• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єкту

Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг згідно Додатку №2 до Тендерної документації

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Порушення справи про банкрутство
ID: 3ece682452c84f7fbd17a8503ebc3fc9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.03.2025 17:59
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 54100c75782b4f10b3bd8cc7959c342a  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: f19c63000ed9443eb050a684e63b51b2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 16:41
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 3f8e9f5364e149ada5e54b7d96e276d9  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 16:41
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: a0097949be434ae9b555e8085f148d81  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.03.2025 17:59
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 96fb716848ad4691b4b89808fc804403  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 08288957af314c73915c3c7152bf2b99
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.03.2025 17:59
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 08f4a8105f4546148812b334e1ad19c2  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 30fa365f6ccb4501a98b1a7c0f750da0
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 16:41
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: d82724c93aee4470982b758173e7114f  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 16:41
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 476f09dcf9044611be66e8437ba22d93  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: d822babe9b7f48b9b9c85581c747d3aa
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 16:41
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: d23cdf8c3ed34cb087cde8d1fa59f3a2  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.03.2025 17:59
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 29fa155ce7e743059a9f282a5f951360  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c934baff570a4e6aa34173ae378c6b2e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 16:41
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: db4075c450eb42e08ce01c657cde9494  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 16:41
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e2549c6764db406892bd62e0e7f69d8e  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 870265c9ae0342e5a32c9a270fc8ac0f
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.03.2025 17:59
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 5148d14c98784962a7b53e31e8f91b8e  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 5b384478e17b494195cb308c78ef063f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.03.2025 17:59
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 1793638f2b5b43c786fb284b77ca3213  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.03.2025 17:59
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: caa61015c5c34c309ba79418e8351097  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 1fc68c6333a84160a563a131bb207ca6
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єкту
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.03.2025 17:59
Документ
2.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно наведеної нижче форми таблиці №2:*Учасники обов’язково включають у Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі в кількості осіб, не менше, ніж зазначено нижче, а саме: - охоронники (у кількості не менше 16-х осіб) не нижче 3 – го розряду, прийняті на роботу до моменту оголошення даної закупівлі. На підтвердження кваліфікаційного рівня цих працівників надати копію документів про присвоєння (чи підвищення) робітничої кваліфікації охоронника не нижче 3-го розряду . Наявність в учасника працівників , які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, які зазначені у довідці згідно таблиці №2, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: - Скан-копіями трудових книжок чи витягами із них, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками або скан-копіями наказів про призначення на посаду або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці); У разі працевлаштуванння осіб зазначених у довідці учасника на посаду охоронника до Учасника після 21 червня 2023 року, додатково надати відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки, крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації (згідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджені постановою КМУ від 18 квітня 2023 року № 341) (додається копія відповідного документу) Дана вимога стосується охоронників, які підлягають призову під час мобілізації (вік 18-60 років). -Сканкопіями довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі, на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о затвердженої відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 18 квітня 2022 №651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, в тому числі, на предмет вживання психоактивних речовин») (на кожного охоронника, який відображений учасником в Довідці). - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніще 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності та не має не знятої та непогашеної судимості та не перебуває в розшуку; -сканкопіями документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, який видається в установленому законодавством порядку та який чинний на момент подання документа (на кожного охоронника, який відображений учасником в Довідці) (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які дійсні на дату подання документа; - повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до «Порядку повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу», затвердженого постановою КМУ від 17.06.2015 № 413, а також квитанції про їх прийняття органом Державної податкової служби надіслані/отримані до моменту оголошення даної закупівлі. (Вимога про надання квитанцій про прийняття працівників органом Державної податкової служби надіслані/отримані до моменту оголошення даної закупівлі стосується працівників, прийнятих на роботу після затвердження постанови КМУ від 17.06.2015 № 413); -гарантійний лист, що охоронники які будуть залучені до охорони на об’єкті та які відображені в Довідці відповідають усім вимогам передбаченим ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (із змінами). Учаснику необхідно надати гарантійний лист про те, що він планує залучати до несення служби на об’єкті охорони кваліфікований персонал охорони, з числа охоронників, які входять до штату учасника, інформація про яких зазначається в Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, а у випадку заміни охоронників на етапі надання послуг учасник зобов’язується залучати інших охоронників, які відповідають вимогам до персоналу охорони, встановленим в цьому Додатку.
