-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єкту
Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг згідно Додатку №2 до Тендерної документації
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Номер:
3a0eb875fbb448c69d8daccfd7268242
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-03-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
03.06.2025 18:02 - 25.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2025 №162
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 03.06.2025 №162.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-19-013667-a, 19.03.2025. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання рішень Органу оскарження; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); виконання замовником рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік (електронний протокол затвердження річного плану закупівель UA-P-2025-03-19-017120-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковану інформацію щодо оскарження умов тендерної документації Замовника (скарга UA-2025-03-19-013667-a.b1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 02.04.2025 №5174-р/пк-пз); оприлюднену Замовником інформацію щодо виконання рішенння Органу оскарження від 02.04.2025 №5174-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; електронний протокол щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ»; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 25.04.2025 (щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ»); від 15.05.2025 та від 11.06.2025 (щодо визначення переможцем ТОВ «Охорона-Сервіс-2»); оприлюднене повідомлення щодо необхідності обгрунтування аномально низької ціни пропозиції ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ» та оприлюднений вказаним учасником лист від 15.04.2025 №01 з обгрунтуванням аномально низької ціни його тендерної пропозиції; опубліковану інформацію щодо оскарження ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ» рішенння Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника (скарга UA-2025-03-19-013667-a.c2) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 12.05.2025 №7539-р/пк-пз), а також щодо оскарження ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ» рішення Замовника про визначення переможцем тендеру ТОВ «Охорона-Сервіс-2» (скарга UA-2025-03-19-013667-a.b3) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 29.05.2025 №8598-р/пк-пз); оприлюднену Замовником інформацію щодо виконання рішенння Органу оскарження від 29.05.2025 №8598-р/пк-пз; тендерну пропозицію ТОВ «Охорона-Сервіс-2»; оприлюднені Замовником повідомлення з вимогами про усунення до 17.05.2025 та до 11.06.2025 невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Охорона-Сервіс-2», а також оприлюднені цим учасником документи на усунення визначених Замовником невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «Охорона-Сервіс-2» як переможцем тендеру документи; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарг UA-2025-03-19-013667-a.b1, UA-2025-03-19-013667-a.c2 та UA-2025-03-19-013667-a.b3, а також прийняття відповідних рішень за результатами розгляду таких скарг, моніторинг щодо питань, обставин та документів, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
19.06.2025 17:25 - 25.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2025 17:25
Запити/Пояснення
Номер:
f6128d40658e4e9ab04acd1fc91c8a0c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.06.2025 09:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-03-19-013667-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Відповідно до інформації в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) Замовником 19.03.2025 було оголошено досліджувану закупівлю, в той час як не минув період оскарження рішення Замовника про відміну закупівлі тих самих послуг (UA-2025-02-17-005206-a).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Обґрунтувати підстави оголошення Замовником 19.03.2025 досліджуваної закупівлі, тоді як не минув період оскарження (до 24.03.2025) рішення Замовника щодо відміни закупівлі тих самих послуг (ID:UA-2025-02-17-005206-a)?
Відповідно до пункту 55 Особливостей №1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Не погоджуючись з рішенням Замовника щодо визначення переможця закупівлі від 15.05.2025 учасником ТОВ «БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ «ГРІЗЛІ» 20.05.2025 подано скаргу скарга UA-2025-03-19-013667-a.b3) до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження).
Органом оскарження 29.05.2025 прийнято рішення №8598-р/пк-пз (опубліковано в ЕСЗ - 02.06.2025), яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Охорона-Сервіс-2» закупівлі а ІD: UA-2025-03-19-013667-a.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Зазначити наміри Замовника щодо виконання рішення Органу оскарження від 29.05.2025 №8598-р/пк-пз а саме: виконання вищевказаного рішення не пізніше 30 днів з його прийняття органом оскарження чи оскарження рішення в судовому порядку?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b20d2ce7b72a44fa937c8c97e9bb6225
Назва:
У відповідь на запит про надання пояснення від 06.06.2025 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
Дата опублікування:
11.06.2025 16:13
Опис:
1)Щодо інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик?
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну аналогічних послуг (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «PROZORRO»), а також шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку, зокрема, шляхом застосування такого способу, як направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій надавачам послуг
За результатами здійснення моніторингу цін було отримано наступні три різні цінові пропозиції від , а саме: ТОВ "Охорона-Сервіс-2", ПП «ЛЕВ-4» та ПП «ДЕОС ОХОРОНА».(копії додаються)
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, Закону України «Про охоронну діяльність» та з урахуванням вимог нормативних документів та стандартів у сфері надання послуг з охорони об’єкта), а саме: закладу охорони здоров’я в якому кожного дня цілодобово перебуває велика кількість людей та майна.
Окрім цього, режим надання послуг чітко визначається технічним завданням (Додаток №2 до Тендерної документації), в якому визначено наступне:
Два пости охорони (забезпечення перепусткового режиму на в’їзді до ЛОКЛ)- 24 години щодня;
Один пост охорони (охорона працівників та майна ЛОКЛ на території гаражів ЛОКЛ)- 24 години щодня;
Один пост охорони (охорона працівників та майна ЛОКЛ в приймальному відділенні ЛОКЛ)- 24 години щодня;
2) Щодо інформації щодо підстав оголошення Замовником 19.03.2025 досліджуваної закупівлі, тоді як не минув період оскарження (до 24.03.2025) рішення Замовника щодо відміни закупівлі тих самих послуг (ID:UA-2025-02-17-005206-a)?
Згідно частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Замовником оголошено процедуру закупівлі послуг за ID: UA-2025-03-19-013667-a згідно наявної потреби.
Повідомляємо, що Замовником оголошено закупівлю послуг з охорони об’єкта за ідентифікатором UA-2025-03-19-013667-a з урахуванням наявної потреба, зокрема, Замовником було відмінено процедуру закупівлі за ідентифікатором: UA-2025-02-17-005206-a у зв’язку з неможливістю усунення порушень. Відтак, потреба у закупівлі даних послуг залишилась.
Закон України «Про публічні закупівлі», Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) (зі змінами), а також інші нормативно-правові акти у сфері публічних закупівель не містить заборони чи обмежень для Замовника щодо оголошення процедури закупівлі за аналогічним предметом на період оскарження закупівлі.
Відтак, Замовником дотримано законодавчі вимоги та оголошено процедуру закупівлі послуг з охорони об’єкта за ідентифікатором UA-2025-03-19-013667-a.
3)Щодо зазначення намірів Замовника щодо виконання рішення Органу оскарження від 29.05.2025 №8598-р/пк-пз а саме: виконання вищевказаного рішення не пізніше 30 днів з його прийняття органом оскарження чи оскарження рішення в судовому порядку?
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Замовником в межах встановлених законодавчих строків виконано рішення Комісії від 15.05.2025 №7805-р/пк-пз не пізніше 30 днів з його прийняття органом оскарження та оприлюднено інформацію в електронній системі закупівель.