• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єкту

Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг згідно Додатку №2 до Тендерної документації

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Номер: 3a0eb875fbb448c69d8daccfd7268242
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-03-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 03.06.2025 18:02 - 25.06.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.06.2025 №162 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 03.06.2025 №162. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-19-013667-a, 19.03.2025. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання рішень Органу оскарження; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); виконання замовником рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік (електронний протокол затвердження річного плану закупівель UA-P-2025-03-19-017120-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковану інформацію щодо оскарження умов тендерної документації Замовника (скарга UA-2025-03-19-013667-a.b1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 02.04.2025 №5174-р/пк-пз); оприлюднену Замовником інформацію щодо виконання рішенння Органу оскарження від 02.04.2025 №5174-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; електронний протокол щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ»; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 25.04.2025 (щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ»); від 15.05.2025 та від 11.06.2025 (щодо визначення переможцем ТОВ «Охорона-Сервіс-2»); оприлюднене повідомлення щодо необхідності обгрунтування аномально низької ціни пропозиції ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ» та оприлюднений вказаним учасником лист від 15.04.2025 №01 з обгрунтуванням аномально низької ціни його тендерної пропозиції; опубліковану інформацію щодо оскарження ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ» рішенння Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника (скарга UA-2025-03-19-013667-a.c2) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 12.05.2025 №7539-р/пк-пз), а також щодо оскарження ТОВ «Безпечний шлях «ГРІЗЛІ» рішення Замовника про визначення переможцем тендеру ТОВ «Охорона-Сервіс-2» (скарга UA-2025-03-19-013667-a.b3) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 29.05.2025 №8598-р/пк-пз); оприлюднену Замовником інформацію щодо виконання рішенння Органу оскарження від 29.05.2025 №8598-р/пк-пз; тендерну пропозицію ТОВ «Охорона-Сервіс-2»; оприлюднені Замовником повідомлення з вимогами про усунення до 17.05.2025 та до 11.06.2025 невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Охорона-Сервіс-2», а також оприлюднені цим учасником документи на усунення визначених Замовником невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «Охорона-Сервіс-2» як переможцем тендеру документи; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарг UA-2025-03-19-013667-a.b1, UA-2025-03-19-013667-a.c2 та UA-2025-03-19-013667-a.b3, а також прийняття відповідних рішень за результатами розгляду таких скарг, моніторинг щодо питань, обставин та документів, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень: 19.06.2025 17:25 - 25.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2025 17:25

Запити/Пояснення