2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами:
ID: 38cd7d05bf49472bb1730bf7ebc98ea0  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 4d6982c91fbc437aa574c24dcffdfa23
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єкту
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.03.2025 17:59
Документ
1.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно наведеної нижче форми таблиці №1:*Учасники обов’язково включають у Довідку засоби для сповіщення та засоби захисту (газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, гумові кийки), транспорт реагування. Учасник може мати і інші спецзасоби, інформація про які зазначається ним у довідці. Для підтвердження наявності засобів для сповіщення та засобів захисту, учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів та/або сканкопію бухгалтерської довідки про знаходження обладнання на балансі підприємства та/або інший документ, який підтверджує власність на кожну одиницю, відображену учасником в довідці (для обладнання, яке знаходиться у власності учасника), або - сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю, відображену учасником в довідці, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (для обладнання, яке знаходиться у користуванні учасника). При виникненні надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони для посилення охорони учасник повинен мати можливість оперативного використання додаткових сил, шляхом передачі тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС). На підтвердження наявності власного транспорту реагування Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника у м. Львові транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів транспорту реагування; - фото транспорту реагування з видимістю реєстраційного знаку (номерного знаку) транспортного засобу; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв. У разі, якщо пульт централізованого спостереження, транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності, такий Учасник повинен надати копію відповідного договору, укладеного з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, та з яким укладено договір реагування у м. Львів) чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі.
Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами:
ID: e9d0ee5b4943445285d3cd7f8e21c89d  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: c3c17ba34d9f41e5ac1cdd36fcbe6dd4
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єкту
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.03.2025 17:59
Документ
3.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2) за період 2020-2024 років, згідно наведеної нижче форми таблиці №3:* Аналогічним є договір про надання послуг з фізичної охорони об’єктів і майна незалежно від форми форм власності , при цьому не менше як 1 аналогічний договір має бути укладений з Замовником державної або комунальної власності (назва предмету договору може не бути тотожною, але повинна бути такою ж за суттю). 3.2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканованими копіями аналогічних договорів (не менше двох) з замовниками що вказані в довідці згідно вимоги пп. 3.1; - сканованими копіями листів-відгуків про виконання договорів або рекомендаційними листами, від замовника(ів) що зазначені в довідці згідно вимоги пп. 3.1. Відгук/ рекомендаційний лист повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер, дату видачі такого документу не раніше дати оголошення цієї закупівлі та підписаний уповноваженою особою контрагента. - Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (акти наданих послуг). Примітка*: Інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею, може бути заретушована учасником торгів. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами:
ID: 09107ff0048c4b8ca9cbad3ca26f9cfa  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 282cb6d482bf4ba1a89d417aa2bd7df2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 16:41
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: cd358554e3e841a0bcd0a6fe47a0fc32  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 28be00f43def4ababcd5ec82775d5f3b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 16:41
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: f95c1ddfd0cf4bae9ce4e8e745890441  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 1c9dca0c8e1142078ca539e77576abf3
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.03.2025 17:59
Мова тендерної пропозиції
ID: 656484afd4a34d4393a17271ef6cacbb  
Очікуване значення : Українська  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: cf6cc48b1b184803a0594cf971efbeb8
Критерій стосується лоту Послуги з охорони об’єкту
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія (безумовна безвідклична банківська гарантія). 13.3. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Виконавцем своїх зобов'язань за даним договором. 13.4. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем (Виконавцем) не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 13.5. Документами, що підтверджують надання Виконавцем забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору): 1) Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю); 2) копія банківської ліцензії видана банком (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності); 3) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. 13.6. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі (Виконавцем) договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.. 13.7 Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Замовником у разі неналежного виконання умов договору. 13.8. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Виконавцю грошові кошти за вимогою Замовника підлягають перерахуванню на рахунок Замовника за наступними реквізитами: р/р __________________________________.
Дата створення: 09.04.2025 16:41
Документ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: d88eeb6a065f46aba1fe40013a1bbec9  
Очікуване значення : 2  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія (безумовна безвідклична банківська гарантія). 13.3. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Виконавцем своїх зобов'язань за даним договором. 13.4. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем (Виконавцем) не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 13.5. Документами, що підтверджують надання Виконавцем забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору): 1) Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю); 2) копія банківської ліцензії видана банком (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності); 3) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. 13.6. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі (Виконавцем) договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.. 13.7 Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Замовником у разі неналежного виконання умов договору. 13.8. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Виконавцю грошові кошти за вимогою Замовника підлягають перерахуванню на рахунок Замовника за наступними реквізитами: р/р __________________________________.
Дата створення: 09.04.2025 16:41
Документ
Форма забезпечення
ID: 5753d72b83214dbd888caa4f4adaadd5  
Очікуване значення : Гарантія фінансової установи  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження