.2025 №6681-р/пк-пз щодо скасування свого рішення про визначення ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» переможцем процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f5f1be95d7e8430a910aec3a42799a9c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.06.2025 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-03-24-011600-a, яка проводилась Львівським комунальним автотранспортним підприємством №1 (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм пункту 49 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Моніторингом встановлено, що Замовником 15.04.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Водночас станом на 20.06.2025 інформації про укладання договору про закупівлю (UA-2025-03-24-011600-a) в електронній системі закупівель не оприлюднено.
Також, відсутня інформація щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору до 60 днів
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Зазначити наміри Замовника щодо укладання договору за результатами процедури закупівлі UA-2025-03-24-011600-a.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.